Ze zeggen dat het verslavned werkt jaquote:Op zondag 20 november 2016 23:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik begin dat gevoel van een tattoo krijgen wel te waarderen.
Ja heb wel ideeën.
Maar kan niet de juiste artist vinden
Het is ook gewoon best lekker die pijn.quote:Op zondag 20 november 2016 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze zeggen dat het verslavned werkt ja
beterschap aan je moederquote:Op maandag 21 november 2016 00:01 schreef JanCees het volgende:
Mijn moeder is ziek en heeft mijn kotsemmer gepakt
Pfff
heb je al kruisquote:Op zondag 20 november 2016 23:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik begin dat gevoel van een tattoo krijgen wel te waarderen.
Ja heb wel ideeën.
Maar kan niet de juiste artist vinden
Migraine plus griepquote:Op maandag 21 november 2016 00:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
beterschap aan je moeder
wat scheelt eraan
Ik had ook wel verwacht er meer te hebben nu maar ik heb nooit meer iets gevonden waarvan ik het echt 100 procent wildequote:Op maandag 21 november 2016 00:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is ook gewoon best lekker die pijn.
Ik wil nog 2 dingen.quote:Op maandag 21 november 2016 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had ook wel verwacht er meer te hebben nu maar ik heb nooit meer iets gevonden waarvan ik het echt 100 procent wilde
ja prima tatquote:Op maandag 21 november 2016 00:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik wil misschien crucifix op kuit
Is dat wat
Wat wil je nu dan nog dat zo complex is?quote:Op maandag 21 november 2016 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar misschien heb ik dan wel geen behoefte meer aan.
Ik wil een religieuze sleeve met Maria erin verwerkt o.a.quote:Op maandag 21 november 2016 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat wil je nu dan nog dat zo complex is?
Hoezo een boom?quote:Op maandag 21 november 2016 00:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik wil een religieuze sleeve met Maria erin verwerkt o.a.
Maar alleen als ie ook echt mooi kan worden gezet.
En een boom, maar er zijn maar weinig die goed bomen kunnen zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |