Morgan Freemanquote:
De heisa die erover gemaakt wordt is verder ook lachwekkend.quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:51 schreef Fok-it het volgende:
Dat bagatelliseren op de FP over dat filmpje van Sylvana SimonsWat een fascistisch kutvolk komt daar op af zeg
Lachwekkend? Kom op zeg. Zo`n filmpje gaat gewoon te ver, wat een domme kut het ook isquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De heisa die erover gemaakt wordt is verder ook lachwekkend.
Niemand neemt het serieus als een niet bekende allochtoon op welke manier ook zo benaderd wordt.quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lachwekkend? Kom op zeg. Zo`n filmpje gaat gewoon te ver, wat een domme kut het ook is
denk wilde zelfs afschaffen hoorde ikquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder is Wilders al jaren beveiligd, en daar hoor je Denk ook niet over.
Ik zeg ook niet dat ze het deels zelf uitlokt. Maar dat je alles maar opeens moet uiten omdat ze het er naar gemaakt heeft. Tsja. Erg inhoudelijk is het nietquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder is Wilders al jaren beveiligd, en daar hoor je Denk ook niet over.
Waar waren al die mensen die het serieus namen vroeger?quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ze het deels zelf uitlokt. Maar dat je alles maar opeens moet uiten omdat ze het er naar gemaakt heeft. Tsja. Erg inhoudelijk is het niet
Dus uit je tegenreacties de hele tijd neem ik aan dat jij het ook normaal vind om op die manier kritiek te uiten?quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waar waren al die mensen die het serieus namen vroeger?
Nee.quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus uit je tegenreacties de hele tijd neem ik aan dat jij het ook normaal vind om op die manier kritiek te uiten?
Dat zegt niemand.quote:Op dinsdag 22 november 2016 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee.
Maar nu het om een zwarte gaat is het niet opeens erger.
Er zijn wel ergere dingen gebeurd waar zowel links als rechts niet van op keek.quote:
Ben ik het ook volledig mee eens. Maar dit soort dingen verheerlijken, dan ben je gewoon ziekquote:
Kom op manquote:Op dinsdag 22 november 2016 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Polenmeldpunt. Niemand geeft een fuck.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |