quote:Op zondag 27 november 2016 10:12 schreef ballejongen het volgende:
Er kan toch niks bederven aan karton en lijm.
Ik kan het ook niet helpen. Komt allemaal door kdaalderquote:Op zondag 27 november 2016 16:03 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Daar ga jij over klagen...
Heb je je username al eens bekeken?
Niks daarvan..quote:Op zondag 27 november 2016 16:19 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet helpen. Komt allemaal door kdaalder
Ik vind sommige best lekker, eigenlijk.quote:Op zondag 27 november 2016 12:34 schreef Barrah het volgende:
Niet doen. Diepvriespizza's zijn sowieso niet te hakken namelijk.
Boh, toen de C1000 nog bestond hadden ze Kiptandoori pizza's. Ipv tomatensaus zat er tandoori saus op. Kip, paprika, mais, ui en dan die saus. Het was even wennen, maar die pizza was zo lekker. 1,46 voor huismerk pizza, maar donders. Heerlijkquote:Op zondag 27 november 2016 16:26 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Ik vind sommige best lekker, eigenlijk.
quote:Op zondag 27 november 2016 16:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Boh, toen de C1000 nog bestond hadden ze Kiptandoori pizza's. Ipv tomatensaus zat er tandoori saus op. Kip, paprika, mais, ui en dan die saus. Het was even wennen, maar die pizza was zo lekker. 1,46 voor huismerk pizza, maar donders. Heerlijk![]()
Nergens meer te krijgen. C1000 hier op de hoek werd een Jumbo, nog mailcontact gehad met hoofdkantoor of de fabrikant ze nog maakt, maar helaas. Men is er mee gestopt. Zonde
Hier ook C1000 vervangen door Jumbo. Geen vooruitgang.quote:Op zondag 27 november 2016 16:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Boh, toen de C1000 nog bestond hadden ze Kiptandoori pizza's. Ipv tomatensaus zat er tandoori saus op. Kip, paprika, mais, ui en dan die saus. Het was even wennen, maar die pizza was zo lekker. 1,46 voor huismerk pizza, maar donders. Heerlijk![]()
Nergens meer te krijgen. C1000 hier op de hoek werd een Jumbo, nog mailcontact gehad met hoofdkantoor of de fabrikant ze nog maakt, maar helaas. Men is er mee gestopt. Zonde
De C1000 hier is in de AH veranderdquote:Op zondag 27 november 2016 16:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |