Bij vlagen zie je wel wáárom Traoré, maar het probleem is dat hij 97 van de 100 keer kutacties heeft. Ik zou het niet erg vinden als El Ghazi even laat zien wat hij de afgelopen maanden 'geleerd' heeft, maar ik denk dat de voorkeur ligt bij hangende vleugelspelers. Daar zijn de backs ook op afgesteld denk ik.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij maakt wel eens een foutje, maar dat vergeef ik hem als hij nog eens twee maanden daar speelt.
Enige wat ik goed vind bij VI is dat ze Traoré en Younes kritisch benaderen, want die kunnen echt niet meer.
Zodra voetbal te inhoudelijk wordt haak ik afquote:Op woensdag 30 november 2016 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar hebben we niks aan natuurlijk.
ZIt je nou op jezelf te geilen?quote:
Veltman komt er toch zelden overheen dus dan maar een rechtsbuiten die er langs kan. El Ghazi kan ook prima in de diepte weggestuurd worden.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij vlagen zie je wel wáárom Traoré, maar het probleem is dat hij 97 van de 100 keer kutacties heeft. Ik zou het niet erg vinden als El Ghazi even laat zien wat hij de afgelopen maanden 'geleerd' heeft, maar ik denk dat de voorkeur ligt bij hangende vleugelspelers. Daar zijn de backs ook op afgesteld denk ik.
Hoezo?quote:Op woensdag 30 november 2016 00:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zodra voetbal te inhoudelijk wordt haak ik af
nee valt wel meequote:Op woensdag 30 november 2016 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veltman komt er toch zelden overheen dus dan maar een rechtsbuiten die er langs kan. El Ghazi kan ook prima in de diepte weggestuurd worden.
Traoré met zijn kansloze kutschoten, hoe moeilijk moet het zijn om fatsoenlijk op doel te kunnen schieten als je profvoetballer bent. Wat doet hij op de training?
[..]
Hoezo?
niks mis meequote:Op woensdag 30 november 2016 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doe ik soms ook wel eens hoor.
Nou ik krijg geen strakke plasser als ik in de spiegel kijkquote:
Somg krijg je het idee dat mensen voetbal echt serieus nemen.quote:
hmmmquote:Op woensdag 30 november 2016 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ik krijg geen strakke plasser als ik in de spiegel kijk
Dat snap ik wel.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee valt wel mee
maar over hoe sinkgraven nu als back speelt heb ik me niet zo in verdiept
Is het gay als je fantaseert over seks met jezelf?quote:
Traoré geeft mij wel meer het idee dat hij voor het team speelt dan dat Younes momenteel het doet. Die is echt veel teveel op zoek naar zijn eigen bevrijding.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veltman komt er toch zelden overheen dus dan maar een rechtsbuiten die er langs kan. El Ghazi kan ook prima in de diepte weggestuurd worden.
Traoré met zijn kansloze kutschoten, hoe moeilijk moet het zijn om fatsoenlijk op doel te kunnen schieten als je profvoetballer bent. Wat doet hij op de training?
[..]
Hoezo?
Terechtquote:Op woensdag 30 november 2016 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Al las ik dat DRT maar tijdelijk is
Tja het is wel leuk om inhoudelijk over spelers en tactieken te praten vind ik. Of je het dan echt serieus neemt is wat anders.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Somg krijg je het idee dat mensen voetbal echt serieus nemen.
Daarom is darts zo'n fantastische sport.
Als het een succes is mag het wel blijven hopelijk.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Al las ik dat DRT maar tijdelijk is
Oprecht valt het me op dat de ploeg altijd matig presteert zonder hem. Maar dat zal wel meevallen in de praktijk.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat snap ik wel.
Jij verdiept je meer in Rusnak.
Ik zou het niet weten, vind het niet zo raarquote:Op woensdag 30 november 2016 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is het gay als je fantaseert over seks met jezelf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |