Was dat wat?quote:Op woensdag 30 november 2016 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond Sylvana vs Genee wel erg vermakelijk
quote:
Ja kloptquote:Op woensdag 30 november 2016 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat vind ik echt heel irritant worden, net als die act van Hans elke week. Waar hij paardenlul zegt vanuit de FOX studio en dan gaat iedereen stuk, maar dat is gewoon NIET grappig.
Genee is verder wel gewoon een goede presentator natuurlijk, maar bij VI wil hij teveel popiejopie doen en het teveel over de kutgrappen en acts laten gaan ipv het voetbal.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond Sylvana vs Genee wel erg vermakelijk
Ik kijk het nog wel terug meestal, maar de laatste tijd begin ik me steeds meer te ergeren.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja klopt
Alleen de spontane grappen zijn nog leuk maar verder is het te geforceerd
ik kijk ook nooit meer echt eigenlijk
Deden jullie dat ook bij de VI Oranje meet?quote:Op woensdag 30 november 2016 00:08 schreef Paxcon het volgende:
Dat volk in de studio is ook altijd cringe
Lachen echt om alles, echt triest
Volgens mij niet, was echt een kutshow toen wij er warenquote:Op woensdag 30 november 2016 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deden jullie dat ook bij de VI Oranje meet?
Ze nodigden vroeger ook echt mensen uit waarvan je dacht: Wat doe je hierquote:Op woensdag 30 november 2016 00:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens mij niet, was echt een kutshow toen wij er waren
Alleen VI Oranje 2010 was eigenlijk echt leuk.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens mij niet, was echt een kutshow toen wij er waren
Leuk was dat WK.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alleen VI Oranje 2010 was eigenlijk echt leuk.
Elke dag zat er een politici aan tafel die dan ook hun mening over voetbal gingen geven.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze nodigden vroeger ook echt mensen uit waarvan je dacht: Wat doe je hier
Toen wij er waren was er zon rare psycholoog aan de barquote:Op woensdag 30 november 2016 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze nodigden vroeger ook echt mensen uit waarvan je dacht: Wat doe je hier
Dat WK zelf was kut met peren, maar VI Oranje maakte het toch tot een leuke zomer.quote:
Prem en Theo Maassen waren wel lachenquote:Op woensdag 30 november 2016 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Elke dag zat er een politici aan tafel die dan ook hun mening over voetbal gingen geven.
Wat een flauwekul allemaal. Al hadden ze in 2009 ook altijd van die rare radio-dj's of B-acteurs aan tafel.
Allemaal beter dan EK2016.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat WK zelf was kut met peren, maar VI Oranje maakte het toch tot een leuke zomer.
WK2014 was qua voetbal meer genot, maar die show was maar matig. Zeker na die ruzie tussen Derksen en Gijp werd het heel erg pijnlijk
Raoul Heertje ook bij de Televizierring showquote:Op woensdag 30 november 2016 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Prem en Theo Maassen waren wel lachen
In het hele toernooi maar één leuke wedstrijd (Hongarije-Portugal 3-3)quote:
Maar de UEFA was zeer tevreden.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In het hele toernooi maar één leuke wedstrijd (Hongarije-Portugal 3-3)
Kroatië-Portugal het absolute dieptepunt, dat was nog saaier dan Frank de Boer voetbal.
Ik kan me echt vrijwel niks meer van dat ek herinnerenquote:Op woensdag 30 november 2016 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In het hele toernooi maar één leuke wedstrijd (Hongarije-Portugal 3-3)
Kroatië-Portugal het absolute dieptepunt, dat was nog saaier dan Frank de Boer voetbal.
Bijna niets van gezien gelukkig.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan me echt vrijwel niks meer van dat ek herinneren
Ga je gang Stijnquote:Op woensdag 30 november 2016 00:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, kunnen we VI nog bashen? Is daar ruimte en tijd voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |