Ohja joh?quote:
Ik ben een harde werker hoorquote:Op maandag 21 november 2016 01:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik behoor niet tot jullie stelletje uitkeringstrekkers, LAND UIT MET JULLIE
Geen tand/lipcoördinatie hebbenquote:Op maandag 21 november 2016 01:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb trouwens echt teringhard op mn lip gebeten gewoon pure botox
NORMAAL DOEN JIJquote:
LAFFE KONDERTUUR DIE JE BENTquote:
quote:
Gisteren eentje, liep gewoon naar me toe en zei dat hij zijn portemonnee vergeten was. Zware leeft jwzquote:Op maandag 21 november 2016 01:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Hebben jullie nog leuke zwartrijders verhalen or nah
Nah vrij rustig nog maar 2 deze maandquote:Op maandag 21 november 2016 01:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Hebben jullie nog leuke zwartrijders verhalen or nah
Wanneer is het hoogseizoenquote:Op maandag 21 november 2016 01:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nah vrij rustig nog maar 2 deze maand
Echt?quote:Op maandag 21 november 2016 01:28 schreef renwan het volgende:
[..]
Gisteren eentje, liep gewoon naar me toe en zei dat hij zijn portemonnee vergeten was. Zware leeft jwz
Ja, keihard boete geschreven jajaquote:Op maandag 21 november 2016 01:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wanneer is het hoogseizoen
[..]
Echt?
Nooit last van deze strugglesquote:Op maandag 21 november 2016 01:30 schreef Opsonisatie het volgende:
"Heb ik wel ingecheckt?"
"Waar is mn gvd kaartje"
"Godverdomme"
Week ov zeker ? EN dan helemaal zenuwachtig zijnquote:Op maandag 21 november 2016 01:30 schreef Opsonisatie het volgende:
"Heb ik wel ingecheckt?"
"Waar is mn gvd kaartje"
"Godverdomme"
Neequote:
ja, is maar 1 x voorgekomen dat ik vergeten was in te checken doordat ik maar minuut overstaptijd had. Gelukkig zag ze het door de vingersquote:Op maandag 21 november 2016 01:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Week ov zeker ? EN dan helemaal zenuwachtig zijn![]()
Boete schrijven voor niet inchecken met een StudentOV, treurnisquote:Op maandag 21 november 2016 01:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ja, is maar 1 x voorgekomen dat ik vergeten was in te checken doordat ik maar minuut overstaptijd had. Gelukkig zag ze het door de vingers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |