te vroeg johquote:Op maandag 28 november 2016 20:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Op uitloggen klikken en slapen
echtquote:Op maandag 28 november 2016 20:20 schreef Lokasenna het volgende:
Gelukkig is de aftakeling alleen erg als je daarvoor een lekker ding was.
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op maandag 28 november 2016 20:20 schreef Opsonisatie het volgende:
Gelukkig zijn we met z'n allen lelijk
best warm ik ben normaal 36 gradenquote:
Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn.quote:Op maandag 28 november 2016 20:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar jij bent allerknapste, hot stuff wink wink
Nou ja, als je geen schoonheid hebt om afscheid van te nemen lijkt het me wel minder moeilijk.quote:
Alleen met begeleiding en rond de tafel (waar hij ook alles vanaf gooitquote:
Dan noem je ook wel een voorbeeldquote:
Awwquote:Op maandag 28 november 2016 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen met begeleiding en rond de tafel (waar hij ook alles vanaf gooit)
En hij staat met zijn kleefhandjes op het tv scherm en gaat dan helemaal stuk van het lachen
Ahhww cutieequote:Op maandag 28 november 2016 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen met begeleiding en rond de tafel (waar hij ook alles vanaf gooit)
En hij staat met zijn kleefhandjes op het tv scherm en gaat dan helemaal stuk van het lachen
Dat wil mijn neefje ook niet meerquote:Op maandag 28 november 2016 20:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ahhww cutieemijn "petekind" kruipt nu in het rond, ze wil niet meer stil op schoot zitten helaas.
Hm ja okequote:Op maandag 28 november 2016 20:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, als je geen schoonheid hebt om afscheid van te nemen lijkt het me wel minder moeilijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |