Wist niet dat een boom religieuze betekenis hadquote:
https://en.wikipedia.org/wiki/Tree_of_life_(biblical)quote:Op maandag 21 november 2016 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wist niet dat een boom religieuze betekenis had
Ja ik ken Tree of life wel. Maar wist niet dat dat heel bijbels wasquote:Op maandag 21 november 2016 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Tree_of_life_(biblical)
best welquote:Op maandag 21 november 2016 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik ken Tree of life wel. Maar wist niet dat dat heel bijbels was
True. Elke wel verder. Tergend als mensen foutieve tats hebbenquote:Op maandag 21 november 2016 00:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ik vind dat een religieuze tattoo wel goed moet worden gezet.
Maar mijn chi rho alpha omega tattoo was vrij simpel.quote:Op maandag 21 november 2016 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True. Elke wel verder. Tergend als mensen foutieve tats hebben
Ik vind velen ook best tokkie eruit zien tbhquote:Op maandag 21 november 2016 00:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Je zou maar je hele leven met een lelijke sleeve moeten lopen.
Vind ik tats sowieso welquote:Op maandag 21 november 2016 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind velen ook best tokkie eruit zien tbh
Moet je ook niet doen neequote:Op maandag 21 november 2016 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ik ben wel voorbij het punt dat het me verder zelf wat interesseert.
Nja, denk dat jij niet zomaar een tat neemt zonder te weten dat je vrouw het ook wat vindquote:Op maandag 21 november 2016 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk dat veel mensen dat wel hebben verder.
mwahquote:Op maandag 21 november 2016 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja, denk dat jij niet zomaar een tat neemt zonder te weten dat je vrouw het ook wat vind
Heeft zij eig ook tats?quote:
Omdat jij dat niet wil of zij niet?quote:
Zij heeft er niets mee.quote:Op maandag 21 november 2016 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat jij dat niet wil of zij niet?
Niet echt posh neequote:Op maandag 21 november 2016 00:33 schreef Insomnia_ het volgende:
En het zou ook niet helemaal getolereerd wordt in haar omgeving.
Fok-it vriend ik was net boos man.quote:
Het is maar voetbalquote:Op maandag 21 november 2016 00:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Fok-it vriend ik was net boos man.
Gingen mensen een stelling doen wie er beter is De Jongh of Van Persie
Nou Robin natuurlijk maar er zijn echt anker tyfus Mongolen die dan roepen dat de Jongh beter is en nog op internet plaatsen ook totaal onrespect vol naar held Van Persie natuurlijk! Kan ik mij echt kwaad om maken zo iets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |