quote:Op dinsdag 29 november 2016 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik wil Inso trouwens nooit meer anderen vulgair horen noemen
[..]
[..]
Ik heb absoluut niets tegen homofilie.quote:Op dinsdag 29 november 2016 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True, maar ik neem aa ndat je daar dezelfde mening in hebt
Dat zeg ik ook niet. Maar je vind het nurture ipv naturequote:Op dinsdag 29 november 2016 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb absoluut niets tegen homofilie.
Je klinkt daar niet als een jongen die in zijn gehele puberteit maar 2x heeft gefapt.quote:Op dinsdag 29 november 2016 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Toen was ik minderjarig, jokes on you.
Dat lijkt me wel ja.quote:Op dinsdag 29 november 2016 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Maar je vind het nurture ipv nature
Is toch echt zo.quote:Op dinsdag 29 november 2016 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je klinkt daar niet als een jongen die in zijn gehele puberteit maar 2x heeft gefapt.
Doet Paxcon het ook daar?quote:Op dinsdag 29 november 2016 01:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel ja.
Als je kijkt naar het feit dat er absoluut meer mentaal labielen in de LGBT scene lijken te zitten.
Ze altijd in bosjes komen binnen een bepaalde groepering.
Dat heeft hij ookquote:Op dinsdag 29 november 2016 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je klinkt daar niet als een jongen die in zijn gehele puberteit maar 2x heeft gefapt.
Geen idee, ik heb geen camerabeelden van Inso zijn gehele puberteit dus kan niks bevestigen.quote:
Zou je dat willenquote:Op dinsdag 29 november 2016 01:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb geen camerabeelden van Inso zijn gehele puberteit dus kan niks bevestigen.
Mijn nichtje is pot terwijl haar moeder dat ook is.quote:Op dinsdag 29 november 2016 01:55 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben het stiekem wel met Inso eens. Het is wel vaak zo dat een homoseksuele jongeman een pot als zusje heeft
hoe kan een pot kinderen hebbenquote:Op dinsdag 29 november 2016 01:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn nichtje is pot terwijl haar moeder dat ook is.
Maar haar beide broertjes zijn dan weer gewoon hetero.
Iemand die pot is geworden vanwege haar mannenhaat.quote:
Kunstmatige inseminatie van een gay-vriend. En diens vriend zorgde dan weer voor het zaad waar mijn neefjes uit gekomen zijn.quote:
Dat hoor ik wel vaker.quote:Op dinsdag 29 november 2016 01:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn nichtje is pot terwijl haar moeder dat ook is.
Maar haar beide broertjes zijn dan weer gewoon hetero.
Inso is een hipsterquote:Op dinsdag 29 november 2016 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan weet ik wel eindelijk hoe Inso eruit ziet.
Ik weet het ook niet. Wss geen twink.quote:Op dinsdag 29 november 2016 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan weet ik wel eindelijk hoe Inso eruit ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |