De financiering van die films moet toch ergens vandaan komenquote:Op maandag 9 augustus 2004 05:32 schreef davidov het volgende:
ja maar in deze film is het wel erg extreem, keer op keer inzoomen op het logo, en nog een keertje, en nog een keertje.... ook nog even uitgebreid het merk, model aan de orde brengen met een voetnoot dat hij nu in de etelage is.....
meh, en dan vonden ze james bond verschrikkelijk, want daar zag je een halve seconde 007 een philishave neerleggen...tsss tis wat :|
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:09 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik heb mij echt vermaakt. Heb het net gezien. Alleen jammer dat die robots zich inhielden, maar dat is ook meer iets voor Terminator of the Matrix.ik gok dat je vraag uit je spoiler n soort van cliffhanger is, zodat ze misschien n sequel kunnen maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou t niet?How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Waarschijnlijk wel, maar wat ik mij echt afvroeg zou Sonny goede of slechte intensies hebben. Voor het antwoord zal er wel een sequel moeten komen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:22 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ik gok dat je vraag uit je spoiler n soort van cliffhanger is, zodat ze misschien n sequel kunnen maken.
Zou t niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ten percent faster with a sturdier frame
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:51 schreef TC03 het volgende:
Ik heb hem gezien en vond het een goede film. Idd in de sfeer van Minority Report. Kijk, het blijft een Hollywood film met Will Smith, maar de film is wel gewoon goed. De bewegingen van de robots vond ik zeer netjes gedaan, en ik vond Will Smith wel grappig.Jaja die spoiler was echt master, hele zaal moest hard lachen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben net terug van I, Robot![]()
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:24 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar wat ik mij echt afvroeg zou Sonny goede of slechte intensies hebben. Voor het antwoord zal er wel een sequel moeten komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Internets, I needs it..
prachtig stukje..quote:Op zondag 8 augustus 2004 21:57 schreef roxxe het volgende:
sjek this out: http://www.maddox.xmission.com/c.cgi?u=i_robot
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:51 schreef TC03 het volgende:
..en ik vond Will Smith wel grappig.In de bios waar ik zat vond een grote groep dat ook reuze amusant. Ik vond die "grap", en eigenlijk Will Smith in het algemeen, totaal NIET grappig eerder irritantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ja, das mijn mening
Toch vond ik het over het algemeen wel een redelijke film, afgezien van die overdreven schaamteloze product-placement. Het was niet totaal voorspelbaar (ontknoping van de de "whodunnit" tegen het einde was leuk) en de actie was goed.
[ Bericht 3% gewijzigd door BdR op 21-08-2004 02:06:50 ]tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
Bij ons in de bioscoop ook al... de héle zaal lag in een scheur!, behalve ik.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 01:56 schreef BdR het volgende:
In de bios waar ik zat vond een grote groep dat ook reuze amusant. Ik vond die "grap", en eigenlijk Will Smith in het algemeen, totaal NIET grappig eerder irritantmaar ja, das mijn mening
Opzich vond ik de film al vrij "donker"... verder geef ik je helemaal gelijk!quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 13:45 schreef Duiveltja het volgende:
Het had beter geweest als ze geen grappen hadden. Nu waren de grappen wat geforceerd en niet grappig. Ik denk dat het beter was geweest als de regisseur had gekozen voor een wat donkere aanpak van de film.
Klopt je hebt gelijk. Het moet ook "donkerder" ipv "donker" zijnquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:34 schreef P-Style het volgende:
[..]
Opzich vond ik de film al vrij "donker"... verder geef ik je helemaal gelijk!
De meningen zijn verdeeld: zie dit artikelquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:42 schreef Neo_Cortex het volgende:
I Robot ownt![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |