DM mag je altijd sturen he!quote:Op woensdag 23 november 2016 22:12 schreef Paul het volgende:
[..]
ok ik wil namelijk wat leuks met je bespreken
Wat Moira riep was geen verkeerd advies trouwens (geen idee of je het opgepikt had)quote:Op woensdag 23 november 2016 22:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
DM mag je altijd sturen he!
Ja, dat ik maar niet zoveel meer moet vloggen over werk als ik niet wil dat daar zoveel over geluld word en m.b.t werkgevers.quote:Op woensdag 23 november 2016 22:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat Moira riep was geen verkeerd advies trouwens (geen idee of je het opgepikt had)
Nee, dat je die link moet volgen die ze gepost had. Vloggen maakt niet veel uit zolang het niet terug te vinden is via je voornaam + achternaamquote:Op woensdag 23 november 2016 22:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, dat ik maar niet zoveel meer moet vloggen over werk als ik niet wil dat daar zoveel over geluld word en m.b.t werkgevers.
(Was dat sowieso niet meer echt van plan, want heb er vandaag al niet over gevlogdIk ga wel weer vloggen over werk als ik werk héb )
Oh die link! Die ga ik zeker ff opsporenquote:Op woensdag 23 november 2016 22:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, dat je die link moet volgen die ze gepost had. Vloggen maakt niet veel uit zolang het niet terug te vinden is via je voornaam + achternaam
Laat maar, ik ben toch sneller: http://forum-fok.digidip.(...)%2Ftopicchain%2F7636quote:Op woensdag 23 november 2016 22:39 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Oh die link! Die ga ik zeker ff opsporen
Ik heb meerdere linkjes gedropt daar en foto bijgevoegd van m`n ID en uitleg gegeven. Ontvang binnenkort een mailtjequote:Op woensdag 23 november 2016 22:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Laat maar, ik ben toch sneller: http://forum-fok.digidip.(...)%2Ftopicchain%2F7636
quote:Op woensdag 23 november 2016 22:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik heb meerdere linkjes gedropt daar en foto bijgevoegd van m`n ID en uitleg gegeven. Ontvang binnenkort een mailtje
Wat leuk om te zien dat je wat meer initiatief toont. Niet alleen met dat zelf contact opnemen met DHL en direct dezelfde dag ook langsgaan maar ook met dit. Hou dit vol, is leuk om te lezen.quote:Op woensdag 23 november 2016 22:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik heb meerdere linkjes gedropt daar en foto bijgevoegd van m`n ID en uitleg gegeven. Ontvang binnenkort een mailtje
Weeknie :squote:Op woensdag 23 november 2016 23:30 schreef mtchel112 het volgende:
wanneer potverdikkeme weer een streampie?
quote:Op woensdag 23 november 2016 22:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nice! Ik ben heel erg benieuwd, want er staan inderdaad wel vervelende dingetjes op.quote:Op donderdag 24 november 2016 00:11 schreef Moira. het volgende:
[..]Is bij mij binnen een week gefixt.
Halen ze waarschijnlijk gewoon uit de zoekresultaten hoorquote:Op donderdag 24 november 2016 00:14 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nice! Ik ben heel erg benieuwd, want er staan inderdaad wel vervelende dingetjes op.
Of naja, niet zo zeer vervelend, maar topics uit 2007 bijvoorbeeld
Dan heb je de kern van m'n bericht niet helemaal begrepenquote:Op woensdag 23 november 2016 22:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, dat ik maar niet zoveel meer moet vloggen over werk als ik niet wil dat daar zoveel over geluld word en m.b.t werkgevers.
(Was dat sowieso niet meer echt van plan, want heb er vandaag al niet over gevlogdIk ga wel weer vloggen over werk als ik werk héb )
Het beste is nog om er sowieso níét over te vloggenquote:Op donderdag 24 november 2016 00:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ja, dat bedoel ik ook.
Ik ga alleen vloggen over de leuke dingen op het werk als ik werk heb en niet meer over de negatieve dingen.
Daarom ga ik pas weer vloggen over werk áls ik werk heb.
Daarom.quote:Op donderdag 24 november 2016 00:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het beste is nog om er sowieso níét over te vloggenIk ben ook eens op het matje geroepen omdat ik een Facebookpost maakte waar ik wat klaagde. Maar als het je lukt om alleen enthousiast en positief erover te vloggen en de camera en internet laten liggen als je wat te klagen hebt, moet het vast ook wel goed komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2016 00:28:18 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |