Nee, die redenatie slaat echt nergens op. Staat volkomen los van elkaar.quote:Op maandag 28 november 2016 20:43 schreef mrlumen het volgende:
Welk bedrag kan ik dan ongeveer aannemen voor een functie in de dagdienst met vapro-B.
eerder die 2900 omdat er dan geen ploegentoeslag bij komt?
omdat ik er van uitga dat die 2000 gebaseerd is op een 5 ploegendienst met een werkweek van 32 uur.
oke bedankt!quote:Op maandag 28 november 2016 20:48 schreef Fer het volgende:
[..]
Nee, die redenatie slaat echt nergens op. Staat volkomen los van elkaar.
Nee, ploegentoeslag is een vergoeding voor het beschikbaar zijn op ongunstige tijden.quote:Op maandag 28 november 2016 20:43 schreef mrlumen het volgende:
Welk bedrag kan ik dan ongeveer aannemen voor een functie in de dagdienst met vapro-B.
Waarom ik het wil weten is nogal een complex verhaal.quote:Op maandag 28 november 2016 21:52 schreef vaduz het volgende:
[..]
Nee, ploegentoeslag is een vergoeding voor het beschikbaar zijn op ongunstige tijden.
Wat verdien je nu? (Ik neem aan dat je al over Vapro-B beschikt en dus ervaring bij een werkgever hebt.)
Nee beide zijn zonder ploegentoeslag. De ene als je begint en de ander als je zo een beetje aan je max zit zegmaar.quote:Op maandag 28 november 2016 20:43 schreef mrlumen het volgende:
omdat ik er van uitga dat die 2000 gebaseerd is op een 5 ploegendienst met een werkweek van 32 uur.
De kans dat je in dagdienst zit lijkt me kleiner. Zo een beetje alle operators werken in een ploegenroosterquote:Op maandag 28 november 2016 21:55 schreef mrlumen het volgende:
de tegenpartij beweerd dat de kans minimaal is dat ik in de 5 ploegendienst zou komen met mijn vapro-B en daardoor dus geen recht heb op toeslag.
Hoe onderbouwen ze dat, nou weer?quote:Op maandag 28 november 2016 21:55 schreef mrlumen het volgende:
de tegenpartij beweerd dat de kans minimaal is dat ik in de 5 ploegendienst zou komen met mijn vapro-B en daardoor dus geen recht heb op toeslag.
Dat ligt weer helemaal aan wat voor ploegendienst je loopt natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 november 2016 10:00 schreef hoechst het volgende:
Maar je kan een dagdienst salaris toch niet echt vergelijken met een ploegendienst functien, omdat er in de ploegendienst 28 uur per maand minder gewerkt wordt.
De tegenpartij zou beter beweren dat deze jou geen vergoeding hoeft uit te keren voor kosten of ongemak welke je niet zult maken of hebben. En dat zou ik een terechte gedachte vinden.quote:Op maandag 28 november 2016 21:55 schreef mrlumen het volgende:
Neuh, als starter word je aan een ploeg gekoppeld en draai je dezelfde tijden als die ploeg.quote:Op dinsdag 29 november 2016 09:39 schreef Mubassie het volgende:
Neem aan dat je als starter in dagdienst gewoon onderaan begint.. Toeslagen staan hier idd los van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |