Ik bedoelde inderdaad ook een andere keer dan morgen, maar in ieder geval dat het plan niet helemaal van de baan is.quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee, ik doe dat liever een ander keertje.
Je voelt je de laatste tijd wel wat vakerquote:Op zaterdag 26 november 2016 21:43 schreef Mister-Bradge het volgende:
Verwacht niet te veel van mij vanavond, ben niet zo super lekker :")
Zou morgen ook met iemand voor de 200 sub special een drag race houden en elkaars auto reviewen, maar dat heb ik afgezegd, voel mij echt een beetje
Oh, ik heb niet echt goed gelezen geloof ikquote:Op zaterdag 26 november 2016 22:42 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik bedoelde inderdaad ook een andere keer dan morgen, maar in ieder geval dat het plan niet helemaal van de baan is.
Wachten Op Vannacht, Geerd SCquote:Op zaterdag 26 november 2016 22:29 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
"Braddie, de groetjes van WOV-FOK!"
En we hebben het nog niet eens gehad over het vasthouden van de telefoon om het te filmen!quote:Op zaterdag 26 november 2016 17:45 schreef mtchel112 het volgende:
Wat een gezeik om een paar secondes uit een filmpje.
''WOV-FOK!''? Het klinkt een beetje als een radicale paramilitaire terroristische organisatie.quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:29 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:29 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee hij komt uit de streek waar ik woon, Paul woont echt ver uit die richting.quote:Op zaterdag 26 november 2016 23:17 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Mss Paul? Die zegt dat ie fan van Braddie is in zijn onderschrift.
Nou sorry dat ik je privacy probeer te beschermen hoorquote:
Nee, dat ben ik niet. Geen idee wie dat account isquote:Op zaterdag 26 november 2016 23:17 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Mss Paul? Die zegt dat ie fan van Braddie is in zijn onderschrift.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |