En ze doet ze niet eens in een aparte bak. Die grote lag los in de vriezer tussen het etenquote:Op maandag 28 november 2016 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Lekker fris om dooie muizen in je vrieskist te gooien.
Zo'n uitkomst vermoed ik ook eigenlijk.quote:Op maandag 28 november 2016 21:42 schreef Bzzzzt het volgende:
Zou me niet verbazen als die muizen op het voer van de vogels afkomen, en ze dus alles zelf veroorzaakt heeft.
Ja, ik ben een groot dierenliefhebber, verklaarde ze na even tevoren verteld te hebben dat ze een nest babymuisjes had doodgemept. Het geeft wel een heel andere betekenis aan het begrip "gestampte muisjes".quote:
Mijn tante en oom hebben ook een grote voliere buiten/in de schuur, en daar woont tegenwoordig ook een schattig muisje.quote:Op maandag 28 november 2016 21:42 schreef Bzzzzt het volgende:
Zou me niet verbazen als die muizen op het voer van de vogels afkomen, en ze dus alles zelf veroorzaakt heeft.
Ja vreemd wel. Dierenliefhebber zijn en dan babymuizen dodenquote:Op maandag 28 november 2016 21:46 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ja, ik ben een groot dierenliefhebber, verklaarde ze na even tevoren verteld te hebben dat ze een nest babymuisjes had doodgemept. Het geeft wel een heel andere betekenis aan het begrip "gestampte muisjes".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |