quote:Op maandag 21 november 2016 22:41 schreef McGrath het volgende:
Deadprez, doe je rustig met die drugs?
ja geef mij maar de schuldquote:Op maandag 21 november 2016 22:41 schreef Le_Professeur het volgende:
nadeel met dp als je even uit de sc gaat je gelijk een dagtaak hebt om shit terug te lezen dan wel volledig uit de roulatie te zijn
was het leuk al die rapteksten teruglezenquote:Op maandag 21 november 2016 22:41 schreef Le_Professeur het volgende:
nadeel met dp als je even uit de sc gaat je gelijk een dagtaak hebt om shit terug te lezen dan wel volledig uit de roulatie te zijn
ja oaquote:Op maandag 21 november 2016 22:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja geef mij maar de schuld
is zeker omdat ik zwart ben
ook al ben ik zwart als roet ik bedoel het wel goedquote:
daarom, gaat altijd om de intentiequote:Op maandag 21 november 2016 22:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
ook al ben ik zwart als roet ik bedoel het wel goed
wauw heb je een negroplasty laten doen?quote:Op maandag 21 november 2016 22:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja geef mij maar de schuld
is zeker omdat ik zwart ben
ja :$quote:Op maandag 21 november 2016 22:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
wauw heb je een negroplasty laten doen?
lees ook altijd jouw gameteksten, best te doenquote:Op maandag 21 november 2016 22:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
was het leuk al die rapteksten teruglezen
ik deed laatst een 3v3 arcade op Ecopoint Antarctica met Mei, Roadhog en Zenyatta tegen Mei, Roadhog en Ana en op het laatst waren mijn teammaten geëlimineerd dus was het 1 tegen 3 en toen deed ik een icewall om Ana en Mei te blocken en doen deed ik freeze en icicle shot om Roadhog te doden en toen gelijk headshot tegen Ana en toen was het Mei tegen Mei maar heb haar uiteindelijk toch te pakken gehad met een goedgetimede Blizzard icicle comboquote:Op maandag 21 november 2016 22:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
lees ook altijd jouw gameteksten, best te doen
Goed verhaal, niet gelezen.quote:Op maandag 21 november 2016 22:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik deed laatst een 3v3 arcade op Ecopoint Antarctica met Mei, Roadhog en Zenyatta tegen Mei, Roadhog en Ana en op het laatst waren mijn teammaten geëlimineerd dus was het 1 tegen 3 en toen deed ik een icewall om Ana en Mei te blocken en doen deed ik freeze en icicle shot om Roadhog te doden en toen gelijk headshot tegen Ana en toen was het Mei tegen Mei maar heb haar uiteindelijk toch te pakken gehad met een goedgetimede Blizzard icicle combo
en was dat de juiste keuze? een freeze en icicle shot combinatie?quote:Op maandag 21 november 2016 22:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik deed laatst een 3v3 arcade op Ecopoint Antarctica met Mei, Roadhog en Zenyatta tegen Mei, Roadhog en Ana en op het laatst waren mijn teammaten geëlimineerd dus was het 1 tegen 3 en toen deed ik een icewall om Ana en Mei te blocken en doen deed ik freeze en icicle shot om Roadhog te doden en toen gelijk headshot tegen Ana en toen was het Mei tegen Mei maar heb haar uiteindelijk toch te pakken gehad met een goedgetimede Blizzard icicle combo
ja want ik wonquote:Op maandag 21 november 2016 22:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
en was dat de juiste keuze? een freeze en icicle shot combinatie?
gvdquote:Op maandag 21 november 2016 22:46 schreef Le_Professeur het volgende:
aardbeving FUKUSHIMA - Japan 7.3
gaan ze zeker weer mijn animeseries een week uitstellenquote:Op maandag 21 november 2016 22:46 schreef Le_Professeur het volgende:
Goed schoolcijfer.quote:Op maandag 21 november 2016 22:46 schreef Le_Professeur het volgende:
hou godverdomme je tyfusbek met DIE KUT RAPTEKSTEN VAN JEquote:Op maandag 21 november 2016 22:48 schreef deadprez het volgende:
dit is bomben zonder afloop, taggen op het asfalt
Zo kennen we je weer.quote:Op maandag 21 november 2016 22:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hou godverdomme je tyfusbek met DIE KUT RAPTEKSTEN VAN JE
quote:Op maandag 21 november 2016 22:46 schreef Le_Professeur het volgende:
fock het systeem verf het metaalquote:Op maandag 21 november 2016 22:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hou godverdomme je tyfusbek met DIE KUT RAPTEKSTEN VAN JE
ik verf zo de stoep met jouw tandenquote:Op maandag 21 november 2016 22:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
fock het systeem verf het metaal
weenie of geel de stoep goed staat ;squote:Op maandag 21 november 2016 22:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik verf zo de stoep met jouw tanden
zonder gewetensbezwaren zondig ik al jarenquote:Op maandag 21 november 2016 22:45 schreef deadprez het volgende:
nog steeds rennen we langs de tracks cans in mn backpack
nog steeds geef ik verzet duitse herders in mn nek nog steeds is geen hekkie onbeklimbaar knippieknip met de betonschaar
hzaw ga op je eigen accountquote:Op maandag 21 november 2016 22:50 schreef SideEffect het volgende:
[..]
zonder gewetensbezwaren zondig ik al jaren
Soow pief paf koekoekquote:Op maandag 21 november 2016 22:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie of geel de stoep goed staat ;s
beetje meer zelfvertrouwenquote:Op maandag 21 november 2016 22:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Stoepranden waar je niet mag parkeren zijn geel .quote:Op maandag 21 november 2016 22:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
ohquote:Op maandag 21 november 2016 22:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Stoepranden waar je niet mag parkeren zijn geel .
quote:Op maandag 21 november 2016 22:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Niet. Rood,quote:Op maandag 21 november 2016 22:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
REMQOOOquote:Op maandag 21 november 2016 22:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Bij jou is alles rood.quote:
gwn parkeren waar je wil tochquote:Op maandag 21 november 2016 22:52 schreef Willoow het volgende:
Tenminste, weetniet. Laat daar nooit op.
Ha Bradgequote:
Kan toch niet parkeren, dus blij als het staat.quote:
quote:Op maandag 21 november 2016 22:53 schreef Willoow het volgende:
[..]
Kan toch niet parkeren, dus blij als het staat.
Ja, dacht echt dat het rood wasquote:
okquote:Op maandag 21 november 2016 22:53 schreef Oberkullie het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)hoofde-lichamen.html
is het niet eerder nieuws als ze zulke dingen daar niet vindenquote:Op maandag 21 november 2016 22:53 schreef Oberkullie het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)hoofde-lichamen.html
Echt he.quote:Op maandag 21 november 2016 22:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
is het niet eerder nieuws als ze zulke dingen daar niet vinden
Vind die smiley echt creepy. Krijg er rillingen van.quote:
nou sorry hoorquote:Op maandag 21 november 2016 22:54 schreef Willoow het volgende:
[..]
Vind die smiley echt creepy. Krijg er rillingen van.
O. Dan heb ik me vergist.quote:
quote:Op maandag 21 november 2016 22:54 schreef Willoow het volgende:
[..]
Geeft nietquote:
Ach nee die is lief. Deze is creepy en gay: 🤗quote:Op maandag 21 november 2016 22:54 schreef Willoow het volgende:
[..]
dus?quote:Op maandag 21 november 2016 22:54 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Klinkt misschien heel controversieel maar je hoeft niet te reageren hoor.
wat is het überhauptquote:Op maandag 21 november 2016 22:55 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ach nee die is lief. Deze is creepy en gay: 🤗
even mijn vergrootglas pakkenquote:Op maandag 21 november 2016 22:55 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ach nee die is lief. Deze is creepy en gay: 🤗
Nog een paar dagen in Medellin.quote:
Hou opquote:
oh dat is wel gay jaquote:Op maandag 21 november 2016 22:57 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Die blozende emoji met handjes
Oh jeequote:Op maandag 21 november 2016 22:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nog een paar dagen in Medellin.
Maar ben geveld door de griep zika
Ja, heb je nog een dag of 40-45, moet lukken.quote:Op maandag 21 november 2016 22:58 schreef deadprez het volgende:
aantal posts: 191.887 (gemiddeld 138 per dag)
zou ik dit jaar de 200k nog halen
Als je niet weer verdwijnt welquote:Op maandag 21 november 2016 22:58 schreef deadprez het volgende:
Het is verder idd prachtig en ontzettend leuke mensen.quote:Op maandag 21 november 2016 22:58 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Oh jeeDe zika..
Ik zag foto's langskomen laatst, zou daar graag wel willen zijn man, mooie locaties.
Jawel lukt je wel.quote:Op maandag 21 november 2016 22:58 schreef deadprez het volgende:
swsquote:
mwah, 1000 posts per dag, hoef ik maar iets meer dan een week aanwezig te zijnquote:Op maandag 21 november 2016 23:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet je wel wat meer aanwezig zijn.
Daar hou ik je aanquote:
Wat saai.quote:Op maandag 21 november 2016 23:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
mwah, 1000 posts per dag, hoef ik maar iets meer dan een week aanwezig te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |