Als ze staks 16 is en ze gaat stappen sta je wel klaar voor haar om d'r midden in de nacht op te halen?quote:Op zondag 20 november 2016 19:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zou bij jongens veel meer hebben dat ze hun eigen struggle mogen oplossen
bij meisje zou ik meer willen helpen
tuurlijkquote:Op zondag 20 november 2016 19:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als ze staks 16 is en ze gaat stappen sta je wel klaar voor haar om d'r midden in de nacht op te halen?
ja snap ik welquote:Op zondag 20 november 2016 19:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zou bij jongens veel meer hebben dat ze hun eigen struggle mogen oplossen
bij meisje zou ik meer willen helpen
"papa? Ik heb iets doms gedaan"quote:Op zondag 20 november 2016 19:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als ze staks 16 is en ze gaat stappen sta je wel klaar voor haar om d'r midden in de nacht op te halen?
en goed communicerenquote:
Terecht. Maar met zoon zou je er anders over denken dus. Ik ook namelijk.quote:
Mijn zoon mag gewoon lopen of nachttaxi betalenquote:Op zondag 20 november 2016 19:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Terecht. Maar met zoon zou je er anders over denken dus. Ik ook namelijk.
Zo, dan word ik gek.quote:Op zondag 20 november 2016 19:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
"papa? Ik heb iets doms gedaan"
quote:Op zondag 20 november 2016 19:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn zoon mag gewoon lopen of nachttaxi betalen
quote:Op zondag 20 november 2016 19:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn zoon mag gewoon lopen of nachttaxi betalen
beetje die klappen van de zweep lerenquote:
fietssleutel kwijtgeraaktquote:
Mijn kinderen snappen dan al wel dat je gewoon andere fiets steelt.quote:
Echt ookquote:
dat zou mij echt geen fuck interesserenquote:Op zondag 20 november 2016 19:48 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Echt ook
Of dat ze je belt om een uur of 8 "Papa, ik ben op het politiebureau, ik ben aangehouden voor het rijden zonder rijbewijs"
*Haags pakt alvast riem*![]()
Bijlmerleefjequote:Op zondag 20 november 2016 19:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn kinderen snappen dan al wel dat je gewoon andere fiets steelt.
quote:Op zondag 20 november 2016 19:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn kinderen snappen dan al wel dat je gewoon andere fiets steelt.
Totdat ze thuis komt met Rachid van 27quote:Op zondag 20 november 2016 19:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zou bij een dochter best veel fouten niet erg vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |