Ja.quote:Op maandag 28 november 2016 17:55 schreef Elan het volgende:
Theon zijn lul werd er toch ergens afgesneden in GoT?
zo werkt dat nietquote:Op maandag 28 november 2016 17:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon Nederlands praten, zij passen zich maar aan.
nou ja is tien jaar geleden sinds ik het op middelbare hadquote:Op maandag 28 november 2016 18:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon leren dan. Zo lastig is het ook niet.
Kon jij nou de app en website Duolingo? Best handig, zeker de website. En dan is er ook de website deutschewelle.de Kun je ook oefenen.quote:Op maandag 28 november 2016 18:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nou ja is tien jaar geleden sinds ik het op middelbare had
Jij kunt zeker wel goed Duits?quote:Op maandag 28 november 2016 18:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kon jij nou de app en website Duolingo? Best handig, zeker de website. En dan is er ook de website deutschewelle.de Kun je ook oefenen.
Ik heb nog erg veel moeite soms met dative.quote:Op maandag 28 november 2016 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij kunt zeker wel goed Duits?
We hadden een of ander apart grammaticaboekjequote:Op maandag 28 november 2016 18:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Duits is echt een kuttaal om te leren
Naamvallen
denk niet dat zoiets werkt voor mijquote:Op maandag 28 november 2016 18:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kon jij nou de app en website Duolingo? Best handig, zeker de website. En dan is er ook de website deutschewelle.de Kun je ook oefenen.
Dan een Duitse chick (tijdelijk) fixen.quote:Op maandag 28 november 2016 18:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
denk niet dat zoiets werkt voor mij
waarom tijdelijk?quote:Op maandag 28 november 2016 19:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan een Duitse chick (tijdelijk) fixen.
Goedzoquote:Op maandag 28 november 2016 19:56 schreef Mortaxx het volgende:
Zorgverzekering -30 euro
Woonverzekering -10
Telefoon -15
hoe lang moet je nog?quote:Op maandag 28 november 2016 20:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Goedzo
Ik vind mijn telefoonabo ook vrij duur, snap eigenlijk niet waarom ik een jaar geleden een high end telefoon wilde
Ik snap dat ook nooit zo.quote:Op maandag 28 november 2016 20:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Goedzo
Ik vind mijn telefoonabo ook vrij duur, snap eigenlijk niet waarom ik een jaar geleden een high end telefoon wilde
Moet nu 32 euro pm, waarvan 21 euro voor de telefoonquote:Op maandag 28 november 2016 20:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hoe lang moet je nog?
Gewoon chinaphone van 300 euro en Sim only
Hehe nee die gaan dat echt niet voor me betalenquote:Op maandag 28 november 2016 20:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Gewoon je ouders lief aankijken like me.
Hmm ja vind het een beetje een onzinfunctiequote:Op maandag 28 november 2016 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Pax zijn fobo zit op slot.
Jammer.
beterquote:Op maandag 28 november 2016 20:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hehe nee die gaan dat echt niet voor me betalen
Hmm jaquote:Op maandag 28 november 2016 20:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar jouw ouders betalen je collegegeld, ik betaal dat zelf dus telefoon is niet veel gevraagd denk ik
Gewoon yt kanaal beginnen waarin je wat eten in je smoel stopt.quote:Op maandag 28 november 2016 20:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar jouw ouders betalen je collegegeld, ik betaal dat zelf dus telefoon is niet veel gevraagd denk ik
Dan moet ik andere manier verzinnen om j lieve berichtjes te sturen.quote:Op maandag 28 november 2016 20:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hmm ja vind het een beetje een onzinfunctie
Misschien leuk als je pics van jezelf erin hebt ofzo maar dat was ik niet van plan
Mijn ouders betalen al genoeg voor me.quote:Op maandag 28 november 2016 20:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Gewoon je ouders lief aankijken like me.
of jezelf in leer hijsen en rokenquote:Op maandag 28 november 2016 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon yt kanaal beginnen waarin je wat eten in je smoel stopt.
Dan ben je rijk.
[..]
Dan moet ik andere manier verzinnen om j lieve berichtjes te sturen.
Gewoon DM'en, anders allemaal pottekijkers :squote:Op maandag 28 november 2016 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon yt kanaal beginnen waarin je wat eten in je smoel stopt.
Dan ben je rijk.
[..]
Dan moet ik andere manier verzinnen om j lieve berichtjes te sturen.
wat chillquote:Op maandag 28 november 2016 20:06 schreef Mortaxx het volgende:
Ik krijg ook iedere maand nog wat geld van ouders
Kan ook nog.quote:Op maandag 28 november 2016 20:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
of jezelf in leer hijsen en roken
Ik steek mijn liefde niet onder stoelen of banken.quote:Op maandag 28 november 2016 20:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gewoon DM'en, anders allemaal pottekijkers :s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |