Zelfs google geeft als eerste twee hits dr Pepperquote:
Het is afkomstig van een Nederlandse fabrikant en dus ook alleen voorbehouden aan de ekte ekte bazen op deze aardbolquote:Op dinsdag 22 november 2016 09:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zelfs google geeft als eerste twee hits dr Pepper
Vandaar dat het Foots heet en niet Feetquote:Op dinsdag 22 november 2016 12:21 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Het is afkomstig van een Nederlandse fabrikant en dus ook alleen voorbehouden aan de ekte ekte bazen op deze aardbol.
quote:Op dinsdag 22 november 2016 12:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vandaar dat het Foots heet en niet Feet
Jumbo en Jan Linders hebben het sinds jaar en dag en ik ben het in de AH inmiddels ook tegengekomen.quote:Op dinsdag 22 november 2016 12:35 schreef MCH het volgende:
Dit was vroeger wel baas ja. Waar koop je dat tegenwoordig nog dan?
Bavaria? Als ze net over het concept frisdrank denken als bier, laat ik het links liggen.quote:Op dinsdag 22 november 2016 12:21 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Het is afkomstig van een Nederlandse fabrikant en dus ook alleen voorbehouden aan de ekte ekte bazen op deze aardbol.
Ik zie het. Het komt ook gewoon van Bavaria.quote:Op dinsdag 22 november 2016 12:37 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Jumbo en Jan Linders hebben het sinds jaar en dag en ik ben het in de AH inmiddels ook tegengekomen.
Wat is er mis met Bavaria?quote:Op dinsdag 22 november 2016 12:37 schreef dimmak het volgende:
[..]
Bavaria? Als ze net over het concept frisdrank denken als bier, laat ik het links liggen.
Het smaakt al zo lang als ik het ken hetzelfde en is een van de weinige frisdranken waarbij men vast heeft gehouden aan het vertrouwde recept door de jaren heen.quote:Op dinsdag 22 november 2016 12:37 schreef dimmak het volgende:
[..]
Bavaria? Als ze net over het concept frisdrank denken als bier, laat ik het links liggen.
Volgens mij heeft Bavaria vroeger onder licentie Dr. Pepper afgevuld. Toen ze die licentie kwijtraakten zijn ze Dr. Foots gaan maken.quote:Op dinsdag 22 november 2016 12:37 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik zie het. Het komt ook gewoon van Bavaria.
Gaat dat om heel vroeger? Kwam een bericht uit 1996 van Dr. Foots en Bavaria tegen.quote:Op dinsdag 22 november 2016 23:23 schreef Platina het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Bavaria vroeger onder licentie Dr. Pepper afgevuld. Toen ze die licentie kwijtraakten zijn ze Dr. Foots gaan maken.
Dat weet ik niet. Zo is het mij iig verteld :pquote:Op dinsdag 22 november 2016 23:24 schreef MCH het volgende:
[..]
Gaat dat om heel vroeger? Kwam een bericht uit 1996 van Dr. Foots en Bavaria tegen.
http://www.dizzyfrinks.com/dr-foots/quote:As a tribute to the good relationship they used to have, Bavaria named this drink after W.W. (Woodrow Wilson) ‘Foots’ Clemens, the former CEO of the Dr. Pepper Company. ‘Foots’ was a nickname he earned while he played football in high school.
Ja, maar dan met een kunstmatige kersensmaak. Coca-Cola Cherry is ook een variant hiervan.quote:Op zaterdag 26 november 2016 10:42 schreef sirdanilot het volgende:
Ken het echt totaal niet is dit een soort cola dan ?
Oh dat lust ik niet. Al die cherry smaak dingen niet.quote:Op zaterdag 26 november 2016 12:47 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ja, maar dan met een kunstmatige kersensmaak. Coca-Cola Cherry is ook een variant hiervan.
Rond die tijd zijn ze idd overgestapt. Kreeg je in het dorp ook overal bij evenementen van die kleine blikjes uitgedeeld en ging het basketbal team ook zo heten.quote:Op dinsdag 22 november 2016 23:24 schreef MCH het volgende:
[..]
Gaat dat om heel vroeger? Kwam een bericht uit 1996 van Dr. Foots en Bavaria tegen.
Naar mijn idee is het helemaal geen cherry variant. Het doet me zelf altijd denken aan cola met amaretto, maar dan zonder de alcohol.quote:Op zaterdag 26 november 2016 12:56 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Oh dat lust ik niet. Al die cherry smaak dingen niet.
Het heeft helemaal niets met Cherry te maken.quote:Op zaterdag 26 november 2016 12:47 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ja, maar dan met een kunstmatige kersensmaak. Coca-Cola Cherry is ook een variant hiervan.
Kennelijk speelt die discussie al langer!quote:Op zaterdag 26 november 2016 13:48 schreef papillion het volgende:
Naar mijn idee is het helemaal geen cherry variant. Het doet me zelf altijd denken aan cola met amaretto, maar dan zonder de alcohol.
https://icanhasanswers.wo(...)almonds-or-cherries/quote:Recently I was involved in an argument over what exactly Dr Pepper tastes like. For some people the drink is an equivalent to Cherry Coke while others associate the taste with marzipan or Amaretto.
Grappigquote:Op zaterdag 26 november 2016 15:06 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Kennelijk speelt die discussie al langer!
[..]
https://icanhasanswers.wo(...)almonds-or-cherries/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |