abonnement Unibet Coolblue
pi_166907775
Mijn vrienden en ik zijn uit elkaar gegroeid ofzo -O- Onderling ook trouwens.

Ken die gasten al bijna twintig jaar, van ze zomer nog naar New York geweest, stedentripje gepakt met z'n allen. Vorig jaar anderhalve week Ibiza, en zo deden we elk jaar wel weer wat. Tien jaar terug Chersonissos en Lloret enzo :') :P Tussendoor spraken we elkaar bijna wekelijks wel.

Maar bedenk me net dat ik de meesten sinds New York (eind juli) gewoon niet meer heb gezien. Nu ik werk gaat de tijd zo fucking snel en het weekend ook, dat je er niet eens bij nadenkt, maar feitelijk zijn we eigenlijk uit elkaar gegroeid.

Moest er opeens aan denken nu de feestdagen weer voor de deur staan. Geen idee of we nog wat gaan doen met oud en nieuw bijvoorbeeld. Zo niet ben ik echt fucked, aangezien ik de enige ben zonder vriendin :') Moet ik bij m'n ouders op de bank gaan zitten, dat lijkt me echt gênant.
pi_166907816
Zo gaan die dingen, en als je gaat zitten wachten tot er iemand komt dan zit je er volgend jaar nog.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_166907945
Da's het leven. Mensen komen en gaan. Misschien als je zelf wat meer initiatief en moeite erin steekt groeien jullie minder uit elkaar.
pi_166907983
Allemaal een vriendin, dus allemaal neukverslaafd blijkbaar.
Wees blij dat jij niet zo bent, ik zou me distantiëren van zulke figuren.
pindazakje
pi_166908016
Veel mensen hebben ook nep vrienden. Oprechte vriendschap is zeldzaam
pi_166908389
Herkenbaar man
nee echt niet !
pi_166908664
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 11:59 schreef Heisenberg77 het volgende:
Veel mensen hebben ook nep vrienden. Oprechte vriendschap is zeldzaam
Ja las hier laatst iets op het forum wat wel een beetje confronterend was :')

Iets over dat als je nog scholier / student bent en dus zeeën van tijd hebt, vriendschappen oppervlakkiger en makkelijker zijn. Iedereen zoekt immers naar opvulling van die vrije tijd.

Als er eenmaal wordt gewerkt dan is de vrije tijd schaarser en zoeken mensen juist naar manieren om die vrije tijd zo waardevol mogelijk in te vullen. Als je dan opeens niet meer van je vrienden hoort, weet je ook hoe belangrijk dat dus eigenlijk was :')

Maargoed moet eerlijk zeggen dat ik het zelf ook al gauw prima vind dus maak me er zelf ook schuldig aan, en dan heb ik nog niet eens een vriendin.
pi_166908679
Ligt het aan mij of open jij topics met dergelijke strekking om de paar weken?
pi_166908705
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 11:55 schreef SjefCock het volgende:
Da's het leven. Mensen komen en gaan. Misschien als je zelf wat meer initiatief en moeite erin steekt groeien jullie minder uit elkaar.
Doe dat wel eens.

Eindigt meestal in dat we ergens in een of andere doodsaaie tent 'een biertje' gaan drinken. Iedereen komt dan met de auto, even een uurtje lullen en weer vroeg het nestje in.

En dat dan eens in de paar maanden ofzo.

mijn beste vriend vanuit de box plaatst zojuist opeens een foto op FB dat hij kennelijk met zijn vriendin op vakantie is al anderhalve week op Curacao. Dat soort shit weten we nu niet eens meer van elkaar..
pi_166908728
Z
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 12:33 schreef Azpilicueta het volgende:
Ligt het aan mij of open jij topics met dergelijke strekking om de paar weken?
Zie net in september : Datumprikker om een biertje te drinken. Wekelijks is wat overdreven, maar vind het inderdaad wel fucked up..
pi_166908756
Je kunt ze ook uitnodigen voor een kerst-bioscoop-avond of zo.
pi_166908797
heb je trump gezien?
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
pi_166909532
Ga nieuwe vrienden maken. Waarom blijf je hangen bij jongens die je van de basisschool of middelbare school kent? :')

Mijn beste vrienden van toen zijn metalheads/kluizenaars geworden en gaan nog steeds met elkaar om en hebben sinds de middelbare school geen nieuwe vrienden meer gemaakt :') Ga gewoon lekker je eigen weg op ipv blijven hangen bij mensen die liever in de comfort zone blijven zitten.
pi_166909575
Soms heb je van die vrienden ook al zie je ze een tijdje niet, het zit altijd goed. Je kan altijd toenadering zoeken en zeggen ey mis je :P ofzo
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_166909593
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 13:25 schreef Sander166 het volgende:
Ga nieuwe vrienden maken. Waarom blijf je hangen bij jongens die je van de basisschool of middelbare school kent? :')

Mijn beste vrienden van toen zijn metalheads/kluizenaars geworden en gaan nog steeds met elkaar om en hebben sinds de middelbare school geen nieuwe vrienden meer gemaakt :') Ga gewoon lekker je eigen weg op ipv blijven hangen bij mensen die liever in de comfort zone blijven zitten.
Ja dit snap ik ook niet zo. Niemand leren kennen tijdens je studie ofzo?
pi_166909637
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 12:33 schreef Azpilicueta het volgende:
Ligt het aan mij of open jij topics met dergelijke strekking om de paar weken?
Er zijn meerdere van zulke types in KLB. En sommige haten hun vrienden ook echt of zo. :')
pi_166909698
Tijd doorbrengen met familie heeft ook zo zijn charme.
Misschien is het wel tijd om nieuwe vrienden te maken alhoewel dat wel moeilijker is naarmate je ouder aan het worden bent.
pi_166909838
Is het raar als je nooit een echte vriendengroep hebt gehad?

Ik heb ze altijd als individueel.
pi_166909866
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 13:44 schreef 6star6lord6 het volgende:
Is het raar als je nooit een echte vriendengroep hebt gehad?

Ik heb ze altijd als individueel.
Nee...ik associeer het meer met kleine dorpjes.
  zondag 27 november 2016 @ 09:15:12 #20
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_166926159
Vrienden veranderen ook naarmate ze ouder worden, meestal door de relatie die ze krijgen, de zogenaamde 'koude kant'.
De een is behoorlijk zelfingenomen geworden en helemaal van persoonlijkheid veranderd (doet ook alles om zijn vrouw te pleasen), een ander is een ongelooflijke krent geworden wat geld betreft (dat je steeds meer een niet zo fraaie kant gaat zien).
Dat zijn dan twee voorbeelden uit mijn eigen ervaring.
Zelf verander je ook doordat je in een andere levensfase terecht komt, maar dat heb je meestal niet echt in de gaten omdat dit heel geleidelijk gaat.
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
pi_166926229
Ik merk dit alleen bij vrienden die een relatie hebben. Al is het bij de helft na een paar jaar weer uit en dan willen ze ineens weer mee met weekendjes weg en stappen enzo.
  zondag 27 november 2016 @ 10:40:27 #22
459277 Bieberrr
Justin Bieber
pi_166926934
Dit is de leven.
What do you mean?
Capuchon_jongen for mod 2016!
pi_166926983
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 09:24 schreef Oberkullie het volgende:
Ik merk dit alleen bij vrienden die een relatie hebben. Al is het bij de helft na een paar jaar weer uit en dan willen ze ineens weer mee met weekendjes weg en stappen enzo.
Dan ben jij dus de 'bij gebrek aan beter' optie.
  zondag 27 november 2016 @ 10:44:10 #24
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_166926991
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 11:57 schreef Hyaenidae het volgende:
Allemaal een vriendin, dus allemaal neukverslaafd blijkbaar.
Het 'hebben van een vriendin' betekent niet meteen 'vaak neuken' helaas.
pi_166927014
Neem Facebook en maak een perfect nepprofiel aan.. ^O^

I know.. Facebook. :') :') :')
With a Song in my heart and a smile on my face...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')