Nee dat niet, maar moet je wel weer reizen en daten enzo. Gedoe.quote:Op donderdag 1 december 2016 19:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Alsof het moeilijk is om iemand anders te zoeken om seks mee te hebben (als vrouw)
Straks is de seks heel slecht en kom je elkaar op de gang tegen en dan is het heel ongemakkelijkquote:Op donderdag 1 december 2016 19:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar moet je wel weer reizen en daten enzo. Gedoe.
Als je het met je huisgenoot doet hoef je alleen maar twee meter te lopen daarvoor.
Ligt eraan of je daar de hele tijd aan blijft denken als je elkaar ziet, en wat je band verder is met hem.quote:Op donderdag 1 december 2016 19:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Straks is de seks heel slecht en kom je elkaar op de gang tegen en dan is het heel ongemakkelijk
jr wanneer ben jij van plan het ouderlijk huis te verlaten eigenlijkquote:Op donderdag 1 december 2016 19:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt eraan of je daar de hele tijd aan blijft denken als je elkaar ziet, en wat je band verder is met hem.
Ik zal die dilemma's verder nooit hebben gelukkig
laten we haxballenquote:Op donderdag 1 december 2016 19:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jr wanneer ben jij van plan het ouderlijk huis te verlaten eigenlijk
Mag ik deze vraag in de wacht zettenquote:Op donderdag 1 december 2016 19:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jr wanneer ben jij van plan het ouderlijk huis te verlaten eigenlijk
dat magquote:Op donderdag 1 december 2016 19:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mag ik deze vraag in de wacht zetten
Nooit saai, wel vermoeiend.quote:
Ik snap sowieso niet waarom je zuurkool op een broodje zou doen.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:23 schreef Fok-it het volgende:
Ze hadden vandaag broodje zuurkool met rookworst op m`n werk
Met koude zuurkoolDan heb je er weinig van begrepen
Broodje zuurkool met worst is best gebruikelijk hoorquote:Op donderdag 1 december 2016 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom je zuurkool op een broodje zou doen.
Die worst met saus is toch al genoeg.
Je weet hoe ik denk over "gebruikelijk", daar ga ik niet zomaar mee akkoord.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Broodje zuurkool met worst is best gebruikelijk hoorEn lekkere combinatie, Maar dan wel gewoon warm
Koude zuurkool is echt ranzig
Had het op foodtruckfestival.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je weet hoe ik denk over "gebruikelijk", daar ga ik niet zomaar mee akkoord.
Heb dat zelf nooit zo gegeten. Nu heb ik wel trek in een broodje worst trouwens
Ik moet altijd denken aan Flodder dan.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had het op foodtruckfestival.
Was best aardig met de zuurkool, maar is niet echt mijn smaak.
Haten op Flodderquote:Op donderdag 1 december 2016 21:39 schreef Fok-it het volgende:
Topickill
Niet zo heel raar als het over Flodder gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |