er zijn niet veel supernamen meer overquote:Op dinsdag 7 februari 2017 12:55 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als ze dadelijk met supernamen komen klagen we niet meer.
Elke dag een 3d holografische optreden, met een dag bowie en een andere dag prince en nog micheal jacksonquote:Op woensdag 8 februari 2017 09:57 schreef KingRadler het volgende:
[..]
er zijn niet veel supernamen meer over
quote:Op woensdag 8 februari 2017 10:19 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Elke dag een 3d holografische optreden, met een dag bowie en een andere dag prince en nog micheal jackson.
Leuke band, maar niet echt een hele sterke PP-headliner imhoquote:Op woensdag 8 februari 2017 12:19 schreef chansadres het volgende:
Placebo speelt in mei als headliner op Mallorca. De derde headliner?
Pp heeft fan ook bekend gemaakt dat er geen toppers meer in het vat zitten en ze meer aan het kijken zijn naar meerdere kleinere bands. Maar dat was voordat JB een gerucht werdquote:Op woensdag 8 februari 2017 12:36 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Leuke band, maar niet echt een hele sterke PP-headliner imho
Wanneer dan? Dat heb ik ff gemist...quote:Op woensdag 8 februari 2017 14:57 schreef chansadres het volgende:
[..]
Pp heeft fan ook bekend gemaakt dat er geen toppers meer in het vat zitten en ze meer aan het kijken zijn naar meerdere kleinere bands. Maar dat was voordat JB een gerucht werd
Link?quote:Op woensdag 8 februari 2017 15:12 schreef indiaantje89 het volgende:
Geen "toppers" hebben ze niet helemaal zo gezegd. Alleen dat het anders dan anders zou zijn. What the fuck dat ook mogen betekenen.
Dan kunnen De Toppers dus nog?quote:Op woensdag 8 februari 2017 15:12 schreef indiaantje89 het volgende:
Geen "toppers" hebben ze niet helemaal zo gezegd. Alleen dat het anders dan anders zou zijn. What the fuck dat ook mogen betekenen.
Ben aan het zoekenquote:
Martin Garrix is het eigenlijk gewoon de hele tijd alquote:Op woensdag 8 februari 2017 15:23 schreef Cyanide- het volgende:
Tjah, dat kan dus ook een Justin Bieber ofzo zijn, of iets meer hiphop georienteerd. Anway, het blijft afwachten, en akelig stil.
Exclusief voor 013quote:Op donderdag 9 februari 2017 21:31 schreef Harmankardon het volgende:
Nu Alter Bridge 6 juni in 013 staat kunnen we die wel op de poster zetten.
dat kan altijd omgezet worden in een exclusief zaal optreden. Dat had 013 laatst zelfs met dream theater, zogenaamd exclusief maar nadat 013 uitverkocht was kwam er nog een HMH optreden bij.quote:
Das natuurlijk heel ongebruikelijk. Plus het feit dat Alter Bridge in die periode nu een zaalshow doet, die als exclusief wordt gepresenteerd, maakt wel dat je ze voor 99,9% kan uitsluiten.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 09:29 schreef Basp1 het volgende:
[..]
dat kan altijd omgezet worden in een exclusief zaal optreden. Dat had 013 laatst zelfs met dream theater, zogenaamd exclusief maar nadat 013 uitverkocht was kwam er nog een HMH optreden bij.
quote:Op zaterdag 11 februari 2017 11:52 schreef indiaantje89 het volgende:
+ Richard Ashcroft voor de zaterdag
Iets minder negativiteit mag ook wel. Dit is gewoon weer een zelfbevestiging zoals er elk jaar wel een paar voorbij komen. Komen vast nog wel een hoop goeie namen om de (toch wel iets wat zwakkere) headliners te compenserenquote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:42 schreef KingRadler het volgende:
[..]dat is een verrassing nu ga ik zeker een kaartje kopen
Ja hoor, gaat geen duizenden tickets doen verkopen, maar prima naam.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:47 schreef peaceman het volgende:
Ik vind dat best wel een goede naam eigenlijk.
wil graag positief zijn, had liever een band/artiest gehad waar ik zeker een tickets voor ga kopen.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:46 schreef DerJoris het volgende:
[..]
Iets minder negativiteit mag ook wel. Dit is gewoon weer een zelfbevestiging zoals er elk jaar wel een paar voorbij komen. Komen vast nog wel een hoop goeie namen om de (toch wel iets wat zwakkere) headliners te compenseren
Vorige keer 2,5 uur Pearl Jam gemist vanwege Oranje - Mexico.quote:Op maandag 13 februari 2017 16:40 schreef indiaantje89 het volgende:
Er stond een linkje op de Veronica website:
http://www.radioveronica.(...)aaf-met-oa-pearl-jam
Inmiddels is daar een foto van KoL voor in de plaats gekomen. Of ze weten weer, of een iets te enthousiaste stagiair.
Pinkpop zoals het was is hierbij d00d.quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:12 schreef Befbekje het volgende:
http://festileaks.com/201(...)ber-op-pinkpop-2017/
http://www.limburger.nl/c(...)-bieber-naar-pinkpop
Justin Bieber.. Een tragisch dieptepunt in de geschiedenis van Pinkpop, me dunkt.. U las het hier voor het eerst, trouwens..
Denk niet dat dat een bewuste keuze is.. Ken het tourschema van de jongeman niet, maar vele van dat soort popsterren pakken tegenwoordig op zaterdag de grote concertzalen in grote steden..quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:23 schreef Cyanide- het volgende:
Hoe snel zullen de combi's Werchter uitverkocht zijn na dit nieuws? Het zal vast volk trekken, maar wel 'ander' volk, waar denk ik de gemiddelde festivalbezoekers zich nogal kan irriteren.
Wel slimme zet hem op de eerste dag te zetten, das sowieso normaal gesproken de minste dag, en feitelijk maar een halve festivaldag. Dan heb je daarna geen last meer van die huppelkutjes.
Volgens mij doet hij nu juist een rondje festivals, na in het najaar al stadions te hebben gedaan.quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:25 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Denk niet dat dat een bewuste keuze is.. Ken het tourschema van de jongeman niet, maar vele van dat soort popsterren pakken tegenwoordig op zaterdag de grote concertzalen in grote steden..
Dat is het enige positieve aan dit nieuwsquote:Op woensdag 15 februari 2017 09:23 schreef Cyanide- het volgende:
Hoe snel zullen de combi's Werchter uitverkocht zijn na dit nieuws? Het zal vast volk trekken, maar wel 'ander' volk, waar denk ik de gemiddelde festivalbezoekers zich nogal kan irriteren.
Wel slimme zet hem op de eerste dag te zetten, das sowieso normaal gesproken de minste dag, en feitelijk maar een halve festivaldag. Dan heb je daarna geen last meer van die huppelkutjes.
Die tent wordt gewoon dom gebruikt.. Ze willen meer hiphop en dance programmeren.. Boek dan eerst wat hiphop en dance van niveau en laat dat in de tent spelen en draaien, de rest kan op de andere twee podia, en dat daar dan af en toe een kutband bij zit, nou ja, het zij zo..quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:26 schreef indiaantje89 het volgende:
De Beliebers zijn tegenwoordig ook al weer wat ouder hoor. Ik zal er zelf geen kaartje voor kopen, maar het werd toch een keer tijd dat we hier ook de deuren open gingen gooien voor pop headliners aangezien vanuit andere genres totaal niets boeiends meer doorbreekt om 70.000 man naar Landgraaf te trekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |