1. Schelvecchioquote:Op dinsdag 29 november 2016 23:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kieft was de beste gast bij VI, maar helaas mag hij niet meer komen. Dat vind ik echt de beste analist om naar te luisteren.
Valentijn Driessen is echt een zure lulmet zijn kutkrant en hetze tegen Bosz. En alleen maar onzin uitslaan en verder ook niks begrijpen van voetbal
Mag niet meer bij reguliere VI uitzendingen komen want dan kan Johan het niet meer volgen.quote:
Ik vind Boskamp niet zoveel bijzonders meer bij VI eigenlijk. Alleen maar grappen over zijn gewicht of foute uitspraak, en voetbalinhoudelijk zegt hij ook niet veel bijzonders daar. Wat hij beter doet bij Ziggo Sport, waar ik wel graag naar hem luister.quote:Op dinsdag 29 november 2016 23:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
1. Schelvecchio
2. Kieft
3. Boskamp
Ja, beetje zo'n oude nichtquote:Op dinsdag 29 november 2016 23:56 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind Kieft wel wat verwijfde trekjes hebben overigens, wat jij Pax?
En hij is weggegaan omdat Derksen hem niks vond toevoegen? VOnd ik altijd wel meevallenquote:Op dinsdag 29 november 2016 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Schelvis is ook wel een baas![]()
Zijn subtiele grapjes tussendoor
naast Emiel viel het nog meer op dat Derksen geen buitenlandse wedstrijden kijktquote:Op dinsdag 29 november 2016 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En hij is weggegaan omdat Derksen hem niks vond toevoegen? VOnd ik altijd wel meevallenWelbespraakte gozer is dat altijd wel
Derksen lulde gisteren ook dat Hans zogenaamd zijn echte mening niet durfde te geven over Sinkgraven, omdat hij positief over hem was. Ja stel je voor dat je een andere mening hebt dan Derksen zeg.quote:Op dinsdag 29 november 2016 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En hij is weggegaan omdat Derksen hem niks vond toevoegen? VOnd ik altijd wel meevallenWelbespraakte gozer is dat altijd wel
Op Mallorca wint Mallorcaquote:Op dinsdag 29 november 2016 23:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
naast Emiel viel het nog meer op dat Derksen geen buitenlandse wedstrijden kijkt
Ze zijn er teveel in gaan geloven.quote:Op dinsdag 29 november 2016 23:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind VI eigenlijk gewoon geen leuk programma meer.
Die youtube fragmenten die ze er op zetten (20 per uitzending) zijn ook zelden leuk
Niet meer nee, vroeger was het beterquote:Op dinsdag 29 november 2016 23:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Die youtube fragmenten die ze er op zetten (20 per uitzending) zijn ook zelden leuk
Zie je het al voor je.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:03 schreef Fok-it het volgende:
En Gijp die bij elke speler hetzelfde riedeltje opnoemt: Joh laat hem nog lekker 3 jaar in Nederland spelen, vaste international, dan komt er iemand binnen. Als hij nu binnen komt denken ze: wat is dat voor dwerg?
Ook heel vaak herhaling van hetzelfde 'grappige' filmpje wat totaal niet leuk meer isquote:Op dinsdag 29 november 2016 23:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Met die redenering kan je net zo goed meteen weg gaan jaquote:Op woensdag 30 november 2016 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zie je het al voor je.
Bij de grote topclubs zijn ze echt onder de indruk van iemand die 2 keer eredivisiekampioen geworden is.
Zo'n Nouri nemen ze aan de hand meequote:Op woensdag 30 november 2016 00:03 schreef Fok-it het volgende:
En Gijp die bij elke speler hetzelfde riedeltje opnoemt: Joh laat hem nog lekker 3 jaar in Nederland spelen, vaste international, dan komt er iemand binnen. Als hij nu binnen komt denken ze: wat is dat voor dwerg?
En overal tje achter, rot toch op man
Ik vond Sylvana vs Genee wel erg vermakelijkquote:Op woensdag 30 november 2016 00:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ook heel vaak herhaling van hetzelfde 'grappige' filmpje wat totaal niet leuk meer is
niet gezienquote:Op woensdag 30 november 2016 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond Sylvana vs Genee wel erg vermakelijk
Dat vind ik echt heel irritant worden, net als die act van Hans elke week. Waar hij paardenlul zegt vanuit de FOX studio en dan gaat iedereen stuk, maar dat is gewoon NIET grappig.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ook heel vaak herhaling van hetzelfde 'grappige' filmpje wat totaal niet leuk meer is
Was dat wat?quote:Op woensdag 30 november 2016 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:
Ja kloptquote:Op woensdag 30 november 2016 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat vind ik echt heel irritant worden, net als die act van Hans elke week. Waar hij paardenlul zegt vanuit de FOX studio en dan gaat iedereen stuk, maar dat is gewoon NIET grappig.
Genee is verder wel gewoon een goede presentator natuurlijk, maar bij VI wil hij teveel popiejopie doen en het teveel over de kutgrappen en acts laten gaan ipv het voetbal.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kijk het nog wel terug meestal, maar de laatste tijd begin ik me steeds meer te ergeren.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja klopt
Alleen de spontane grappen zijn nog leuk maar verder is het te geforceerd
ik kijk ook nooit meer echt eigenlijk
Deden jullie dat ook bij de VI Oranje meet?quote:Op woensdag 30 november 2016 00:08 schreef Paxcon het volgende:
Dat volk in de studio is ook altijd cringe
Lachen echt om alles, echt triest
Volgens mij niet, was echt een kutshow toen wij er warenquote:Op woensdag 30 november 2016 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deden jullie dat ook bij de VI Oranje meet?
Ze nodigden vroeger ook echt mensen uit waarvan je dacht: Wat doe je hierquote:Op woensdag 30 november 2016 00:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens mij niet, was echt een kutshow toen wij er waren
Alleen VI Oranje 2010 was eigenlijk echt leuk.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens mij niet, was echt een kutshow toen wij er waren
Leuk was dat WK.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alleen VI Oranje 2010 was eigenlijk echt leuk.
Elke dag zat er een politici aan tafel die dan ook hun mening over voetbal gingen geven.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze nodigden vroeger ook echt mensen uit waarvan je dacht: Wat doe je hier
Toen wij er waren was er zon rare psycholoog aan de barquote:Op woensdag 30 november 2016 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze nodigden vroeger ook echt mensen uit waarvan je dacht: Wat doe je hier
Dat WK zelf was kut met peren, maar VI Oranje maakte het toch tot een leuke zomer.quote:
Prem en Theo Maassen waren wel lachenquote:Op woensdag 30 november 2016 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Elke dag zat er een politici aan tafel die dan ook hun mening over voetbal gingen geven.
Wat een flauwekul allemaal. Al hadden ze in 2009 ook altijd van die rare radio-dj's of B-acteurs aan tafel.
Allemaal beter dan EK2016.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat WK zelf was kut met peren, maar VI Oranje maakte het toch tot een leuke zomer.
WK2014 was qua voetbal meer genot, maar die show was maar matig. Zeker na die ruzie tussen Derksen en Gijp werd het heel erg pijnlijk
Raoul Heertje ook bij de Televizierring showquote:Op woensdag 30 november 2016 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Prem en Theo Maassen waren wel lachen
In het hele toernooi maar één leuke wedstrijd (Hongarije-Portugal 3-3)quote:
Maar de UEFA was zeer tevreden.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In het hele toernooi maar één leuke wedstrijd (Hongarije-Portugal 3-3)
Kroatië-Portugal het absolute dieptepunt, dat was nog saaier dan Frank de Boer voetbal.
Ik kan me echt vrijwel niks meer van dat ek herinnerenquote:Op woensdag 30 november 2016 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In het hele toernooi maar één leuke wedstrijd (Hongarije-Portugal 3-3)
Kroatië-Portugal het absolute dieptepunt, dat was nog saaier dan Frank de Boer voetbal.
Bijna niets van gezien gelukkig.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan me echt vrijwel niks meer van dat ek herinneren
Ga je gang Stijnquote:Op woensdag 30 november 2016 00:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, kunnen we VI nog bashen? Is daar ruimte en tijd voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |