quote:Op maandag 28 november 2016 20:45 schreef James1988 het volgende:
in de 2e klas komt er een 2+3-opstelling.
Ja, en die 2+3 wordt zeker automagisch 2+2 bij het omsporen. Welk PVR had Frankrijk ook alweer?quote:Op maandag 28 november 2016 20:48 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Misschien zijn de treinen daar wel breder dan hier?
Een paar jaar terug had Talgo een prototype van de AVRIL op InnoTrans staan, ik vond het heel erg meevallen. Het is iets minder ruim dan 2+2, maar het was minder krap dan de 2+3-opstelling die we kennen van Veolia.quote:
Als ze omgespoord kunnen worden naar normaalspoor?quote:Op maandag 28 november 2016 20:48 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Misschien zijn de treinen daar wel breder dan hier?
Aha, kan mijn vorige reactie wel weg Dacht dat het breder was als de treinen hierquote:Op maandag 28 november 2016 20:50 schreef James1988 het volgende:
Dit komt doordat de bak wat breder is dan gebruikelijk, door de bakken korter en wat lager te maken blijven ze alsnog binnen het profiel.
Of die scharminkels wat smaller dan die Hollandse vetnekkenquote:Op maandag 28 november 2016 20:48 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Misschien zijn de treinen daar wel breder dan hier?
Dat zal de rijke managers met mooie Audi's lerenquote:Op maandag 28 november 2016 23:16 schreef James1988 het volgende:
Nieuwe ronde nieuwe kansen, naast de conducteurs hebben nu ook de machinisten van Southern aangekondigd dat ze gaan staken inzake de strijd over het afschaffen van de conducteur. In januari gaan ze maarliefst zes dagen lang het werk neerleggen.
Nou, dat wordt nog lastig genoeg inderdaadquote:Op maandag 28 november 2016 23:37 schreef Prins_Pils het volgende:
'Een jaar Deventer-Zutphen met Fles'?
Mijn enige treinritje deze maand was Deventer-Dieren, Velp-Deventer gisteren Wel Flirts zien staan in Zutphenquote:Op maandag 28 november 2016 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, dat wordt nog lastig genoeg inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |