Het is daar heel warm he. Je zit er op vanwege hygiene maar dat is het.quote:Op zondag 27 november 2016 23:31 schreef Rezania het volgende:
Je draagt toch een handdoek in de sauna of mis ik hier iets?
quote:Op zondag 27 november 2016 23:33 schreef Ravage het volgende:
Je hoopt dat ze niet opgewonden worden maar slap vind je er niets aan?
Ja weet je, ik zit ook niet te wachten op dit soort verwarrende gedachtesquote:Op zondag 27 november 2016 23:33 schreef Ravage het volgende:
Ik weet niet in wat voor sauna's jij komt? Een goede sauna is volledig nakend.quote:Op zondag 27 november 2016 23:31 schreef Rezania het volgende:
Je draagt toch een handdoek in de sauna of mis ik hier iets?
quote:Op zondag 27 november 2016 23:33 schreef Ravage het volgende:
Obvious gay, the gay is obvious!quote:Op zondag 27 november 2016 23:33 schreef Ravage het volgende:
Ik kom nooit in een sauna, kan niet tegen hitte.quote:Op zondag 27 november 2016 23:36 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Ik weet niet in wat voor sauna's jij komt? Een goede sauna is volledig nakend.
quote:Op zondag 27 november 2016 23:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kom nooit in een sauna, kan niet tegen hitte.
In jou type sauna maakt het niet uit of je een stijve krijgt.quote:Op zondag 27 november 2016 23:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kom nooit in een sauna, kan niet tegen hitte.
Nouja weet je, bij vrouwen vind ik het niet erg dat ik nu even wat mollig ben. Maar mannen doe ik dat liever niet aanquote:Op zondag 27 november 2016 23:40 schreef PixieWhite het volgende:
Nou ja, ook bij aparte sauna's heb je homo- of bisexuele mensen dus er word wel vaak naar je gekeken maar ik snap dat sommige mensen oncomfortabel kunnen zijn.
Dat weet jij enkel uit ervaring geloof ik.quote:Op zondag 27 november 2016 23:43 schreef Aiciu het volgende:
[..]
In jou type sauna maakt het niet uit of je een stijve krijgt.
Ik denk dat bij die sportschool gewoon standaard mannen in de sauna zitten en dat ze dus ook niet verwachten dat een vrouw er ook binnen stapt.quote:Op zondag 27 november 2016 23:42 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]Dat zeggen de meeste mannen.
De meeste mannen zijn gewoon bang voor een stijve, geeft niets, maar lieg niet.
Voor de duidelijkheid: een goede sauna heeft meerdere sauna's waar voor ieder wat wils is. je hebt er tussen de 30 en 90 graden. Luchtvochtigheid is wat het warm doet aanvoelen. Vaak worden sauna's en stoombaden door elkander gehaald.
quote:Op zondag 27 november 2016 23:45 schreef Mishu het volgende:
[..]
Sowieso zorgt de introductie van naakte mannen er blijkbaar voor dat ik ingewikkelde gedachtes krijg en ik zit daar om te ontspannen gvd
Je bent dus dik, maar was wel bang dat ze misschien opgewonden van jou zouden worden? Spreekt elkaar tegen ditquote:Op zondag 27 november 2016 23:45 schreef Mishu het volgende:
[..]
Nouja weet je, bij vrouwen vind ik het niet erg dat ik nu even wat mollig ben. Maar mannen doe ik dat liever niet aan
Sowieso zorgt de introductie van naakte mannen er blijkbaar voor dat ik ingewikkelde gedachtes krijg en ik zit daar om te ontspannen gvd
Nee? Alsof er geen mannen zijn die opgewonden (kunnen) raken van mollige vrouwen. Zijn toch genoeg dikke vrouwen die weten te scoren anders. Zelfs al is het voor veel mannen misschien niet de eerste keuze, ze doen het er toch op.quote:Op maandag 28 november 2016 00:47 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je bent dus dik, maar was wel bang dat ze misschien opgewonden van jou zouden worden? Spreekt elkaar tegen dit
Als de verhalen kloppen weet ik wat voor sauna's dat zijn.quote:Op zondag 27 november 2016 23:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat weet jij enkel uit ervaring geloof ik.
Bij de wellness bij mijn sportschool komen ook alleen maar ijdele buitenlandse mannenquote:Op zondag 27 november 2016 23:48 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik denk dat bij die sportschool gewoon standaard mannen in de sauna zitten en dat ze dus ook niet verwachten dat een vrouw er ook binnen stapt.
Bang zijn dat mannen opgewonden worden van een dikke klaagkutquote:Op zondag 27 november 2016 23:45 schreef Mishu het volgende:
[..]
Nouja weet je, bij vrouwen vind ik het niet erg dat ik nu even wat mollig ben. Maar mannen doe ik dat liever niet aan
Als een chick zegt dat ze 'mollig' is dan weet je al dat ze vies dik is. Is dit je eerste keer op het internet?quote:Op maandag 28 november 2016 02:46 schreef Fokpop het volgende:
[..]
Nee? Alsof er geen mannen zijn die opgewonden (kunnen) raken van mollige vrouwen. Zijn toch genoeg dikke vrouwen die weten te scoren anders. Zelfs al is het voor veel mannen misschien niet de eerste keuze, ze doen het er toch op.
En er zijn genoeg vrouwen die zichzelf te dik vinden maar volgens de meeste mannen juist perfecte vormen hebben.
Jaquote:Op maandag 28 november 2016 08:43 schreef Copycat het volgende:
Was dat je eerste keer in een gemengde 'sauna' of zo?
je bedoeld dat je bang bent dat je spontaan slakkesporen gaat trekken?quote:Op zondag 27 november 2016 23:45 schreef Mishu het volgende:
[..]
Er zat 1 man wel heel erg te kreunen en te gorchelen. Had bijna het idee alsof dat ie klaarkwamquote:
Het is ontspannend. En ik kan van mezelf slecht ontspannen. Daarom sport ik o.a.quote:Op maandag 28 november 2016 13:20 schreef Bananenpap het volgende:
Wat moet je als normaal mens überhaupt in zo'n hete stinkende zuurstofloze ruimte?
Ga dan naar een spa of zo. Ik zou er niet aan moeten denken om de mensen die ik tegenkom met sporten niet veel later allemaal naakt te zien.quote:Op maandag 28 november 2016 13:27 schreef Mishu het volgende:
[..]
Het is ontspannend. En ik kan van mezelf slecht ontspannen. Daarom sport ik o.a.
Vond ik heel erg spannend toen ik 12 was, daarvoor en daarna nietquote:Op maandag 28 november 2016 08:43 schreef Copycat het volgende:
Was dat je eerste keer in een gemengde 'sauna' of zo?
Daar zou ik dan weer geen moeite mee hebben.quote:Op maandag 28 november 2016 13:46 schreef Monopoly het volgende:
Ieder z'n/haar ding.
Mij maakt het nooit zoveel uit. Als ik in de sauna zit doe ik toch vaak de ogen dicht om een beetje weg te dromen. Het maakt mij pas wat uit als er een hele groep lesbiennes van 20 met een goddelijk lijf elkaar aanranden. Dan is het een ander verhaal, dan is er geen sprake meer van ontspanning
Ik ook niet. Dan is er geen ontspanning maar opwinding.quote:Op maandag 28 november 2016 13:47 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Daar zou ik dan weer geen moeite mee hebben.
Er is dan ook zo niets seksueel spannends aan een sauna. Tenzij homosauna met darkroom en cabines.quote:Op maandag 28 november 2016 13:47 schreef Chewie het volgende:
Vond ik heel erg spannend toen ik 12 was, daarvoor en daarna niet
Dat is ook zo maar dat weet je opeens niet meer als je zo rond de 12 bent.quote:Op maandag 28 november 2016 13:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er is dan ook zo niets seksueel spannends aan een sauna.
Nee, dat is een verwarrende tijd. Waarin je gaat fantaseren over hordes scharende lesbiennes.quote:Op maandag 28 november 2016 13:49 schreef Chewie het volgende:
Dat is ook zo maar dat weet je opeens niet meer als je zo rond de 12 bent.
quote:Op maandag 28 november 2016 13:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dat is een verwarrende tijd. Waarin je gaat fantaseren over hordes scharende lesbiennes.
en dat houdt ook nooit meer opquote:Op maandag 28 november 2016 13:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dat is een verwarrende tijd. Waarin je gaat fantaseren over hordes scharende lesbiennes.
quote:Op maandag 28 november 2016 13:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Leuk verhaalquote:Op maandag 28 november 2016 14:44 schreef Highlighter het volgende:
Ik was een keer met mijn ex gaan zwemmen in een zwembad waar ze dus ook sauna's hadden. Ik sleurde hem nietsvermoedend de sauna in (met onze zwemkleding aan, wisten wij veel) en opeens bevonden wij ons in een ruimte met allemaal blote mannen van middelbare leeftijd
![]()
Na 5 minuten vond mijn ex het wel welletjes
Dat doe ik op m'n 36e ook nog hoorquote:Op maandag 28 november 2016 13:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit. En buiten de sauna houd ik niet mijn ogen op iedere slurf gericht.quote:Op maandag 28 november 2016 13:46 schreef Monopoly het volgende:
Mij maakt het nooit zoveel uit. Als ik in de sauna zit doe ik toch vaak de ogen dicht om een beetje weg te dromen.
Weet ikquote:Op maandag 28 november 2016 14:55 schreef Highlighter het volgende:
[..]
Dankje, ik heb altijd leuke verhalen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |