ff een TR zetten, crebash enzoquote:Op maandag 28 november 2016 22:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Gvd stomme tagliano heeft het dichtgegooid
Dat noteknopje wordt met de seconde groterquote:Op maandag 28 november 2016 22:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Gvd stomme tagliano heeft het dichtgegooid
Goed topicquote:Op maandag 28 november 2016 22:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb speciaalvoor jou topique geopend
Ik verwacht lieve notes aangezien ik een lief onschuldige userd ben. Let niet op Paxcon.quote:Op maandag 28 november 2016 22:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat noteknopje wordt met de seconde groter
Ohja, het is Paxconquote:Op maandag 28 november 2016 22:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik verwacht lieve notes aangezien ik een lief onschuldige userd ben. Let niet op Paxcon.
Wat krijg je dan als sinterklaas-symbooltje? Dat kutpaard?quote:Op maandag 28 november 2016 22:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Wist je dat je sinds kort je geslacht op anders kunt zetten @ den foks
Weet niet ik fok mobiel, zie al die sinterklaas/zwarte piet symbooltjes nietquote:Op maandag 28 november 2016 22:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat krijg je dan als sinterklaas-symbooltje? Dat kutpaard?
Jouw topic zal minder makkelijk te vullen zijn dan de mijne.quote:Op maandag 28 november 2016 23:39 schreef Paxcon het volgende:
Misschien kunnen jullie nog een serieuze bijdrage leveren in mijn geniale topic
DRT / Het knappe darters topic
Ja absoluutquote:Op maandag 28 november 2016 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jouw topic zal minder makkelijk te vullen zijn dan de mijne.
nounounounouquote:Op maandag 28 november 2016 23:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja absoluut
Vind veel van die dartsers er ook uitzien als kinderverkrachters ofzo
heb ik met potenquote:Op maandag 28 november 2016 23:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja absoluut
Vind veel van die dartsers er ook uitzien als kinderverkrachters ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |