ken er genoegquote:Op zondag 20 november 2016 20:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ken er wel een paar hoor. Gelukkig niet persoonlijk, meer via via. Maar vrouw zwanger, papa gevlucht verhalen.
ja, mijn oma in polen heeft dr hele leven een talent gehad om zulke manenn eruit te pikkenquote:Op zondag 20 november 2016 20:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan ben je echt niet goed bij je hoofd ook.
ik ga morgen naar mijn opa en oma toe, leuk hequote:Op zondag 20 november 2016 20:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja, mijn oma in polen heeft dr hele leven een talent gehad om zulke manenn eruit te pikken
pfff, fucked up man.quote:Op zondag 20 november 2016 20:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja, mijn oma in polen heeft dr hele leven een talent gehad om zulke manenn eruit te pikken
erg leukquote:Op zondag 20 november 2016 20:03 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ga morgen naar mijn opa en oma toe, leuk he
nee maandagen altijd vrij of school.quote:Op zondag 20 november 2016 20:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
erg leuk
hoef je niet naar stage
ik sprak mijn oma gisternacht nog
die was goed teut
Die zal niet al te positief zijn geweestquote:Op zondag 20 november 2016 20:04 schreef Insomnia_ het volgende:
en de avond ervoor had ze een betoog over russische hoeren
gezellig zegquote:Op zondag 20 november 2016 20:05 schreef supersof het volgende:
[..]
nee maandagen altijd vrij of school.
Gezellig scrabblen met opa
Ik vertelde haar dat mn broertje en ik eind april naar Moskou moesten.quote:Op zondag 20 november 2016 20:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die zal niet al te positief zijn geweest
Ik bespreek dat soort dingen niet met mijn oma.quote:Op zondag 20 november 2016 20:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn oma overschat mijn libido altijd schromelijk.
En onderschat mijn trouwheid aan monogaamheid.
Jouw oma is een topvrouw, die moet je koesteren!quote:Op zondag 20 november 2016 20:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vertelde haar dat mn broertje en ik eind april naar Moskou moesten.
Toen ging het los hoor.
Dat er vroeger al veel hoeren waren in de sovjet tijd, toen zei studeerde.
En nu nog steeds.
En dat we ons daar niet mee in moesten laten.
Mijn oma drinkt graag.quote:Op zondag 20 november 2016 20:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik bespreek dat soort dingen niet met mijn oma.
Gelukkig is ze nog jongquote:Op zondag 20 november 2016 20:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jouw oma is een topvrouw, die moet je koesteren!
Mijn opa en oma leven alleen nog van mijn vriendin haar kant. Mooie mensen ook, wel bijna 80.quote:
Helaas heb ik mijn opas nooit gekendquote:Op zondag 20 november 2016 20:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn opa en oma leven alleen nog van mijn vriendin haar kant. Mooie mensen ook, wel bijna 80.
Vind het oprecht jammer dat mijn eigen opa niet meer leeft. Oma kende ik niet, die stierf toen ik 2 was.
Jammer ja.quote:Op zondag 20 november 2016 20:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Helaas heb ik mijn opas nooit gekend
En je oppas?quote:Op zondag 20 november 2016 20:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Helaas heb ik mijn opas nooit gekend
ja, inso is 2 jaar oudquote:
bedankt voor deze verhelderingquote:Op zondag 20 november 2016 20:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn oma was 38 toen ze oma werd voor het eerst.
Dus 29 is onmogelijk.
wow, jong!!quote:Op zondag 20 november 2016 20:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn oma was 38 toen ze oma werd voor het eerst.
Dus 29 is onmogelijk.
ik wil gewoon dat er een ontspannen sfeer heerstquote:Op zondag 20 november 2016 20:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jouw vriendje is hier bij betrokken.
spinaziestampot met een gehaktbalquote:
wat is daar aan de hand?quote:Op zondag 20 november 2016 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Valt wel mee.
Relatie SC is popcorn topic.
komt goed schatquote:Op zondag 20 november 2016 20:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik wil gewoon dat er een ontspannen sfeer heerst
moeten ze even aan ons wennen denk je?quote:Op zondag 20 november 2016 20:24 schreef supersof het volgende:
[..]
komt goed schat
we moeten het even wat tijd gunnen
het is daar allemaal open tochquote:Op zondag 20 november 2016 20:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zullen er wel weer een paar vreemd zijn gegaan
Geen idee precies.quote:
ja, wat er op neer komt dat er 1 seks heeft met anderen en de ander niet omdat ie lelijk isquote:
Ja, dat denk ik welquote:Op zondag 20 november 2016 20:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
moeten ze even aan ons wennen denk je?
Wat een lastige situaties!quote:Op zondag 20 november 2016 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee precies.
Maar open relaties, vreemdgaande mensen. Lopen op elkaar te haten. Die is een slet, die ontkent het. De scharrel neemt het op voor zijn chick en slaat wild om zich heen en alles.
Snap er weinig van.
rijst met kip en Indonesische groente mix in zoetzure sausquote:Op zondag 20 november 2016 20:23 schreef supersof het volgende:
[..]
spinaziestampot met een gehaktbal
en jij?
ongemakkelijkquote:Op zondag 20 november 2016 20:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja, wat er op neer komt dat er 1 seks heeft met anderen en de ander niet omdat ie lelijk is
lekker zegquote:Op zondag 20 november 2016 20:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
rijst met kip en Indonesische groente mix in zoetzure saus
bijna 11 dagen geen banquote:Op zondag 20 november 2016 20:27 schreef Insomnia_ het volgende:
mensen die rwina maken op FOK!
al bijna 11 maanden geen ban
Ik ben trots op je.quote:Op zondag 20 november 2016 20:27 schreef Insomnia_ het volgende:
mensen die rwina maken op FOK!
al bijna 11 maanden geen ban
Ik ook.quote:Op zondag 20 november 2016 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben trots op je.
Ik had januari ban.
quote:Op zondag 20 november 2016 20:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook.
Want toen had ik die vieze tranny gepest volgens de admin.
die chineesquote:
nopequote:
fienquote:Op zondag 20 november 2016 20:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
die chinees
die computers van de trap ging gooien voor youtube
was niet Abquote:Op zondag 20 november 2016 20:29 schreef Mortaxx het volgende:
Tr gemaakt. Kan echt niet dat je Ab vieze tranny noemt
zelden.quote:Op zondag 20 november 2016 20:30 schreef supersof het volgende:
ik moet zo vaak hardop lachen om fok
hebben jullie dat ook
ik om jou, jc en mortaxx vaakquote:
waaromquote:Op zondag 20 november 2016 20:31 schreef Insomnia_ het volgende:
En ik FOK! vaak in sjagreinige toestand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |