was je daar vaste gast?quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 20:40 schreef madam-april het volgende:
Ik mis de uitelkaar/gedumpt sc nogsteeds
ach ik hang ook rond in chats waar ik weinig met het onderwerp hebquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 21:26 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha ja maar niet omdat ik uitelkaar/gedumpt was..was gewoon een super gezellige sc
Heb je nu wel banen in Brabant in de aanbieding?quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 23:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze zoeken ze vast nog wel, maar daar werk ik niet meer
Je mag nog altijd mijn personal assistant worden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 23:25 schreef Tegan het volgende:
Heb je nu wel banen in Brabant in de aanbieding?
Met kost en inwoning?quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 23:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je mag nog altijd mijn personal assistant worden.Wel in Den Haag.
eruit of erin?quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 23:41 schreef Tegan het volgende:
Maar nee, ik durf de grens (van Brabant) niet over hoor!
Ja joh. Al jaaaaaaaren.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is dat geen Algemeen Beschaafd Foks
Kost, inwoning én uitwoning.quote:
quote:
Dat ben je sowieso, dus vond ik niet noemenswaardigquote:Op zondag 5 augustus 2018 11:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]maar wel weer eens iets anders dan 'je bent te oud'
dat is dan ook weer zo jaquote:Op zondag 5 augustus 2018 11:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ben je sowieso, dus vond ik niet noemenswaardig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |