Ik denk 15-20cm. Mijn middel is iets minder Dan 90cm en jas van onder gemeten is ongeveer 168cm wijd. Er is voering. Nope ik ken niemand die dat kan, maar heb foto's gemaakt voor beeldvorming. Sorry voor slechte foto's, mijn lamp is kapot gegaan.quote:Op woensdag 23 november 2016 21:18 schreef -sabine- het volgende:
Probeer in CRE, het naaitopic.
Hoeveel moet het rondom ingenomen?
Zitten er al coupenaden in?
Voering?
Heb je iemand in de buurt die goed kan afspelden? Maak dan een foto. Zo zeggen vind ik lastig.
Ik heb deze app niet.quote:Op donderdag 24 november 2016 00:59 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Ik denk 15-20cm. Mijn middel is iets minder Dan 90cm en jas van onder gemeten is ongeveer 168cm wijd. Er is voering. Nope ik ken niemand die dat kan, maar heb foto's gemaakt voor beeldvorming. Sorry voor slechte foto's, mijn lamp is kapot gegaan.
https://imgur.com/a/wGVx0
Wordt moeilijk hoor. Is hij bij de armen niet ook te groot? Als je hem bij de taille inneemt, moet je dat daar ook doen. Dan ligt al bijna je hele jas uit elkaar. Je kan wel alleen de zijnaad innemen, maar dan krijg je meer een getailleerd effect, maar boven nog wel groot en dat is zo eighties.quote:Op donderdag 24 november 2016 00:59 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Ik denk 15-20cm. Mijn middel is iets minder Dan 90cm en jas van onder gemeten is ongeveer 168cm wijd. Er is voering. Nope ik ken niemand die dat kan, maar heb foto's gemaakt voor beeldvorming. Sorry voor slechte foto's, mijn lamp is kapot gegaan.
https://imgur.com/a/wGVx0
Oh sorry het is verwijderd. Ik probeer het later op de dag nog eensquote:Op donderdag 24 november 2016 07:13 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ik heb deze app niet.
Kan het anders?
Bij mijn armen sluit het niet naadloos aan, maar het is ook weer niet te groot. Middel en onderkant te groot. Achterkant aan de onderkant bulkt naar voren als ik hem aan heb. En wat bedoel je met een gefailleerd effect? Maar volgens mij wordt het een duur grapje als ik het laat vermaken?quote:Op donderdag 24 november 2016 07:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wordt moeilijk hoor. Is hij bij de armen niet ook te groot? Als je hem bij de taille inneemt, moet je dat daar ook doen. Dan ligt al bijna je hele jas uit elkaar. Je kan wel alleen de zijnaad innemen, maar dan krijg je meer een getailleerd effect, maar boven nog wel groot en dat is zo eighties.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |