En dat het genormaliseerd wordt.quote:Op dinsdag 29 november 2016 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dat geloof ik dan weer niet. Maar wel meer in westerse wereld, tuurlijk, veel vrijer
Dat is toch met veel meer zo. Je hebt ook nog nooit bewijs gezien dat 16-jarige sletjes zich laten neuken voor een breezer, maar het zal vast voorkomenquote:Op dinsdag 29 november 2016 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar zolang het niet bewezen kan worden lijkt het vooral een fantasie van veel mensen.
Die zijn dan eveneens niet weldenkend.quote:Op dinsdag 29 november 2016 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is toch met veel meer zo. Je hebt ook nog nooit bewijs gezien dat 16-jarige sletjes zich laten neuken voor een breezer, maar het zal vast voorkomen
Ik zou niet weten waarom zoiets niet normaal gevonden mag worden? Denk je dat ze erschade aan ondervinden als ze een keer seks hebben met een jongen als ze hetero zijn?quote:Op dinsdag 29 november 2016 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar inderdaad het zal wel eens voorkomen.
Maar dat betekend niet dat iets normaal is of gevonden moet worden.
Dat weet ik wel zeker.quote:Op dinsdag 29 november 2016 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom zoiets niet normaal gevonden mag worden? Denk je dat ze erschade aan ondervinden als ze een keer seks hebben met een jongen als ze hetero zijn?
Rare ideeën?quote:Op dinsdag 29 november 2016 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Vooral op die leeftijd dat jongeren weinig weerbaar zijn en snel voor rare ideeen vatbaar zijn.
Dat hoef ik niet zeker te weten.quote:Op dinsdag 29 november 2016 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Om zeker te weten dat je daar niet aan wil beginnen.
Okequote:
Daar had ik laatst nog een droom over dat er een kut op mijn gezicht kwamquote:Op dinsdag 29 november 2016 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat hoef ik niet zeker te weten.
Maar het zelfde geldt voor het vrouwelijk geslachtsdeel als het om casual sex zou gaan.
Aparte droom wel.quote:Op dinsdag 29 november 2016 01:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar had ik laatst nog een droom over dat er een kut op mijn gezicht kwam
stonk ook nog
Ja, je insinueert ermee dat je vind dat homoseksualiteit iets is waar je niet mee geboren wordt. Nja. Daar ga ik sowieso niet in meequote:
Bij een absoluut klein deel wil ik daar in mee gaan.quote:Op dinsdag 29 november 2016 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, je insinueert ermee dat je vind dat homoseksualiteit iets is waar je niet mee geboren wordt. Nja. Daar ga ik sowieso niet in mee
quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:21 schreef TwenteFC het volgende:
Punt is een beetje dat het 14 jarige blagen zijn he
quote:
True, maar ik neem aa ndat je daar dezelfde mening in hebtquote:
quote:Op dinsdag 29 november 2016 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik wil Inso trouwens nooit meer anderen vulgair horen noemen
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |