hmm ja er zijn wel genoeg leuke homo'squote:Op donderdag 1 december 2016 18:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet je toch maar eens dat homocafé in Groningen binnenstappen.
Ja joh dat was maar een grap hahaquote:Op donderdag 1 december 2016 18:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Huh ik dacht dat je dat laatst zei in GRTD hier
Maar dat was dus een grapje
Homo's zijn ook maar mensen, en overal kan je wel leuke mensen vinden.quote:Op donderdag 1 december 2016 18:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hmm ja er zijn wel genoeg leuke homo's
Jeetje moet ik dat weer aanpassen in mijn kladblok bestand.quote:Op donderdag 1 december 2016 18:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja joh dat was maar een grap haha
bah ik durf dat niet. We hebben gewoon een schoonmaakster, vind niet dat ik dat moet doen nu. Douche is ook pas verstopt sinds die andere twee meiden hier wonen dus komt niet eens door mijquote:Op donderdag 1 december 2016 18:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Putje openmaken en draaien subtiel
Daarna die veer gewoon weggooien
Want oplosmiddel doet geen reet. Hooguit tegen vet in de gootsteen. Heus niet tegen haren.
waarom helemaal in Nijmegen?quote:Op donderdag 1 december 2016 18:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Naar Tjeerz vroege kerstbrunch daarna wat werk
wat een wijsheidquote:Op donderdag 1 december 2016 18:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Homo's zijn ook maar mensen, en overal kan je wel leuke mensen vinden.
En overal kan je kutmensen vinden
oh leuk hoorquote:Op donderdag 1 december 2016 18:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat klant van bedrijf daar een kantoor heeft en de brunch organiseert.
Pics van die andere twee meiden.quote:Op donderdag 1 december 2016 18:54 schreef supersof het volgende:
[..]
bah ik durf dat niet. We hebben gewoon een schoonmaakster, vind niet dat ik dat moet doen nu. Douche is ook pas verstopt sinds die andere twee meiden hier wonen dus komt niet eens door mij
jaa, elke dagquote:
nee helaasquote:
Alsof je iets gaat doen met je huisgenoot, vet awkward.quote:Op donderdag 1 december 2016 19:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo is dat voor jou helaas? Dan kan je er toch niks mee?
quote:Op donderdag 1 december 2016 19:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh nu is het zo'n eng vrouwenwespennest zeker
die elkaar het licht in de ogen niet gunnen
Nee, heb juist ruzie met de enige jongen die er nog woontquote:Op donderdag 1 december 2016 19:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh nu is het zo'n eng vrouwenwespennest zeker
die elkaar het licht in de ogen niet gunnen
Is wel praktisch, je bent toch al bij elkaar in de buurt.quote:Op donderdag 1 december 2016 19:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Alsof je iets gaat doen met je huisgenoot, vet awkward.
Hij was gewoon super aardig en gezellig
quote:Op donderdag 1 december 2016 19:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Alsof je iets gaat doen met je huisgenoot, vet awkward.
Hij was gewoon super aardig en gezellig
Alsof het moeilijk is om iemand anders te zoeken om seks mee te hebben (als vrouw)quote:Op donderdag 1 december 2016 19:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is wel praktisch, je bent toch al bij elkaar in de buurt.
sowquote:Op donderdag 1 december 2016 19:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Alsof het moeilijk is om iemand anders te zoeken om seks mee te hebben (als vrouw)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |