hoezo ranzigquote:Op dinsdag 29 november 2016 23:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wij kijken niet naar zulke ranzige televisie
oh dit zegt me niksquote:Op dinsdag 29 november 2016 23:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Paar keer gezien.
Vorige keer meisje met Down, was schattig.
En die autist die van Dr Who hield
geil hequote:Op dinsdag 29 november 2016 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo'n kapsel als Stalin in je UI vind ik wel wat hebben eigenlijk.
Kijk niet eens VI meer behalve wat gfilmpjes op youtube. ALleen soms Pauwquote:Op dinsdag 29 november 2016 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk zelden televisie, dus nee.
Jammer dat ik niet die gezichtsbeharing kan krijgen.quote:
VI kijk ik vaak wel nog, maar is eigenlijk ook maar saai. Altijd dezelfde acts en Gijp en Derksen slaan aan de lopende band onzin uit. Hans en Boskamp worden alleen maar in hun rol gedrukt en Valentijn is een zure gratenkut. Met Verbeek zijn de beste afleveringen vaakquote:Op dinsdag 29 november 2016 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kijk niet eens VI meer behalve wat gfilmpjes op youtube. ALleen soms Pauw
mooie beelden van Fortuyn net bij Pauw. Beste premier die Nederland nooit heeft gehadquote:Op dinsdag 29 november 2016 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kijk niet eens VI meer behalve wat gfilmpjes op youtube. ALleen soms Pauw
Had je Young Turks gekeken de verkiezingsavond?quote:Op dinsdag 29 november 2016 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet die gezichtsbeharing kan krijgen.
[..]
VI kijk ik vaak wel nog, maar is eigenlijk ook maar saai. Altijd dezelfde acts en Gijp en Derksen slaan aan de lopende band onzin uit. Hans en Boskamp worden alleen maar in hun rol gedrukt en Valentijn is een zure gratenkut. Met Verbeek zijn de beste afleveringen vaak
Pauw keek ik alleen toen Trump gewonnen had en Sylvana mad ging doen, maar verder heb ik een hekel aan die talkshows
Vind je die Verbeek echt goed? Wat een serieuze lul is dat zeg, past helemaal niet bij die hele settingquote:Op dinsdag 29 november 2016 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet die gezichtsbeharing kan krijgen.
[..]
VI kijk ik vaak wel nog, maar is eigenlijk ook maar saai. Altijd dezelfde acts en Gijp en Derksen slaan aan de lopende band onzin uit. Hans en Boskamp worden alleen maar in hun rol gedrukt en Valentijn is een zure gratenkut. Met Verbeek zijn de beste afleveringen vaak
Pauw keek ik alleen toen Trump gewonnen had en Sylvana mad ging doen, maar verder heb ik een hekel aan die talkshows
Ja, ik ben net thuis, ga hem nog terugkijken zoquote:Op dinsdag 29 november 2016 23:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
mooie beelden van Fortuyn net bij Pauw. Beste premier die Nederland nooit heeft gehad
verder weinig boeiendquote:Op dinsdag 29 november 2016 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik ben net thuis, ga hem nog terugkijken zo
Nee niet gezien.quote:Op dinsdag 29 november 2016 23:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had je Young Turks gekeken de verkiezingsavond?
Zelden zoiets hilarisch gezien.
Ik heb liever dat de basis is dat ze inhoudelijk over voetbal praten met dan af en toe een grap of anekdote tussendoor, dan de hele tijd maar schijtlollige filmpjes en slechte grappen en hysterische Gijp lach. Maar dat ben ik.quote:Op dinsdag 29 november 2016 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind je die Verbeek echt goed? Wat een serieuze lul is dat zeg, past helemaal niet bij die hele setting
Klopt. Maar je moet er wel beetje in meegaan. Die Verbeek irriteert zich teveel. Ik vind die Valentijn Driessen juist wel goed. Toen met die Slagter-grapjes ging hij nog meer stuk dan Gijpquote:Op dinsdag 29 november 2016 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee niet gezien.
[..]
Ik heb liever dat de basis is dat ze inhoudelijk over voetbal praten met dan af en toe een grap of anekdote tussendoor, dan de hele tijd maar schijtlollige filmpjes en slechte grappen en hysterische Gijp lach. Maar dat ben ik.
Heb ik niet. Wel rond mijn schouders, dat is fucking irritantquote:
Kieft was de beste gast bij VI, maar helaas mag hij niet meer komen. Dat vind ik echt de beste analist om naar te luisteren.quote:Op dinsdag 29 november 2016 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Maar je moet er wel beetje in meegaan. Die Verbeek irriteert zich teveel. Ik vind die Valentijn Driessen juist wel goed. Toen met die Slagter-grapjes ging hij nog meer stuk dan Gijp
1. Schelvecchioquote:Op dinsdag 29 november 2016 23:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kieft was de beste gast bij VI, maar helaas mag hij niet meer komen. Dat vind ik echt de beste analist om naar te luisteren.
Valentijn Driessen is echt een zure lulmet zijn kutkrant en hetze tegen Bosz. En alleen maar onzin uitslaan en verder ook niks begrijpen van voetbal
Mag niet meer bij reguliere VI uitzendingen komen want dan kan Johan het niet meer volgen.quote:
Ik vind Boskamp niet zoveel bijzonders meer bij VI eigenlijk. Alleen maar grappen over zijn gewicht of foute uitspraak, en voetbalinhoudelijk zegt hij ook niet veel bijzonders daar. Wat hij beter doet bij Ziggo Sport, waar ik wel graag naar hem luister.quote:Op dinsdag 29 november 2016 23:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
1. Schelvecchio
2. Kieft
3. Boskamp
Ja, beetje zo'n oude nichtquote:Op dinsdag 29 november 2016 23:56 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind Kieft wel wat verwijfde trekjes hebben overigens, wat jij Pax?
En hij is weggegaan omdat Derksen hem niks vond toevoegen? VOnd ik altijd wel meevallenquote:Op dinsdag 29 november 2016 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Schelvis is ook wel een baas![]()
Zijn subtiele grapjes tussendoor
naast Emiel viel het nog meer op dat Derksen geen buitenlandse wedstrijden kijktquote:Op dinsdag 29 november 2016 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En hij is weggegaan omdat Derksen hem niks vond toevoegen? VOnd ik altijd wel meevallenWelbespraakte gozer is dat altijd wel
Derksen lulde gisteren ook dat Hans zogenaamd zijn echte mening niet durfde te geven over Sinkgraven, omdat hij positief over hem was. Ja stel je voor dat je een andere mening hebt dan Derksen zeg.quote:Op dinsdag 29 november 2016 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En hij is weggegaan omdat Derksen hem niks vond toevoegen? VOnd ik altijd wel meevallenWelbespraakte gozer is dat altijd wel
Op Mallorca wint Mallorcaquote:Op dinsdag 29 november 2016 23:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
naast Emiel viel het nog meer op dat Derksen geen buitenlandse wedstrijden kijkt
Ze zijn er teveel in gaan geloven.quote:Op dinsdag 29 november 2016 23:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind VI eigenlijk gewoon geen leuk programma meer.
Die youtube fragmenten die ze er op zetten (20 per uitzending) zijn ook zelden leuk
Niet meer nee, vroeger was het beterquote:Op dinsdag 29 november 2016 23:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Die youtube fragmenten die ze er op zetten (20 per uitzending) zijn ook zelden leuk
Zie je het al voor je.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:03 schreef Fok-it het volgende:
En Gijp die bij elke speler hetzelfde riedeltje opnoemt: Joh laat hem nog lekker 3 jaar in Nederland spelen, vaste international, dan komt er iemand binnen. Als hij nu binnen komt denken ze: wat is dat voor dwerg?
Ook heel vaak herhaling van hetzelfde 'grappige' filmpje wat totaal niet leuk meer isquote:Op dinsdag 29 november 2016 23:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |