abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21152110
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 05:32 schreef davidov het volgende:
ja maar in deze film is het wel erg extreem, keer op keer inzoomen op het logo, en nog een keertje, en nog een keertje.... ook nog even uitgebreid het merk, model aan de orde brengen met een voetnoot dat hij nu in de etelage is.....

meh, en dan vonden ze james bond verschrikkelijk, want daar zag je een halve seconde 007 een philishave neerleggen...tsss tis wat :|
De financiering van die films moet toch ergens vandaan komen
pi_21153904
die grote studio's hebben geld zat. zijn allemaal onderdeel van die media-conglomeraties. AOL/Time/WarnerBros/HBO/CNN/Netscape/Winamp/ICQ/CastleRock/People dat soort ding (is geen grap he dit rijtje). volgens mij zijn ze gewoon te bang om al hun eigen geld in een film te steken en komen die producten dan mooi van pas om wat minder financieel risico te lopen. want geld maken is het enige waar die bedrijven films voor maken natuurlijk.

ik vind het walgelijk.
"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
pi_21154618
Will Smith verwoordde het helemaal goed.

"Het gaat in Hollywood niet om zwart of wit maar om groen. Geld is het belangrijkste in Hollywood"
  maandag 9 augustus 2004 @ 15:12:10 #154
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_21155243
Vond het een zeer vermakelijke film!
Mooie plaatjes allemaal!
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
pi_21168194
Ik heb em net gezien, en heb me idd redelijk vermaakt (met de nadruk op 'redelijk' ipv op 'vermaakt'). zo nu en dan schaamteloos jatwerk wat me iets te veel deed denken aan actiescenes uit Minority Report, The Matrix etc. maar geen slechte film. Had beter gekund, dat wel. Echte spanning voel je niet, en Willie is ook niet grappig nee.
Too tight? You can land a jumbo-f**king-jet in there?!
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 00:09:20 #156
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_21168969
Ik heb mij echt vermaakt. Heb het net gezien. Alleen jammer dat die robots zich inhielden, maar dat is ook meer iets voor Terminator of the Matrix.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 00:22:21 #157
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_21169341
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 00:09 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik heb mij echt vermaakt. Heb het net gezien. Alleen jammer dat die robots zich inhielden, maar dat is ook meer iets voor Terminator of the Matrix.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik gok dat je vraag uit je spoiler n soort van cliffhanger is, zodat ze misschien n sequel kunnen maken.
Zou t niet?
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 00:24:18 #158
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_21169399
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 00:22 schreef Timo20 het volgende:

[..]

ik gok dat je vraag uit je spoiler n soort van cliffhanger is, zodat ze misschien n sequel kunnen maken.
Zou t niet?
Waarschijnlijk wel, maar wat ik mij echt afvroeg zou Sonny goede of slechte intensies hebben. Voor het antwoord zal er wel een sequel moeten komen.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 23:51:59 #159
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_21195499
Ik heb hem gezien en vond het een goede film. Idd in de sfeer van Minority Report. Kijk, het blijft een Hollywood film met Will Smith, maar de film is wel gewoon goed. De bewegingen van de robots vond ik zeer netjes gedaan, en ik vond Will Smith wel grappig.
SPOILER
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_21266958
never mind ,

Score: 7,5

Genre: actie/ sciene-fiction
Lengte +/-120 minuten
Regie Alex Proyas
Cast Will Smith, James Cromwell, Alan Tudyk e.v.a.
Releasedatum 5 augustus 2004
Officiële site I Robot

120 min dus , dan haal ik dus bus terug wel , klote regen
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_21294918
Zo... ik heb 'm net gezien. Goeie film en leuk om in de bioscoop te zien. Alleen om de een of andere reden was ik niet zo overtuigd van Will's acteerwerk... al weet ik niet precies waarom.
  zondag 15 augustus 2004 @ 01:44:47 #162
59607 Partyman
Heerlijk Helder Heineken
pi_21296144
goede film zeker aanrader !!!
pi_21314360
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 23:51 schreef TC03 het volgende:
Ik heb hem gezien en vond het een goede film. Idd in de sfeer van Minority Report. Kijk, het blijft een Hollywood film met Will Smith, maar de film is wel gewoon goed. De bewegingen van de robots vond ik zeer netjes gedaan, en ik vond Will Smith wel grappig.
SPOILER
Jaja die spoiler was echt master, hele zaal moest hard lachen!

Ben net terug van I, Robot
pi_21314450
Vond het verhaal erg doordacht , maar die computeranimaties waren echt super!
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 03:09:38 #165
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_21416463
Het spel was houterig en er werd veel informatie over de personages en overgangen weggelaten, wellicht dat het op de dvd komt. De film was vermakelijk, niet top, maar genoeg om een bak popcorn leeg te eten.
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 00:24 schreef Sharkdoggie het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel, maar wat ik mij echt afvroeg zou Sonny goede of slechte intensies hebben. Voor het antwoord zal er wel een sequel moeten komen.
SPOILER
The Internets, I needs it..
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 01:56:20 #166
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_21438848
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 21:57 schreef roxxe het volgende:
sjek this out: http://www.maddox.xmission.com/c.cgi?u=i_robot
prachtig stukje.. klopt als een bus. (leuke site is dat trouwens, die andere teksten zijn ook goed )
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 23:51 schreef TC03 het volgende:
..en ik vond Will Smith wel grappig.
SPOILER
In de bios waar ik zat vond een grote groep dat ook reuze amusant. Ik vond die "grap", en eigenlijk Will Smith in het algemeen, totaal NIET grappig eerder irritant maar ja, das mijn mening

Toch vond ik het over het algemeen wel een redelijke film, afgezien van die overdreven schaamteloze product-placement. Het was niet totaal voorspelbaar (ontknoping van de de "whodunnit" tegen het einde was leuk) en de actie was goed.

[ Bericht 3% gewijzigd door BdR op 21-08-2004 02:06:50 ]
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_21441276
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 01:56 schreef BdR het volgende:
In de bios waar ik zat vond een grote groep dat ook reuze amusant. Ik vond die "grap", en eigenlijk Will Smith in het algemeen, totaal NIET grappig eerder irritant maar ja, das mijn mening
Bij ons in de bioscoop ook al... de héle zaal lag in een scheur!, behalve ik. Ik vond Will ook niet echt grappig in deze film.
pi_21443670
Het had beter geweest als ze geen grappen hadden. Nu waren de grappen wat geforceerd en niet grappig. Ik denk dat het beter was geweest als de regisseur had gekozen voor een wat donkere aanpak van de film.
pi_21449756
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 13:45 schreef Duiveltja het volgende:
Het had beter geweest als ze geen grappen hadden. Nu waren de grappen wat geforceerd en niet grappig. Ik denk dat het beter was geweest als de regisseur had gekozen voor een wat donkere aanpak van de film.
Opzich vond ik de film al vrij "donker"... verder geef ik je helemaal gelijk!
  maandag 23 augustus 2004 @ 14:04:54 #170
16142 SignOTheTimes
Symathiek & schattig
pi_21485101
Verrassend goede film! Het verhaal stond me ook erg aan!
Op 14 mei 2003 zei Amber: "Kortom, SOTT is de charmantste en liefste vader van de wereld."
pi_21485805
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 19:34 schreef P-Style het volgende:

[..]

Opzich vond ik de film al vrij "donker"... verder geef ik je helemaal gelijk!
Klopt je hebt gelijk. Het moet ook "donkerder" ipv "donker" zijn
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 20:42:13 #172
102572 Neo_Cortex
Dont be such clever dickie
pi_21585950
I Robot ownt
I make you an offer you can't refuse
pi_21586051
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 20:42 schreef Neo_Cortex het volgende:
I Robot ownt
De meningen zijn verdeeld: zie dit artikel
pi_21590837
Ik vond het in ieder geval een goeie film. toen ik eerst de preview zag dacht ik iets van "Weer een of andere actiefilm zonder verhaal" Dat viel dus heel erg mee. Ik vind zijn slimme robots wel interessant, of ze ook emoties kunnen hebben enzo.
pi_21760702
Wat een overdreven film. Mooie beelden moeten het gebrekkige verhaal maskeren. Slecht.
Alleen al het begin waarin je wordt doodgegooid met 'toekomstige' audi tt's :S

Alsof de zelfmoord van de docter de enige manier was om erachter te komen dat viki iets niet goeds ging doen, het is allemaal veel te ver gezocht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')