zeg je nu dat co stompe niet serieus dart/gedart heeftquote:
Dat was zijn bijbaantje. Zijn echte brood verdient die als analist.quote:Op zondag 4 december 2016 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zeg je nu dat co stompe niet serieus dart/gedart heeft
Ik nietquote:Op maandag 28 november 2016 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb wel eens het bord geraakt.
*Trambestuurderquote:Op maandag 5 december 2016 00:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zijn echte brood verdient die als analist.
Definieer top? Er is nauwelijks een echte scheidslijn tussen amateurtop en profs. Dat vloeit keurig in elkaar over qua gemiddeldes.quote:Op zondag 11 december 2016 13:38 schreef Blue_note het volgende:
Wat is eigenlijk een gemiddelde om goed mee te kunnen in de amateur top?
Gooi je toernooien van de NDB dan is 90-100 toch wel vereist om ver te komen. In de kroeg is 60+ wel prima en bied je prima tegenstand. Het is heel erg afhankelijk van het soort toernooi etc.quote:Op zondag 11 december 2016 13:38 schreef Blue_note het volgende:
Ligt eraan welke competitie (zijn veel dartscompetities), toen ik begon waren beurten rond de 60 gemiddeld meer dan voldoende, mits je ook je dubbels smeet. Soms eens een slechte score ertussen gevolgd door weer een triple 20.quote:Op zondag 11 december 2016 13:38 schreef Blue_note het volgende:
90-100 is gewoon profniveau. Er zijn finales op het hoogste niveau die nauwelijks boven de 100 uitkomen.quote:Op maandag 12 december 2016 14:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gooi je toernooien van de NDB dan is 90-100 toch wel vereist om ver te komen. In de kroeg is 60+ wel prima en bied je prima tegenstand. Het is heel erg afhankelijk van het soort toernooi etc.
Ik denk dat het een pokkeherrie gaat maken als je gaat gooien wanneer je het bord aan de deur hangt.quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik pak dit topic maar even, want ik zoek nog een goeie manier om mijn bord op te hangen. Het is gewoon te zwaar voor aan een haakje aan de deur, maar er moet wel iets mogelijk zijn met een verstelbare sjorband die je dan over de deur heen gooit zodat hij klem komt te zitten tussen deur en kozijn (met een knoop of een ander soort stopper aan de buitenkant). Heeft iemand van jullie zo'n constructie in gebruik? Zijn daar speciale ophangsystemen voor? Of moet ik maar gewoon bij een bouwmarkt een spanband met een haak gaan halen of zo?
Je spreekt uit ervaring of roept zomaar wat? Ik gooi zelf pas 15 jaar dus weet wel hoe het zit qua darts. En ja op de vloer is het niveau VEEL hoger dan op tv (in de meeste gevallen).quote:Op maandag 12 december 2016 14:35 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
90-100 is gewoon profniveau. Er zijn finales op het hoogste niveau die nauwelijks boven de 100 uitkomen.
Ik spreek uit ervaring. Ik gooi ruim 20 jaar en heb heel wat toernooien gegooid. Naarmate de druk hoger wordt en de schijnwerpers en camera's aangaan gaat het niveau naar beneden. Maar als je constant 90-100 gooit (en dan heb ik het natuurlijk over inclusief finish) dan kun je gewoon grote (niet TV) toernooien gooien en winnen. Het is echt niet zo dat je op die toernooien legio gasten tegenkomt die ruim boven de 100 gooien.quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je spreekt uit ervaring of roept zomaar wat? Ik gooi zelf pas 15 jaar dus weet wel hoe het zit qua darts. En ja op de vloer is het niveau VEEL hoger dan op tv (in de meeste gevallen).
Er zijn speciale ophangsystemen voor aan deuren voor. Heb ze weleens gezien, nam men altijd mee naar de Dutch open voor in de bungalow.quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:02 schreef Dr_Flash het volgende:
t te zitten tussen deur en kozijn (met een knoop of een ander soort stopper aan de buitenkant). Heeft iemand van jullie zo'n constructie in gebruik? Zijn daar speciale ophangsystemen voor? Of moet ik maar gewoon bij een bouwmarkt een spanband met een haak gaan halen of zo?
Winmau Blade 4. Pijlen is echt proberen in een winkel. Geen dikke pijlen pakken in ieder geval.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:05 schreef Grillz het volgende:
Setje bord/pijlen die je beginners kan aanraden?
Bedankt!quote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Winmau Blade 4. Pijlen is echt proberen in een winkel. Geen dikke pijlen pakken in ieder geval.
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Net weer het dartbord opgehangen, ik heb toch nog best vaak het bord geraakt dus ik maak stappen.
Ben jij een beetje goed?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:20 schreef luckass het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Ik stond gisteren zelf vies hard te schroeien, koekoek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop