Dat minder, maar OS is ook meer genot dan ekquote:Op woensdag 30 november 2016 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
maar OS ben ik ook al bijna helemaal vergeten.
WK gaat ook al verkracht worden naar 48 landenquote:Op woensdag 30 november 2016 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar de UEFA was zeer tevreden.
Het hoogtepunt was vechtpartijen tegen de Russen
Ik vooral dat ik me een maand heb afgevraagd waarom ik uberhaupt nog voetbal kijk.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan me echt vrijwel niks meer van dat ek herinneren
Ik vond het beide niet zo boeiend blijkbaar om het langer dan enkele dagen te herinneren.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat minder, maar OS is ook meer genot dan ek
Ik vond dat in de nacht altijd wel geinig met het topic erbij en die potjes handbal en volleybal kijken.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
maar OS ben ik ook al bijna helemaal vergeten.
Vermoeiend TV-programma waarbij geen discussie mogelijk is en iedereen het uiteindelijk met elkaar eens is.quote:
Heb je de laatste aflevering gezien?quote:Op woensdag 30 november 2016 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vermoeiend TV-programma waarbij geen discussie mogelijk is en iedereen het uiteindelijk met elkaar eens is.
vond Antonie Kamerling wel leuke gast. Raar dat ze het nooit meer uitnodigenquote:Op woensdag 30 november 2016 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Elke dag zat er een politici aan tafel die dan ook hun mening over voetbal gingen geven.
Wat een flauwekul allemaal. Al hadden ze in 2009 ook altijd van die rare radio-dj's of B-acteurs aan tafel.
Geen idee waar hij uithangt nee.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vond Antonie Kamerling wel leuke gast. Raar dat ze het nooit meer uitnodigen
Ik vind haar ook minder vervelend worden tbhquote:
Nee, ik had betere dingen te doen.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je de laatste aflevering gezien?
Schijnt van naam te zijn veranderd. Antonie die in de kamer hing. #Kuthumorquote:Op woensdag 30 november 2016 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee waar hij uithangt nee.
Derksen en Gijp waren weer op de anti-Sinkgraven tour bezig, en Hans was het daar niet mee eens. Toen betichtte Derksen Hans ervan dat hij niet zijn echte mening gaf, omdat hij Sinkgraven later moet interviewen.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik had betere dingen te doen.
Mijn grap was al slecht, maar kom jij daar nog eens overheen zeg. Teringquote:Op woensdag 30 november 2016 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Schijnt van naam te zijn veranderd. Antonie die in de kamer hing. #Kuthumor
Maar ze hebben zeker wel Haps op een voetstuk geplaatst?quote:Op woensdag 30 november 2016 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Derksen en Gijp waren weer op de anti-Sinkgraven tour bezig, en Hans was het daar niet mee eens. Toen betichtte Derksen Hans ervan dat hij niet zijn echte mening gaf, omdat hij Sinkgraven later moet interviewen.
Daardoor heb ik mezelf bijna van de trap gegooid.
Ja die was zogenaamd tien klassen beter dan Sinkgraven.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar ze hebben zeker wel Haps op een voetstuk geplaatst?
Ze weigeren echt van hun denkbeelden af te stappen en anders naar het voetbal te kijken. Op zich vind ik Haps geen slechte speler, maar niet echt een versterking voor Ajax omdat het wel heel erg veel met hard werken van doen heeft en niet per se met talent.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die was zogenaamd tien klassen beter dan Sinkgraven.
Tot hij bij Ajax of PSV speelt natuurlijk.
lengte kracht fysiekquote:Op woensdag 30 november 2016 00:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze weigeren echt van hun denkbeelden af te stappen en anders naar het voetbal te kijken. Op zich vind ik Haps geen slechte speler, maar niet echt een versterking voor Ajax omdat het wel heel erg veel met hard werken van doen heeft en niet per se met talent.
Ik als voorzitter van de Sinkgraven fanclub vind het ook nergens voor nodig om Haps te halen.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze weigeren echt van hun denkbeelden af te stappen en anders naar het voetbal te kijken. Op zich vind ik Haps geen slechte speler, maar niet echt een versterking voor Ajax omdat het wel heel erg veel met hard werken van doen heeft en niet per se met talent.
STERKquote:
Ik vind Sinkgraven het prima doen. Alleen nog wat onbezonnen in tackles af en toe. Voetballend is hij echt een heel grote meerwaarde, maar dat gaan ze bij VI nooit toegeven.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik als voorzitter van de Sinkgraven fanclub vind het ook nergens voor nodig om Haps te halen.
Buitenspeler is belangrijker
Hij maakt wel eens een foutje, maar dat vergeef ik hem als hij nog eens twee maanden daar speelt.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind Sinkgraven het prima doen. Alleen nog wat onbezonnen in tackles af en toe. Voetballend is hij echt een heel grote meerwaarde, maar dat gaan ze bij VI nooit toegeven.
Waar is NEGER?quote:Op woensdag 30 november 2016 00:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
STERK
FYSIEK
LENGTE
KRACHT
SNELHEID
UITSTRALING
POWER
GIF
ERVARING
ROUTINE
WERKT HARD
DRIVE
BEER VAN EEN VENT
MANNETJESPUTTER
HEEFT EEN BROMMERTJE
OVERMIJNLIJKMENTALITEIT
WINNAARSMENTALITEIT
VOETBALGOGME
Bij vlagen zie je wel wáárom Traoré, maar het probleem is dat hij 97 van de 100 keer kutacties heeft. Ik zou het niet erg vinden als El Ghazi even laat zien wat hij de afgelopen maanden 'geleerd' heeft, maar ik denk dat de voorkeur ligt bij hangende vleugelspelers. Daar zijn de backs ook op afgesteld denk ik.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij maakt wel eens een foutje, maar dat vergeef ik hem als hij nog eens twee maanden daar speelt.
Enige wat ik goed vind bij VI is dat ze Traoré en Younes kritisch benaderen, want die kunnen echt niet meer.
Zodra voetbal te inhoudelijk wordt haak ik afquote:Op woensdag 30 november 2016 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar hebben we niks aan natuurlijk.
ZIt je nou op jezelf te geilen?quote:
Veltman komt er toch zelden overheen dus dan maar een rechtsbuiten die er langs kan. El Ghazi kan ook prima in de diepte weggestuurd worden.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij vlagen zie je wel wáárom Traoré, maar het probleem is dat hij 97 van de 100 keer kutacties heeft. Ik zou het niet erg vinden als El Ghazi even laat zien wat hij de afgelopen maanden 'geleerd' heeft, maar ik denk dat de voorkeur ligt bij hangende vleugelspelers. Daar zijn de backs ook op afgesteld denk ik.
Hoezo?quote:Op woensdag 30 november 2016 00:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zodra voetbal te inhoudelijk wordt haak ik af
nee valt wel meequote:Op woensdag 30 november 2016 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veltman komt er toch zelden overheen dus dan maar een rechtsbuiten die er langs kan. El Ghazi kan ook prima in de diepte weggestuurd worden.
Traoré met zijn kansloze kutschoten, hoe moeilijk moet het zijn om fatsoenlijk op doel te kunnen schieten als je profvoetballer bent. Wat doet hij op de training?
[..]
Hoezo?
niks mis meequote:Op woensdag 30 november 2016 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doe ik soms ook wel eens hoor.
Nou ik krijg geen strakke plasser als ik in de spiegel kijkquote:
Somg krijg je het idee dat mensen voetbal echt serieus nemen.quote:
hmmmquote:Op woensdag 30 november 2016 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ik krijg geen strakke plasser als ik in de spiegel kijk
Dat snap ik wel.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee valt wel mee
maar over hoe sinkgraven nu als back speelt heb ik me niet zo in verdiept
Is het gay als je fantaseert over seks met jezelf?quote:
Traoré geeft mij wel meer het idee dat hij voor het team speelt dan dat Younes momenteel het doet. Die is echt veel teveel op zoek naar zijn eigen bevrijding.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veltman komt er toch zelden overheen dus dan maar een rechtsbuiten die er langs kan. El Ghazi kan ook prima in de diepte weggestuurd worden.
Traoré met zijn kansloze kutschoten, hoe moeilijk moet het zijn om fatsoenlijk op doel te kunnen schieten als je profvoetballer bent. Wat doet hij op de training?
[..]
Hoezo?
Terechtquote:Op woensdag 30 november 2016 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Al las ik dat DRT maar tijdelijk is
Tja het is wel leuk om inhoudelijk over spelers en tactieken te praten vind ik. Of je het dan echt serieus neemt is wat anders.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Somg krijg je het idee dat mensen voetbal echt serieus nemen.
Daarom is darts zo'n fantastische sport.
Als het een succes is mag het wel blijven hopelijk.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Al las ik dat DRT maar tijdelijk is
Oprecht valt het me op dat de ploeg altijd matig presteert zonder hem. Maar dat zal wel meevallen in de praktijk.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat snap ik wel.
Jij verdiept je meer in Rusnak.
Ik zou het niet weten, vind het niet zo raarquote:Op woensdag 30 november 2016 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is het gay als je fantaseert over seks met jezelf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |