bedoeldequote:
is toch common roomquote:Op dinsdag 29 november 2016 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bedoelde
rustig boekje lezen
gesprek voeren
tvtje kijken
daar zijn mensenquote:
quote:Op dinsdag 29 november 2016 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
daar zijn mensen
met wie ik NIETS te maken wil hebben
en vaak ook links stemmen
ongezellig. Met wie ga je dan pub crawl doenquote:Op dinsdag 29 november 2016 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
daar zijn mensen
met wie ik NIETS te maken wil hebben
en vaak ook links stemmen
met mn moederquote:Op dinsdag 29 november 2016 01:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ongezellig. Met wie ga je dan pub crawl doen
denken dat ik een pubcrawl zou doenquote:Op dinsdag 29 november 2016 01:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
met mijn moeder zoiets doen. Nou nee
poot dusquote:Op dinsdag 29 november 2016 01:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hoeren drugs en gezamenlijk fappen
degeneracyquote:Op dinsdag 29 november 2016 01:21 schreef Mortaxx het volgende:
Maar samen fappen snap ik echt niet. Op middelbare school deden sommige dat ook na schooltijd
Is toch kankergay
Was dat iets wat publiekelijk gedeeld werd dan?quote:Op dinsdag 29 november 2016 01:21 schreef Mortaxx het volgende:
Maar samen fappen snap ik echt niet. Op middelbare school deden sommige dat ook na schooltijd
Is toch kankergay
je hoorde wel eens watquote:Op dinsdag 29 november 2016 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was dat iets wat publiekelijk gedeeld werd dan?
Iemand die dat bij ons deed had geen leven meer gehad denk ikquote:Op dinsdag 29 november 2016 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was dat iets wat publiekelijk gedeeld werd dan?
Ja, net als de befaamde logeerpartijtjesquote:
Vind het niet heel raar verder, nooit gedaan dat niet.quote:Op dinsdag 29 november 2016 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iemand die dat bij ons deed had geen leven meer gehad denk ik
Ik vind het wel raar.quote:Op dinsdag 29 november 2016 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind het niet heel raar verder, nooit gedaan dat niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |