abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166804199
Hey all, eindelijk ben ik dan ook over naar Windows 10... jaja maar goed werkt bijzonder fijn maar loop tegen 1 ding aan.

Ik werk met Total Commander en als ik op ALT + F1 / F2 druk, kan ik normaal switchen van volume (c / d / e etc) maar nu krijg ik continue het geluidsapparaat volume + of - voor mijn kiezen.

Weet iemand hoe ik die hotkey van windows kan ontkoppelen, zodat als ik op ALT-F1 druk ik van drive kan veranderen in total commander ipv geluid harder/zachter zet..
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_166805785
quote:
5s.gif Op maandag 21 november 2016 17:04 schreef Chandler het volgende:
maar nu krijg ik continue het geluidsapparaat volume + of - voor mijn kiezen.
Dit is geen standaard gedrag, waarschijnlijk heb je -of de fabrikant van je pc, die stiekem bloatware meelevert- dit zelf ergens ingesteld.
pi_166818893
Helaas, ik heb een kale windows 10 geïnstalleerd... ;) dus geen onzin software.
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_166819280
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 08:19 schreef Chandler het volgende:
Helaas, ik heb een kale windows 10 geïnstalleerd... ;) dus geen onzin software.
op meerdere windows 10 installaties hier werkt die toetsenbord combinatie niet..
ga eens de drivers van je geluidskaart langs, dat is vermoedelijk dan de boosdoener..

-edit-
of heb je toevallig een laptop? dan zou de Fn toets het probleem kunnen zijn
pi_166825902
Thanks voor het mee denken, ik heb al bij de drivers gekeken maar er moet toch ergens een link naar die hotkeys zijn... en die FN toets heb ik reeds geprobeerd maar helaas...
Like trump...
pi_166831826
-edit-
Het gedrag van de FN toets is het zelfde als die van de ALT toets :(
Like trump...
pi_166837329
Fn - Alt -F2 dus alle 3 tegelijk ... dat zou gewoon oeten werken.
pi_166842038
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 22:57 schreef m1st1g het volgende:
Fn - Alt -F2 dus alle 3 tegelijk ... dat zou gewoon oeten werken.
Ja, whaha, maar dat is weer een combinatie die ik niet gemakkelijk kan in drukken... any idea's hoe ik deze hotkey kan disablen?
Like trump...
pi_166842050
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 07:33 schreef Chandler het volgende:

[..]

Ja, whaha, maar dat is weer een combinatie die ik niet gemakkelijk kan in drukken... any idea's hoe ik deze hotkey kan disablen?
in het bios?
pi_166842081
Zal eens kijken.. ;)
Like trump...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')