oh die van die thumbnail was wel leukquote:
Alt right.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoort niet bij een rechtse rakker als jij
Ik ben benieuwd welke linksbuiten ze gaan halen. Dan kan Younes eindelijk eens banken.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of dat hij zijn lichaam over de bal moet houden als hij moet schieten.
Dat leer je normaal al in de F-jes, maar in dat Afrika waren al die vaders dood natuurlijk dus hadden ze geen coach.
Gewoon Jon Snow styloquote:Op woensdag 30 november 2016 00:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hmmm
aub niet zo'n vies vettig onverzorgd knotje
Die Enait was echt een baas bij Pauwquote:Op woensdag 30 november 2016 00:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh die van die thumbnail was wel leuk
maar niet een echte fittie
Is dat die Surinaamse moslim.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die Enait was echt een baas bij Pauw
Op 31 januari zitten we weer te F5'en en komt er niks bij.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd welke linksbuiten ze gaan halen. Dan kan Younes eindelijk eens banken.
Ik ook.quote:
ik ben niet rechtsquote:Op woensdag 30 november 2016 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoort niet bij een rechtse rakker als jij
Ja, die juristquote:
volgens mij vind ik die heel irritantquote:Op woensdag 30 november 2016 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die Enait was echt een baas bij Pauw
Die heeft de kunst om zn woorden veel duurder te laten klinken dan dat ze zijn.quote:
Alt right is na links de meest domme politieke stroming ooit.quote:
Echt in elke zin jaquote:Op woensdag 30 november 2016 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die heeft de kunst om zn woorden veel duurder te laten klinken dan dat ze zijn.
Dat hebben niet veel mensen.
Waar plaats jij jezelf dan in het politieke spectrum?quote:
Ik verwacht niet dat het zo zal gaan dit keer. Iedereen ziet, ook bij Ajax normaal gesproken, dat er een tekort aan linksbacks en linksbuitens is. Daar hebben we een half jaar het leed van mogen plukken.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op 31 januari zitten we weer te F5'en en komt er niks bij.
Zo voorspelbaar is het dan ook wel weer.
[..]
Ik ook.
Ben ook best arrogant maar heb ook veel onzekerheden.
ik verwerp het politieke spectrumquote:Op woensdag 30 november 2016 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar plaats jij jezelf dan in het politieke spectrum?
Ja dat zagen wij allemaal al in mei maar bij Ajax vonden ze het opeens prima eind augustus.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat het zo zal gaan dit keer. Iedereen ziet, ook bij Ajax normaal gesproken, dat er een tekort aan linksbacks en linksbuitens is. Daar hebben we een half jaar het leed van mogen plukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |