quote:Op maandag 28 november 2016 09:41 schreef KosterT het volgende:
Curacao, het land van de partyboten, vele vrouwen en kilo's coke voor de prijs van waspoeder.
Goeie test inderdaad.
Dit is inderdaad wel echt de ultieme test. Gelukkig wordt het vanaf nu alleen maar makkelijkerquote:Op maandag 28 november 2016 09:24 schreef manon123 het volgende:
Hallo allemaal,
.. Dit is wel echt de ultieme test
Peter R de vries is er niks bij.quote:Op maandag 28 november 2016 09:58 schreef alors het volgende:
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/354715
Volgende forum gaat hij zeker naar Aruba?
Hamvraag, wat doe jij op het viva-forumquote:Op maandag 28 november 2016 09:58 schreef alors het volgende:
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/354715
Volgende forum gaat hij zeker naar Aruba?
quote:Hallo allemaal,
Ik ben een meid van 24 en heb een aantal weken geleden via tinder een hele leuke jongen ontmoet.
Hebben een aantal keer afgesproken en het klikt van beide kanten heel erg goed. We kunnen heel erg lachen samen, maar ook goed praten.
Nu is hij vorige week donderdag voor 3,5 weken vertrokken naar Bonaire (voor vakantie). Ik merk dat ik mezelf heel druk maak in mijn hoofd.. (de gedachten: vind hij me wel echt leuk, wil hij na deze 3 weken nog wel afspreken, meent hij alles wel wat hij zegt etc schieten continu door mijn hoofd).
Vorige week donderdag toen hij in het vliegtuig zat belde hij me net voordat hij opsteeg, super lief.. en toen hij nett 2 dagen op Bonaire was belde hij via whatsapp (allemaal een goed teken natuurlijk). Maar toch wordt ik gek van gedachten of ie me nog wel echt leuk vind als hij terug is haha.
Ik zou echt heel graag zijn stem even willen horen.. maar ik wil hem ook niet steeds storen tijdens zijn vakantie. Wat denken jullie, zal ik hem uit mezelf bellen vanavond? (is daar 5 uur vroeger dan hier) of zal ik afwachten totdat hij me een keer belt?
Ben bang dat ik te claimerig overkom en misschien te graag wil (heb het wel eens meegemaakt en heb geen zin in nog een teleurstelling.)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |