Nee niet eens.quote:Op zondag 27 november 2016 13:08 schreef DoubleDip het volgende:
Heb ik nog sappige roddels gemist tijdens de livestream?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik voel mij wel 14 maanden zwangerquote:Op zondag 27 november 2016 13:11 schreef Toto69 het volgende:
Ja, het schijnt dat Braddie zeven maanden zwanger is
Het wordt een mini-twingo'tje
Dan komt er binnenkort een nieuwe Twingo zeker?quote:Op zondag 27 november 2016 13:14 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik voel mij wel 14 maanden zwanger
Was't maar zo`n feest.quote:Op zondag 27 november 2016 13:37 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Dan komt er binnenkort een nieuwe Twingo zeker?
Ja sowieso kan die teruggekeken worden.quote:Op zondag 27 november 2016 16:23 schreef DoubleDip het volgende:
![]()
Leuk die Q&A, ben wel bij denk.
Kunnen we die eventueel ook terugkijken?
Mwa, gestrand is overdreven.quote:Op zondag 27 november 2016 16:23 schreef ambertje90 het volgende:
Hehe weer dashcambeelden!
Wel jammer dat het werkavontuur gestrand is voor het begon.
Nee dat ook zeker niet.quote:Op zondag 27 november 2016 16:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus weer een shitload aan enkel keyboardfilmpjes?jammer.
Wat maak je prive dan nog meer mee?quote:Op zondag 27 november 2016 17:04 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee dat ook zeker niet.
Maar ik ga niet meer zoveel over m`n privé leven online gooien m.b.t het zoeken van werk, of het hebben van die uitkering, of vriendschappen etc
Wat ik boven jou ook al zei, er komen nog wel wat vlogs over m`n leven online, vast wel! Maar niet meer op dat vlak.
Nee, er komt nog genoeg om over te vloggen hoor, alleen ik ga het niet meer zoeken in die tak totdat ik werk heb, of er moet opeens iets gebeuren waarvan ik zeg DAAR GA IK OVER VLOGGEN, terwijl het nog wel over een van die onderwerpen gaat, maar dat verwacht ik niet.quote:Op zondag 27 november 2016 17:16 schreef DoubleDip het volgende:
Nou ik vraag het me eigenlijk wel af.Wat blijft er nog over om over te vloggen?
Of krijgen we nu alleen maar autovlogs en muziekvlogs?
Noem eens voorbeelden dan. Want behalve je keyboardfilmpjes, repetities en het zoveelste herhaaldelijke ritje in de Twingo kan ik niks bedenken. De rest zei je niet meer over te vloggen.quote:Op zondag 27 november 2016 17:19 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee, er komt nog genoeg om over te vloggen hoor, alleen ik ga het niet meer zoeken in die tak totdat ik werk heb, of er moet opeens iets gebeuren waarvan ik zeg DAAR GA IK OVER VLOGGEN, terwijl het nog wel over een van die onderwerpen gaat, maar dat verwacht ik niet.
Ik zal dit even noteren.quote:Op zondag 27 november 2016 17:04 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee dat ook zeker niet.
Maar ik ga niet meer zoveel over m`n privé leven online gooien m.b.t het zoeken van werk, of het hebben van die uitkering, of vriendschappen etc
Wat ik boven jou ook al zei, er komen nog wel wat vlogs over m`n leven online, vast wel! Maar niet meer op dat vlak.
"De rest"quote:Op zondag 27 november 2016 17:22 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Noem eens voorbeelden dan. Want behalve je keyboardfilmpjes, repetities en het zoveelste herhaaldelijke ritje in de Twingo kan ik niks bedenken. De rest zei je niet meer over te vloggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is niet zo dat ik zoals een Casey Neistat het vliegtuig pak en voor een week naar Spanje vlieg gewoon omdat ik daar zin in heb bijvoorbeeld, of dat ik constant voor dingen gevraagd word.
Content gaat echt wel wat veelzijdiger worden, geloof mijHet heeft alleen een beetje tijd nodig.
[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2016 17:31:17 ]
Hey, dat heb ik je eerder horen zeggen.quote:Op zondag 27 november 2016 17:04 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee dat ook zeker niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |