ga eens elastiekjes kopen en dan zien hoe het echt staatquote:Op dinsdag 29 november 2016 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar dan sta ik nog meer voor lul dan anders.
Zo'n kapsel als Stalin in je UI vind ik wel wat hebben eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 november 2016 23:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ga eens elastiekjes kopen en dan zien hoe het echt staat
Wel zijkanten opskeren
Paar keer gezien.quote:
hoezo ranzigquote:Op dinsdag 29 november 2016 23:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wij kijken niet naar zulke ranzige televisie
oh dit zegt me niksquote:Op dinsdag 29 november 2016 23:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Paar keer gezien.
Vorige keer meisje met Down, was schattig.
En die autist die van Dr Who hield
geil hequote:Op dinsdag 29 november 2016 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo'n kapsel als Stalin in je UI vind ik wel wat hebben eigenlijk.
Kijk niet eens VI meer behalve wat gfilmpjes op youtube. ALleen soms Pauwquote:Op dinsdag 29 november 2016 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk zelden televisie, dus nee.
Jammer dat ik niet die gezichtsbeharing kan krijgen.quote:
VI kijk ik vaak wel nog, maar is eigenlijk ook maar saai. Altijd dezelfde acts en Gijp en Derksen slaan aan de lopende band onzin uit. Hans en Boskamp worden alleen maar in hun rol gedrukt en Valentijn is een zure gratenkut. Met Verbeek zijn de beste afleveringen vaakquote:Op dinsdag 29 november 2016 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kijk niet eens VI meer behalve wat gfilmpjes op youtube. ALleen soms Pauw
mooie beelden van Fortuyn net bij Pauw. Beste premier die Nederland nooit heeft gehadquote:Op dinsdag 29 november 2016 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kijk niet eens VI meer behalve wat gfilmpjes op youtube. ALleen soms Pauw
Had je Young Turks gekeken de verkiezingsavond?quote:Op dinsdag 29 november 2016 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet die gezichtsbeharing kan krijgen.
[..]
VI kijk ik vaak wel nog, maar is eigenlijk ook maar saai. Altijd dezelfde acts en Gijp en Derksen slaan aan de lopende band onzin uit. Hans en Boskamp worden alleen maar in hun rol gedrukt en Valentijn is een zure gratenkut. Met Verbeek zijn de beste afleveringen vaak
Pauw keek ik alleen toen Trump gewonnen had en Sylvana mad ging doen, maar verder heb ik een hekel aan die talkshows
Vind je die Verbeek echt goed? Wat een serieuze lul is dat zeg, past helemaal niet bij die hele settingquote:Op dinsdag 29 november 2016 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet die gezichtsbeharing kan krijgen.
[..]
VI kijk ik vaak wel nog, maar is eigenlijk ook maar saai. Altijd dezelfde acts en Gijp en Derksen slaan aan de lopende band onzin uit. Hans en Boskamp worden alleen maar in hun rol gedrukt en Valentijn is een zure gratenkut. Met Verbeek zijn de beste afleveringen vaak
Pauw keek ik alleen toen Trump gewonnen had en Sylvana mad ging doen, maar verder heb ik een hekel aan die talkshows
Ja, ik ben net thuis, ga hem nog terugkijken zoquote:Op dinsdag 29 november 2016 23:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
mooie beelden van Fortuyn net bij Pauw. Beste premier die Nederland nooit heeft gehad
verder weinig boeiendquote:Op dinsdag 29 november 2016 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik ben net thuis, ga hem nog terugkijken zo
Nee niet gezien.quote:Op dinsdag 29 november 2016 23:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had je Young Turks gekeken de verkiezingsavond?
Zelden zoiets hilarisch gezien.
Ik heb liever dat de basis is dat ze inhoudelijk over voetbal praten met dan af en toe een grap of anekdote tussendoor, dan de hele tijd maar schijtlollige filmpjes en slechte grappen en hysterische Gijp lach. Maar dat ben ik.quote:Op dinsdag 29 november 2016 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind je die Verbeek echt goed? Wat een serieuze lul is dat zeg, past helemaal niet bij die hele setting
Klopt. Maar je moet er wel beetje in meegaan. Die Verbeek irriteert zich teveel. Ik vind die Valentijn Driessen juist wel goed. Toen met die Slagter-grapjes ging hij nog meer stuk dan Gijpquote:Op dinsdag 29 november 2016 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee niet gezien.
[..]
Ik heb liever dat de basis is dat ze inhoudelijk over voetbal praten met dan af en toe een grap of anekdote tussendoor, dan de hele tijd maar schijtlollige filmpjes en slechte grappen en hysterische Gijp lach. Maar dat ben ik.
Heb ik niet. Wel rond mijn schouders, dat is fucking irritantquote:
Kieft was de beste gast bij VI, maar helaas mag hij niet meer komen. Dat vind ik echt de beste analist om naar te luisteren.quote:Op dinsdag 29 november 2016 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Maar je moet er wel beetje in meegaan. Die Verbeek irriteert zich teveel. Ik vind die Valentijn Driessen juist wel goed. Toen met die Slagter-grapjes ging hij nog meer stuk dan Gijp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |