Dat is toch wel erg matig allemaalquote:
Heerlijke humor man.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is toch wel erg matig allemaal
Neequote:
DIe man met die snorquote:Op donderdag 1 december 2016 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
KLB / Gourmetten
Vannacht smakelijk gelachen om de foto's in dit topic
Die heb ik al groepsafbeelding gemaakt in één van mijn Whatsapp groepchatsquote:
Ik vind het gehaat vooral altijd beetje treurig. Aangezien uit eten gaan in een van der valk restaurant met kerst ook gezien kan worden als burgerlijkheidquote:Op donderdag 1 december 2016 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die heb ik al groepsafbeelding gemaakt in één van mijn Whatsapp groepchats![]()
Maar de herkenbaarheid van die Nederlandse kneuterigheid is geniaal.
Ik ben nog nooit uit eten geweest met kerst.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind het gehaat vooral altijd beetje treurig. Aangezien uit eten gaan in een van der valk restaurant met kerst ook gezien kan worden als burgerlijkheid
Of juist een geforceerd 5-gangen menu
Stoofpeertjes is ook heel erg standaard kerstvoerquote:Op donderdag 1 december 2016 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit uit eten geweest met kerst.
Hier altijd gewoon soep vooraf, dan aan een stukje vlees met stoofperen en aardappelen, en dan nog tiramisu als toetje ofzo. En tweede kerstdag de restjes
Ik vind het nooit zo heel boeiend, is gewoon met het gezin eten. En daarna nog wat op de bank zitten praten, allemaal niet zo bijzonder.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stoofpeertjes is ook heel erg standaard kerstvoerWel lekker though, dat wel. En gourmetten is gewoon lekker
![]()
Net als dat kerst met de juiste mensen ook gewoon gezellig is, en niet geforceerd gezellig
Ga je naar beide families of 1 van de 2?quote:Op donderdag 1 december 2016 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zie nu al op tegen kerst met de familie.
Zo extreem vermoeiend altijd. Ben al moe als ik er aan denk.
quote:Op donderdag 1 december 2016 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gourmetten is verder wel te doen, maar ik heb mezelf meestal al volgevreten met aardappelsalade en stokbrood voor het vlees eindelijk gaar is. En dan heb je van die kleine stukjes vlees.
Wij doen het overigens nooit meer hier eigenlijk, omdat mijn ouders klagen dat het hele huis stinkt. Vind ik altijd wel meevallen
Zelfde als BBQ al heb je dan wel grotere en betere stukken vlees meestal. En gewoon chillen in de tuin danquote:Op donderdag 1 december 2016 21:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]Gourmetten is eigenlijk gewoon meer Stokbrood met gourmet ja
Niks mis mee neequote:Op donderdag 1 december 2016 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfde als BBQ al heb je dan wel grotere en betere stukken vlees meestal. En gewoon chillen in de tuin dan
Vier jij kerst met beide ouders trouwens? Dus de ene dag bij de één en dan andere dag bij de anderquote:
Beide.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga je naar beide families of 1 van de 2?
Date gehad?quote:Op donderdag 1 december 2016 21:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat een dag jongens, ben HE-LE-MAAL kapot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |