Hij is inderdaad spuugvervelend ja. Ik vind die Anthonie24 echt hilarischquote:Op maandag 28 november 2016 22:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hmm ik zie het nu ja
Ik vind hem wel een hele goede troll als hij nep is.... Begin hem steeds irritanter te vinden.
Dan liever Deezer
Een aanzienlijk deel van de boeken uit dat genre is nog flink slechter.quote:Op maandag 28 november 2016 22:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat dat meer voor mannen bedoelt isIk geloof niet dat ik Twilight gelezen heb, heb wel 3 films gezien.
Ik heb daar ooit een halve film van gezien, wat was dat slecht zeg.quote:Op maandag 28 november 2016 22:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat dat meer voor mannen bedoelt isIk geloof niet dat ik Twilight gelezen heb, heb wel 3 films gezien.
Kristen Stewart is wel echt enorm veranderd. Wat een muts was dat in Twilight. Is nu echt een prima actrice gewordenquote:Op maandag 28 november 2016 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb daar ooit een halve film van gezien, wat was dat slecht zeg.
Cedric Diggory vond die Twilight films ook niks.quote:Op maandag 28 november 2016 22:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kristen Stewart is wel echt enorm veranderd. Wat een muts was dat in Twilight. Is nu echt een prima actrice geworden
Die vind ik ook gruwelijk irritant, zo infantielquote:Op maandag 28 november 2016 22:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij is inderdaad spuugvervelend ja. Ik vind die Anthonie24 echt hilarischDat is echt een goeie troll. Weet 100 procent zeker dat dat achterlijke gespeeld is.
Vervelia. Alleen in Remember Me tofquote:Op maandag 28 november 2016 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cedric Diggory vond die Twilight films ook niks.
Had je ladies nightquote:Op maandag 28 november 2016 22:29 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb echt heerlijke avocado masker op gehad
quote:Op maandag 28 november 2016 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cedric Diggory vond die Twilight films ook niks.
Niet alle 10 de 10-km races bekijken elk schaatsweekendquote:Op maandag 28 november 2016 22:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Darten is net zoiets als schaatsen en curling en alle saaie "sports"
Nee joh, darten is hartstikke leuk om te kijken.quote:Op maandag 28 november 2016 22:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Darten is net zoiets als schaatsen en curling en alle saaie "sports"
Nee, de gifjes daarentegen ..quote:Op maandag 28 november 2016 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh, darten is hartstikke leuk om te kijken.
Puhleaaaasequote:Op maandag 28 november 2016 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet alle 10 de 10-km races bekijken elk schaatsweekend
Jij hebt zeker nooit een potje gekekenquote:Op maandag 28 november 2016 22:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee, de gifjes daarentegen ..
natuurlijk nietquote:Op maandag 28 november 2016 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt zeker nooit een potje gekeken
Ik zou wel eens een pijl in jouw bulls eye willen mikkenquote:Op maandag 28 november 2016 22:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
natuurlijk nietken de bulls eye wel
Heb speciaalvoor jou topique geopendquote:Op maandag 28 november 2016 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou wel eens een pijl in jouw bulls eye willen mikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |