Ik kan hier ook een KLB topic van maken maar ik ga liever voor een oplossing dan voor de klacht. Wil je de klacht niet lezen dan scrol je naar de laatste alinea.
Mijn tablet wil ik o.a. gebruiken als wekradio. Dus gewoon om kwart voor zes of zo Radio1 aan via een stream en mogelijk na een (half) uurtje weer uit. Dat lijkt mij niet echt een absurde eis.
Zoektermen als 'wekradio' of 'radio alarm clock' leveren heel veel apps op. Helaas is een deel uitsluitend wekker of alleen internetradio. Allemaal mankeren ze wat.
Die ik vanmorgen gebruikte zet het volume op maximaal. Na zachter zetten gaat ie na seconden spontaan weer op max. Dat klinkt voor geen meter en zeker niet prettig wakker worden.
Degene die het leuk leek te doen stopt er na drie minuten mee om de PRO versie te verkopen (hij bulkt ook van de adds). Die anderhalve euro vind ik niet zo'n probleem maar ik wil absoluut niet een creditcard nummer aan Google geven.
Ook al een getest die Radio1 niet in het best aanzienlijke rijtje zenders had staan, wel lokale stations maar niet die ik wil horen in de morgen.
Na een stuk of vijftien apps getest te hebben toch hier maar de vraag stellen.
Wie weet een gratis android wekradio die Radio1 kan streamen op een tablet? Ben ik de enige met die behoefte?