SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP naar de 300!
Maar eerst deze nog even vullen met van alles en nog wat.![]()
verliezen toch, johquote:Op donderdag 24 november 2016 20:50 schreef Divje het volgende:
Dat gaat ik nu niet kijke he. Feyenoord begint zo!
Ik mis geloof ik een stuk context hierquote:Op donderdag 24 november 2016 21:28 schreef MangoTree het volgende:
En weer vallen er nieuwe namen in het grote schandaal. Al zou ik het wel willen linken; de originele bron is dood. Weg. Tsja.
Als je denkt dat ik overdrijf, denk dan s.v.p. in het kwadraat. Wat een ongelooflijke bende zitten we in.
Jij ben moderator hier? Sorry. Trap ik niet in.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik mis geloof ik een stuk context hier
Waar heb je het over? Het boek van Samzz?
Niet in BNW, niet nu althans.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:30 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Jij ben moderator hier? Sorry. Trap ik niet in.
Mijn excuses. Al beginnen mijn excuses hier een beetje in waarde te kelderen. Als je het de moeite vind klik je op mijn naam. Dan vind je het wel gok ik, binnen een minuutje.quote:
Ik snap hier geen kut van.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:28 schreef MangoTree het volgende:
En weer vallen er nieuwe namen in het grote schandaal. Al zou ik het wel willen linken; de originele bron is dood. Weg. Tsja.
Als je denkt dat ik overdrijf, denk dan s.v.p. in het kwadraat. Wat een ongelooflijke bende zitten we in.
Keine Ahnungquote:Op donderdag 24 november 2016 21:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dat Mango Pizzagate bedoelt.
Nee hoor. Je bent zo specifiek met 'je' bezig. Vroeg het me gewoon even afquote:Op donderdag 24 november 2016 22:01 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Iedereen vriend. Moet ik iemand noemen bedoel je?
Gaat over pizza's met ananas. Da's niet Italiaans en daar zijn de Italianen erg boos over. Ik ookquote:
Pizza met ananas is godslasteringquote:Op donderdag 24 november 2016 22:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Gaat over pizza's met ananas. Da's niet Italiaans en daar zijn de Italianen erg boos over. Ik ook
#cutforItaly #banhawaii #pineappleorananas?
quote:Op donderdag 24 november 2016 22:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pizza met ananas is godslastering.
/uptodatepizzagate
Ik stuur je een dm.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:10 schreef MangoTree het volgende:
Krijg je altijd reactie op een rapport, iemand?
Ik ben geen hijquote:Op donderdag 24 november 2016 22:07 schreef MangoTree het volgende:
Zoveel nieuwe dingen voor mij... een moderator moeten rapporteren
Sorry, ik ben de grapjes daarover zat. Verdere uitleg nodig?quote:Op donderdag 24 november 2016 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben geen hij. En ik maak een grapje, waarom zet je daar een TR voor
.
Nee. Div en ik hadden het over pizza. Het eten. Komaan zeg.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:13 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Sorry, ik ben de grapjes daarover zat. Verdere uitleg nodig?
Over dit onderwerp kun je beter op Pizzagate posten MangoTree. Hier gaat het meestal over wat andere zaken. Beetje gezellig babbelen.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:13 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Sorry, ik ben de grapjes daarover zat. Verdere uitleg nodig?
Dat hoeft niet want Samzz modereert hier niet. Die praat alleen gezellig mee hier. Ze is mod op R&P.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:07 schreef MangoTree het volgende:
Zoveel nieuwe dingen voor mij... een moderator moeten rapporteren
Dat weet ik maar ik accepteer haar post niet. Ik zal er wel naast zitten. De volgende keer zal ik er op letten dat de poster in kwestie wel weet waar het over gaat!quote:Op donderdag 24 november 2016 22:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat hoeft niet want Samzz modereert hier niet. Die praat alleen gezellig mee hier. Ze is mod op R&P.
Ik had nog nooit van pizzagate gehoord voor de post van Mango.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:19 schreef Divje het volgende:
Kindermisbruik is natuurlijk wel een serieus onderwerp. Dus sorry Mango als ik je tegen de borst heb gestoten met een grapje over pizza's.
Heb verder ook geen idee wat er met pizza bedoeld wordt in dit hele gedoe.
Echt: sorry sorry sorry uit het diepst van mijn hart. Ik heb al meerder keren (de afgelopen dagen hier op fok!) meegemaakt dat het gebeurde terwijl ze WEL wisten waar het om ging en ik was er klaar mee.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had nog nooit van pizzagate gehoord voor de post van Mango.
Is okay.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:25 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Echt: sorry sorry sorry uit het diepst van mijn hart. Ik heb al meerder keren *de afgelopen dagen hier op fok!) meegemaakt dat het gebeurde terwijl ze WEL wisten waar het om ging en ik was er klaar mee.
Had z'n topic gisteren wel gezien maar niets gelezen. Kreeg zin in pizza..quote:Op donderdag 24 november 2016 22:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had nog nooit van pizzagate gehoord voor de post van Mango.
Okidokiquote:Op donderdag 24 november 2016 22:33 schreef Lavenderr het volgende:
Mango gaat er niet verder op door dus laten we voor hier dat onderwerp maar rusten.
quote:Op donderdag 24 november 2016 22:33 schreef MangoTree het volgende:
Ik schrok erg, ik ga het er niet meer over hebben oke? En dit is niet het topic daarvoor dat klopt. Ik ben gewoon weer even emo en hele slechte week gehad. Bedankt voor de dm's!
Yuk.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:35 schreef Lavenderr het volgende:
Laten we het over voetbal hebben: Feyenoord bijv
Ah neequote:Op donderdag 24 november 2016 22:35 schreef Lavenderr het volgende:
Laten we het over voetbal hebben: Feyenoord bijv
Ja, ik ook welquote:Op donderdag 24 november 2016 22:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah nee
Maarja, had deze tussenstand ook wel verwacht..
Nee, sorry. Dat vind ik echt niks.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat is jouw sport dan? Voetbal dus niet..
Zeg jij ook altijd "voetbal is zoooo stom, hebben die mannetjes de bal, schoppen ze 'm weer weg!quote:Op donderdag 24 november 2016 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, sorry. Dat vind ik echt niks.
Ik rijd zelf paard. Maar ik vind veel sporten wel leuk om te kijken.
Ook AZ hierquote:Op donderdag 24 november 2016 22:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Voor welke club ben jij?
Ik ben voor AZ want geboren Alkmaarse.
Nee, dat vind ik lamequote:Op donderdag 24 november 2016 22:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Zeg jij ook altijd "voetbal is zoooo stom, hebben die mannetjes de bal, schoppen ze 'm weer weg!![]()
![]()
" ?
Oh wat leuk! Ja, Alkmaar is een geweldige stad, Alkmaar heeft alles. Tot een goeie voetbalclub aan toequote:Op donderdag 24 november 2016 22:40 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Ook AZ hierLeuk toeval, ik woon er al 20 jaar nu. Leuke stad!!
Gelukkigquote:Op donderdag 24 november 2016 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik lame. Dat is t doel van die sport.
Ik vind t gewoon niet zo leuk. Mede ook door de sfeer in en om de stadions.
Ja zou kunnen. Maar nee. Ben al de ME toen niet vergetenquote:Op donderdag 24 november 2016 22:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Gelukkig
Ik denk dat als je de sfeer van vandaag in Manchester mee hebt gekregen je er wel iets anders over zou denken. Maar goed, ieder z'n ding he
Komt je knieblessure door 't paard rijden?
Al de ME? Iets meegemaakt?quote:Op donderdag 24 november 2016 22:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja zou kunnen. Maar nee. Ben al de ME toen niet vergeten.
Daarnaast heb ik er ook gewoon niks mee. Ieder zijn ding eh.
En nee, omdat ik uitgegleden ben in de keuken.
Jaa, preventief. Maar toch.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Al de ME? Iets meegemaakt?
Enneh, shit joh![]()
hoe krijg je dat voor elkaar.
Ahja, kan idd een nare/rare ervaring zijn.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaa, preventief. Maar toch.
Gladde vloer door die twee kwijlbekken van me.
Beetje te laatquote:Op donderdag 24 november 2016 22:51 schreef Divje het volgende:
[..]
Ahja, kan idd een nare/rare ervaring zijn.
D'ohYou need anti-slip schoentjes.
Voor de volgende keer, zodat het niet weer gebeurtquote:Op donderdag 24 november 2016 22:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beetje te laat.
Oei wat een pijn. Ben niet eens meer naar boven gekomen die avond.
Ik weet t ook niet. Ik denk dat ik nu voornamelijk de meniscus voel.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Voor de volgende keer, zodat het niet weer gebeurt
Ik weet niet hoe dat met de kruisbanden voelt, maar ken wel de pijn van een zwaar beschadigde meniscus. Brrr
Alsnog veel sterkte! Ik ga slapen, over 7 uur gaat de wekker
Trusten luitjes !
Thnx baas! Mooie plaatjesquote:Op vrijdag 25 november 2016 09:14 schreef Divje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Maak er een mooie dag van goos
[ afbeelding ]
Uiteraardquote:Op vrijdag 25 november 2016 09:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Op zo'n dag moeten er gifjes komen he
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ah toma toma vem vem vem vem
Melissa is een prima Debling! Tering.quote:Op vrijdag 25 november 2016 09:47 schreef Divje het volgende:
Melissa Debling, voor de mannen die een naam willen. (de blonde)
Er zijn erg veel science video's van haar te vinden..quote:Op vrijdag 25 november 2016 09:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Melissa is een prima Debling! Tering.
Ik google net, eerste resultaatquote:Op vrijdag 25 november 2016 09:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Er zijn erg veel science video's van haar te vinden..
Aye. Fuck de Gamma.quote:Op vrijdag 25 november 2016 09:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Op de grootste Doe-het-zelf-site he
Bedankt koninginquote:Op vrijdag 25 november 2016 10:00 schreef Lavenderr het volgende:
Scrum van harte gefeliciteerd
Dat het maar een geweldig jaar mag worden
Waar heb je nou uiteindelijk op je werk op getrakteerd Scrum?quote:Op vrijdag 25 november 2016 10:03 schreef Scrummie het volgende:
Maar goed. Zo eerst huis weer opruimen, dan nog boodschapjes doen, en dan visite. Vier het vanavond bij mijn ouders. Vader net terug uit ziekenhuis, moet rust houden dus die kan niet komen, dus dan ga ik daar wel naar toe
Doos vlaai gebak en dorgelo taartje (schuim/hazelnoot/creme)quote:Op vrijdag 25 november 2016 10:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waar heb je nou uiteindelijk op je werk op getrakteerd Scrum?
En hoop dat je vader maar snel mag herstellen. Gelukkig weer thuis.
Die laatstequote:Op vrijdag 25 november 2016 10:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Doos vlaai gebak en dorgelo taartje (schuim/hazelnoot/creme).
Thnx gozer.quote:Op vrijdag 25 november 2016 11:10 schreef schommelstoel het volgende:
Gefeliciteerd.
Goed begin van je weekend zo scrum, enjoy.
Haha, je moet er van houdenquote:
Hoi E_O. Leuk je weer te zien hier. Ga jij nog wat leuks doen het weekend?quote:Op vrijdag 25 november 2016 11:48 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Het is weer gezellig hier
En bijna weekend. Gaan jullie nog iets bijzonders doen?
oh wat gaaf! Ik ga morgen iig eens zien of er wat vrienden thuis zijn.... ik heb geen echte plannen en dat vind ik ook niet zo erg. Lekker uitrusten.... Vanavond steengrillenquote:Op vrijdag 25 november 2016 12:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi E_O. Leuk je weer te zien hier. Ga jij nog wat leuks doen het weekend?
Morgen High Tea met familie. Gezellig
Koud?quote:
Steenkoud. Net gedoucht en de verwarming hoger gezet.quote:
Klinkt als een goede remedie in ieder geval. Nu nog een fles wijn en een haardvuurquote:Op vrijdag 25 november 2016 16:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Steenkoud. Net gedoucht en de verwarming hoger gezet.
Ik ging voor witte bonen in tomatensaus en een vega burger en nuneen kopje theequote:Op vrijdag 25 november 2016 16:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Klinkt als een goede remedie in ieder geval. Nu nog een fles wijn en een haardvuur
..en VIquote:Op vrijdag 25 november 2016 16:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Klinkt als een goede remedie in ieder geval. Nu nog een fles wijn en een haardvuur
Liever een bordspel.quote:
Heb je favorieten?quote:
Sex met een maagd?quote:
Echt. Ik had hier nog nooit van gehoord, maar ik swipete net een dame naar links op Tinder die zei dat degene die haar likete dat mee moest spelen anders werd het niets. Was jij dat?quote:
Nope.quote:Op vrijdag 25 november 2016 19:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Echt. Ik had hier nog nooit van gehoord, maar ik swipete net een dame naar links op Tinder die zei dat degene die haar likete dat mee moest spelen anders werd het niets. Was jij dat?
Jaaa, zo leuk!quote:Op vrijdag 25 november 2016 19:17 schreef Fogel het volgende:
Maar deze dus? https://en.m.wikipedia.org/wiki/30_Seconds_(game)
Zal binnenkort eens kijken bij de speelgoedwinkel.quote:
Ohhhh. Daar zijn scrum en div ook meesters in...eerst heel leuk doen en dan ineens met kutopmerking komen.quote:
Wat is de kutopmerking?quote:Op vrijdag 25 november 2016 20:48 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ohhhh. Daar zijn scrum en div ook meesters in...eerst heel leuk doen en dan ineens met kutopmerking komen.
Zie paar posts terug.quote:
Wat word ik hier in betrokken?quote:Op vrijdag 25 november 2016 20:48 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ohhhh. Daar zijn scrum en div ook meesters in...eerst heel leuk doen en dan ineens met kutopmerking komen.
Links is nope? Wtf Scrumquote:Op vrijdag 25 november 2016 19:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Echt. Ik had hier nog nooit van gehoord, maar ik swipete net een dame naar links op Tinder die zei dat degene die haar likete dat mee moest spelen anders werd het niets. Was jij dat?
quote:Op vrijdag 25 november 2016 21:16 schreef Divje het volgende:
Ik vroeg net aan een meid wat er met haar bootyhole moest gebeuren, kreeg het antwoord 'aubergine'..
Sta me dan ineens buitenspel jonge
Dat krijgt ze daar nooit in. No wayquote:Op vrijdag 25 november 2016 21:16 schreef Divje het volgende:
Ik vroeg net aan een meid wat er met haar bootyhole moest gebeuren, kreeg het antwoord 'aubergine'..
Sta me dan ineens buitenspel jonge
Whahaha. Nee maar goed ik heb die opmerking ook nooit gehad.quote:Op vrijdag 25 november 2016 21:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat kleinerende gevoel ken jij niet dus
Godverquote:Op vrijdag 25 november 2016 21:38 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Whahaha. Nee maar goed ik heb die opmerking ook nooit gehad.
Los van dat zal dat me ook echt een worst(aubergine) zijn.
Right on the spot!quote:Op vrijdag 25 november 2016 21:49 schreef Samzz het volgende:
Wat is een bootyhole. Een charmant woord voor kontgat?
Euhhh... Groningen!quote:Op vrijdag 25 november 2016 21:50 schreef Samzz het volgende:
En zo ja, waarom heb je t over kontgaten.
Weirdoquote:Op vrijdag 25 november 2016 21:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Right on the spot!
[..]
Euhhh... Groningen!
Als er niks is om te verpesten ben ik verder dan Scrummiequote:
Dat kun je ook negatief opvattenquote:Op vrijdag 25 november 2016 22:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Als er niks is om te verpesten ben ik verder dan ScrummieI feel so good.
Ja wacht eens even. Ga je nou bevestigen dat het een vrouwelijk iets is om positieve dingen negatief op te vatten?quote:
Ik bedoel dat je het feit dat er niks te verpesten is ook negatief kunt zienquote:Op vrijdag 25 november 2016 22:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja wacht eens even. Ga je nou bevestigen dat het een vrouwelijk iets is om positieve dingen negatief op te vatten?
Zeg, dat is iets om later achter te komen hequote:Op vrijdag 25 november 2016 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je het feit dat er niks te verpesten is ook negatief kunt zien.
Maar het is positief, all positive.
Positiefquote:Op vrijdag 25 november 2016 22:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Zeg, dat is iets om later achter te komen heLaten we positief blijven!
SAMZZ, wat is jouw positieve nummertje waarop je helemaal los gatquote:
Karma Charmeleonquote:Op vrijdag 25 november 2016 22:17 schreef Divje het volgende:
[..]
SAMZZ, wat is jouw positieve nummertje waarop je helemaal los gat
Karma Chameleonquote:Op vrijdag 25 november 2016 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Karma Charmeleon. Ik weet niet waarom, maar dat liedje vind ik heel erg leuk en blij en meezingbaar.
Maar Wannabe doet m ook.
Chandelier is een erg fijn nummer.. Wou dat ik die pirouettes kon doen die Maddie Ziegler doetquote:
Sorry, ik kreeg het gevoel dat je nogal kortaf was. En aangezien ik dat niet gewend ben, sla ik dan op tilt.quote:
quote:
Ow. Kusje op je tiltquote:Op vrijdag 25 november 2016 22:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sorry, ik kreeg het gevoel dat je nogal kortaf was. En aangezien ik dat niet gewend ben, sla ik dan op tilt.
Wat is deze. Ik word hier zomaar in betrokken terwijl ik op mijn bloedeigen verjaardag zat.quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Als er niks is om te verpesten ben ik verder dan ScrummieI feel so good.
quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat is deze. Ik word hier zomaar in betrokken terwijl ik op mijn bloedeigen verjaardag zat.
Ik had echt zo'n hekel aan dit nummer toen ik op de MAVO zat. Al die meiden in de klas waren er helemaal dol op, maar ik zat toen nét in mijn "alles wat commercieel is (terwijl ik geen idee heb wat nou commercieel is) is ronduit kut".quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik had echt zo'n hekel aan dit nummer toen ik op de MAVO zat. Al die meiden in de klas waren er helemaal dol op, maar ik zat toen nét in mijn "alles wat commercieel is (terwijl ik geen idee heb wat nou commercieel is) is ronduit kut".
Wil jij je oren kapot hebben ofzo?quote:
GA JE DOEN DAN ROTJEMEKNORRERTquote:Op vrijdag 25 november 2016 22:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wil jij je oren kapot hebben ofzo?.
Je bent me goffetomme geen 020ert geworden eh.quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nou ehhhhhhh, beetje doelloos niets doen.
Nee, maar ik wil je best een stomp op je neus geven om het wat kracht bij te zetten.quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Je bent me goffetomme geen 020ert geworden eh.
Oei. De kracht.quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil je best een stomp op je neus geven om het wat kracht bij te zetten.
Neequote:
Kut sarcast.quote:
Naah. Ik vond/vind/vindt het geweldig eigenlijk, maar er komt nu dus een grote update, daar ben ik heel nieuwsgierig naarquote:[..]
Neekutspel!
Hihiquote:Op vrijdag 25 november 2016 22:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kut sarcast.
[..]
Naah. Ik vond/vind/vindt het geweldig eigenlijk, maar er komt nu dus een grote update, daar ben ik heel nieuwsgierig naar.
Oeiquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:55 schreef Fogel het volgende:
Omdat het nog kan en ik soms traag van begrip ben
Feli Scrum
Max Payne alleen deel 1 gespeeldquote:Op vrijdag 25 november 2016 22:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Hihi
Mjah, ik weet nietMisschien wordt het nog tof toch na een update.. Misschien ook niet.
Ondertussen bezig met Max Payne 3ook leuk.
L er ook nog bijquote:Op vrijdag 25 november 2016 22:56 schreef Lavenderr het volgende:
B Scrum en Div met zijn drietjes is altijd feest
Waar is dit te bewonderen in Londonquote:Op vrijdag 25 november 2016 22:59 schreef Scrummie het volgende:
Jezus. Voor werk moest ik ooit eens poseren voor een foto, die gebruikt zou worden op een grote lesbus, krijg ik net foto van dat ding in London
. Internationaal model jongens, jaja.
Geen idee, heb wel foto, momentje.quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waar is dit te bewonderen in London
quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waar is dit te bewonderen in London
Lulquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Touringcar die gebruikt is om in te lessen
Groningers.
wie ben jijquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar wel deze periode.
Die linker is een vrouw toch?quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
meest linker, niet echt te zien zo
Groningen he, die snappen niet zoveel.quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik denk niet dat scrummie een vrouw is
Schaamlip.quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Van de achterkant ja, ik sta op zijkantje.
quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Groningen he, die snappen niet zoveel.
Ik ben dan ook fanatiek HHC supporter.quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:08 schreef Insomnia_ het volgende:
als je van groninge bent ben je voor de FC!!!
Je bent jarig verdomme, ik snap hetç. Wat is Samzzz haar mening hierover?quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:11 schreef Scrummie het volgende:
Sorry Div, ik ben wat gemeen vanavond.
Je bent jarig dus we vergeven het jequote:Op vrijdag 25 november 2016 23:11 schreef Scrummie het volgende:
Sorry Div, ik ben wat gemeen vanavond.
quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je bent jarig dus we vergeven het je
quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Je bent jarig verdomme, ik snap hetç. Wat is Samzzz haar mening hierover?
GMTA.quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je bent jarig dus we vergeven het je
VI was redelijk (volgens mij dan) maar er zaten vermakelijke stukjes tussen. Enjoy !quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:15 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben ff VI kijken, tot morgen allen.
Tot morgen gooosquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:15 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben ff VI kijken, tot morgen allen.
Mogguh.quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Een excuus Groninger.. Die eigenlijk Drenth is. Ja oke.
Oh wat balen zegquote:Op zaterdag 26 november 2016 11:00 schreef Blaadjes het volgende:
Vervelend toch...zit je klaar om over half uur te gaan werken. Appje: goedemorgen neem maar vrij
Verschrikkelijk, al die uren vrij en niks te hoeven doen.quote:
Ja niks doenquote:Op zaterdag 26 november 2016 11:22 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, al die uren vrij en niks te hoeven doen.
Al plannen om ze te vullen?
Heerlijk. Gewoon niks doen en zien wat de dag brengt.quote:Op zaterdag 26 november 2016 11:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lekker hoor, helemaal niks doen. Dat doen we te weinig.
Heb je al post?quote:
Ja en ik was niet thuisquote:
quote:Op zaterdag 26 november 2016 13:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja en ik was niet thuis. Dus ik heb gebeld en de tweede bezorgpoging is maandag tussen 10 en 13. Maar dan ben ik in het ziekenhuis, dus ik ga m maandag ophalen
.
Echt om 10 uur waren ze er en ik ging om kwart voor tien weg om boodschappen te doenquote:
Da's wel jammer ja.quote:Op zaterdag 26 november 2016 13:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt om 10 uur waren ze er en ik ging om kwart voor tien weg om boodschappen te doen.
Nee, dat was geen optie zei de meneer.quote:Op zaterdag 26 november 2016 13:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Da's wel jammer ja.
Denk dat je juist vandaag wel blij zou geweest met de inhoud
Kan je het niet vandaag ophalen?
Prutsers...quote:Op zaterdag 26 november 2016 13:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat was geen optie zei de meneer.
Gelukkig heb ik net chips en chocolade gehaald.
Gister al gedaanquote:
Niks mis met een avondje op de bank lekker filmpje, chipjes (mits paprikaquote:Op zaterdag 26 november 2016 20:19 schreef Divje het volgende:
[..]
Gister al gedaan
Vanavond rust, op de bank, filmpje, chipsje, dipje. En dat allemaal met mezelf
Hoe was de High Tea?
Nee, ik was creatief aan het doen. Faalde mateloos. Ging wat anders creatiefs doen en succesquote:
Oeii wat lekkerquote:Op zaterdag 26 november 2016 20:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niks mis met een avondje op de bank lekker filmpje, chipjes (mits paprika) en een dipje
High Tea was heerlijk. Alleen teveel zoetigheid. Ben nu lichtelijk misselijk. Maar ja, probeer die bananensoesjes en minimoorkoppen maar eens te weerstaan
Wat heb je gemaakt?quote:Op zaterdag 26 november 2016 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik was creatief aan het doen. Faalde mateloos. Ging wat anders creatiefs doen en succes.
Je mag hier ook wel eens komen dippenquote:Op zaterdag 26 november 2016 20:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Oeii wat lekker
Geen paprikachipjes hier. Doritos met Aioli-dipje van Divje
[..]
Wat heb je gemaakt?
Knap hoor. Heb zo'n bewondering voor creatieve mensen. Ik kan alleen borduren en dan ook nog volgens een telpatroon.quote:Op zaterdag 26 november 2016 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag hier ook wel eens komen dippen.
En dit:
[ afbeelding ]
Mosbol, touwbol en houten bolletje. Die laatste heb ik zo gekocht.
Wow jij bent direct.quote:Op zaterdag 26 november 2016 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag hier ook wel eens komen dippen.
En dit:
[ afbeelding ]
Mosbol, touwbol en houten bolletje. Die laatste heb ik zo gekocht.
Ik wilde een laurierbol maken, maar ik faaldequote:Op zaterdag 26 november 2016 20:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Knap hoor. Heb zo'n bewondering voor creatieve mensen. Ik kan alleen borduren en dan ook nog volgens een telpatroon.
Heel makkelijk zelf te maken, schuimrubber bol bij de Acion, touw bij de Action en Pritt lijmstift. Bol insmeren, in de hand en beginnetje maken met het touw rollen, opplakken en dan langzaam afwikkelen om de bolquote:Op zaterdag 26 november 2016 20:44 schreef Divje het volgende:
[..]
Wow jij bent direct.
Wat grappigik wil ook zo'n touwbol!
Klinkt als veel werk.quote:Op zaterdag 26 november 2016 20:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heel makkelijk zelf te maken, schuimrubber bol bij de Acion, touw bij de Action en Pritt lijmstift. Bol insmeren, in de hand en beginnetje maken met het touw rollen, opplakken en dan langzaam afwikkelen om de bol.
Ik houd van lekker eten.
Nou, maak jij eten voor mij, maak ik een bol voor jou.quote:Op zaterdag 26 november 2016 20:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Klinkt als veel werk.![]()
Ik ben liever creatief met eten!
Deal!quote:Op zaterdag 26 november 2016 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, maak jij eten voor mij, maak ik een bol voor jou.
Hoi DeMolay, goed nummer dat. Ik vind nog steeds comfortably numb het mooiste van PF.quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2016 20:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Deal!
Zal één van m'n Italiaanse specialiteiten maken
The Post War Dream, the Final Cut.quote:Op zaterdag 26 november 2016 20:57 schreef DeMolay het volgende:
tel me true tell me why whas jesus crucified !
maggy what have we done
welke LP\CD
Knoflook is my middle name.quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb wel 1 voorwaardeje moet wel van knoflook houden.
Ik heb ooit eens een mixed grill gehad aan de spies, met daaraan een gepofte knoflook. Zo goddelijkquote:
Hnnngquote:Op zaterdag 26 november 2016 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een mixed grill gehad aan de spies, met daaraan een gepofte knoflook. Zo goddelijk. Ik heb bijna twee weken gestonken
.
Zou t zo weer doen.
Mijn omgeving vond van nietquote:Op zaterdag 26 november 2016 21:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Hnnngje hebt 2 weken heerlijk geroken bedoel je.
Bijkomend voordeelquote:
Wat was het goede antwoord DeMolay?quote:Op zaterdag 26 november 2016 20:57 schreef DeMolay het volgende:
tel me true tell me why whas jesus crucified !
maggy what have we done
welke LP\CD
Hahaquote:Op zaterdag 26 november 2016 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bijkomend voordeel.
Goddelijk gegeten en twee weken geen last van mensen.
Oei, da's ook nog een optie!quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:14 schreef DeMolay het volgende:
Hey ik kan het beste Chili con carne maken !
Klinkt goedquote:Op zaterdag 26 november 2016 21:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha
Samen stinken dan maar?
Beginnen we met een smokey knoflook-paprika salade op z'n Portugees![]()
Daarna wat Spaanse olijfjes & pepertjes gevuld met knoflook en feta
De derde gang is een knoflooksoepje!
Het Italiaanse hoofdgerecht is nog geheim.
Het toetje mag jij verzinnen
Dan kom ik graag bij jou een vorkje meeprikkenquote:Op zaterdag 26 november 2016 21:14 schreef DeMolay het volgende:
Hey ik kan het beste Chili con carne maken !
Komijn,bier en rode kidney bonen !
quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Al lust ik geen paprika.
En het toetje moet ik over nadenken... Misschien knoflooktaart.
Of gewoon Crème Brûlèe.
Ik weet gewoon wat ik lekker vindquote:Op zaterdag 26 november 2016 21:18 schreef Divje het volgende:
[..]knoflooksalade it is! Fuck die paprika
![]()
Jij bent ook weinig creatief wat betreft het toetje
Haha, ja origineel is het welquote:Op zaterdag 26 november 2016 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet gewoon wat ik lekker vind.
Knoflooktaart is wel origineel toch?
Ik ben geen groot fan van tomaat, zeevruchten en garnalenquote:Op zaterdag 26 november 2016 21:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha, ja origineel is het wel
Wat vind je nog meer niet lekker?
Gelukkig lust je zalmquote:Op zaterdag 26 november 2016 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben geen groot fan van tomaat, zeevruchten en garnalen. Vis ook niet echt, zalm lust ik, de meeste witvis ook. Van tonijn moet ik overgeven
.
Dan lust ik het wel. Ik bedoel meer de rauwe tomaat. Verwerkt in sauzen heb ik er geen moeite mee, mits de velletjes eraf zijnquote:Op zaterdag 26 november 2016 21:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Gelukkig lust je zalm
Tomaat? Hoe doe je dat met pasta's dan?
Politiek correcte joghurtquote:Op zaterdag 26 november 2016 21:19 schreef DeMolay het volgende:
heb altijd griekse yogurt...maak altijd zatzikie .
Niet moelijk hoor maar koop rechtse yogurt![]()
Hoe voorkom je dat?quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:25 schreef DeMolay het volgende:
komkommer .......mag niet groen Kleuren !
Pffquote:Op zaterdag 26 november 2016 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan lust ik het wel. Ik bedoel meer de rauwe tomaat. Verwerkt in sauzen heb ik er geen moeite mee, mits de velletjes eraf zijn.
Ik vertrouw je op je blauwe ogenquote:Op zaterdag 26 november 2016 21:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Pff![]()
Nu was ik niet van plan om iets met tomaten te doen, maar toch. Velletjes gaan er áltijd af.
Groen!quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vertrouw je op je blauwe ogen.
Wat mot ik daarmeequote:Op zaterdag 26 november 2016 21:33 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
*Geeft Divmeister een dweil en emmer*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |