bedankt, hopelijk wordt het later zo lang dat het de TT limiet overschrijdtquote:Op vrijdag 25 november 2016 22:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb [KLB SC] Doeitjes IIIIII al onder paste staan
daar heb je stiften voorquote:Op vrijdag 25 november 2016 22:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
Eigenlijk hoort het vijfde streepje dwars door die andere vier te gaan.
Nee, want hij wenst mij altijd een enkeltje van het balkonquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Kreeg 'ie een kut avond dan?
sinds ik HPLC ken is elke avond kutquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Kreeg 'ie een kut avond dan?
hahaquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sinds ik HPLC ken is elke avond kut
mooi, ik hoop dat we elkaar dan lang mogen kennenquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sinds ik HPLC ken is elke avond kut
omdat een retour weggegooid geld zou zijnquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, want hij wenst mij altijd een enkeltje van het balkon
Beetje zonde om op mn beeldscherm met stiften te kladderenquote:
dat moet je er maar voor overhebben voor deze prachtige reeksquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
Beetje zonde om op mn beeldscherm met stiften te kladderen
Een enkeltje van het balkon, een balkon is toch van beton?! Die hebben helemaal geen enkels joh, wat gek ;squote:Op vrijdag 25 november 2016 23:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, want hij wenst mij altijd een enkeltje van het balkon
Vrijdagavond en zaterdag?quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:02 schreef xcachet het volgende:
Ik heb echt 2 heeeeeerlijke nummers van the weeknd ontdekt
oh leeft ze nogquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:02 schreef xcachet het volgende:
Waar is Chloro haar badum tas gif?quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Een enkeltje van het balkon, een balkon is toch van beton?! Die hebben helemaal geen enkels joh, wat gek ;s
Ben je aan het daten met kdrick?quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:02 schreef xcachet het volgende:
Kan ook gewoon zo -IIII-quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat moet je er maar voor overhebben voor deze prachtige reeks
Moet je d`r ff DMenquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waar is Chloro haar badum tas gif?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |