Haha jij hebt een neger naast je naam!quote:
Jij oogt toch wat mad!quote:Op woensdag 23 november 2016 23:59 schreef Fushia2 het volgende:
zelfs IS zou jou nog niet willen onthoofden
Boos zijn is een keuze!quote:Op donderdag 24 november 2016 00:03 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ben beetje boos vanavond ja problemen mee?
Nee man, maar heb nu stress. Zelfs assie krijgt me niet meer rustigquote:Op donderdag 24 november 2016 00:05 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Boos zijn is een keuze!
Maar jij bent altijd mad!
Omdat hij net als jij te dom is om zelfstandig te schijten!quote:Op donderdag 24 november 2016 00:06 schreef SecretPret het volgende:
waarom mag niemand antonie24 (ik weet noet hoe je zn naam schrijft)
Zijn hoofd is ook niks waardquote:Op woensdag 23 november 2016 23:59 schreef Fushia2 het volgende:
zelfs IS zou jou nog niet willen onthoofden
Ik vind het niet zo fijn dat je mij er bij betrekt. Ik kan heel gemakkelijk schijten hoor. Geen probleem voor mij.quote:Op donderdag 24 november 2016 00:08 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Omdat hij net als jij te dom is om zelfstandig te schijten!
Dan is intraveneus heroïne gebruiken helaas nog je enige optie.quote:Op donderdag 24 november 2016 00:07 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Nee man, maar heb nu stress. Zelfs assie krijgt me niet meer rustig
Kan jij ook net als BoneThugs uit je bek schijten?quote:Op donderdag 24 november 2016 00:09 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo fijn dat je mij er bij betrekt. Ik kan heel gemakkelijk schijten hoor. Geen probleem voor mij.
Ligt eraan.quote:Op donderdag 24 november 2016 00:10 schreef Zaebos het volgende:
[..]
Kan jij ook net als BoneThugs uit je bek schijten?
Wat extra geheugen zou al veel helpenquote:Op donderdag 24 november 2016 00:09 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dan is intraveneus heroïne gebruiken helaas nog je enige optie.
Dat zei hij ook, maar verder als zeiken istie nog niet gekomen..quote:Op donderdag 24 november 2016 00:09 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo fijn dat je mij er bij betrekt. Ik kan heel gemakkelijk schijten hoor. Geen probleem voor mij.
Anthonie24 is een baasquote:Op donderdag 24 november 2016 00:06 schreef SecretPret het volgende:
waarom mag niemand antonie24 (ik weet noet hoe je zn naam schrijft)
Mad?quote:Op donderdag 24 november 2016 00:10 schreef Zaebos het volgende:
[..]
Kan jij ook net als BoneThugs uit je bek schijten?
Maar jij bent sowieso getikt..quote:Op donderdag 24 november 2016 00:12 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Anthonie24 is een baas
mag hem wel![]()
Ik wil er alsnog niet mee betrokken raken. Reken mij maar gewoon als de Ultieme Fok Userquote:Op donderdag 24 november 2016 00:12 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Dat zei hij ook, maar verder als zeiken istie nog niet gekomen..
Dat is waar. Soort zoekt soortquote:Op donderdag 24 november 2016 00:14 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Maar jij bent sowieso getikt..
Hee, my love.😍quote:Op donderdag 24 november 2016 00:12 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Anthonie24 is een baas
mag hem wel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |