Als ze staks 16 is en ze gaat stappen sta je wel klaar voor haar om d'r midden in de nacht op te halen?quote:Op zondag 20 november 2016 19:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zou bij jongens veel meer hebben dat ze hun eigen struggle mogen oplossen
bij meisje zou ik meer willen helpen
tuurlijkquote:Op zondag 20 november 2016 19:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als ze staks 16 is en ze gaat stappen sta je wel klaar voor haar om d'r midden in de nacht op te halen?
ja snap ik welquote:Op zondag 20 november 2016 19:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zou bij jongens veel meer hebben dat ze hun eigen struggle mogen oplossen
bij meisje zou ik meer willen helpen
"papa? Ik heb iets doms gedaan"quote:Op zondag 20 november 2016 19:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als ze staks 16 is en ze gaat stappen sta je wel klaar voor haar om d'r midden in de nacht op te halen?
en goed communicerenquote:
Terecht. Maar met zoon zou je er anders over denken dus. Ik ook namelijk.quote:
Mijn zoon mag gewoon lopen of nachttaxi betalenquote:Op zondag 20 november 2016 19:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Terecht. Maar met zoon zou je er anders over denken dus. Ik ook namelijk.
Zo, dan word ik gek.quote:Op zondag 20 november 2016 19:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
"papa? Ik heb iets doms gedaan"
quote:Op zondag 20 november 2016 19:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn zoon mag gewoon lopen of nachttaxi betalen
quote:Op zondag 20 november 2016 19:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn zoon mag gewoon lopen of nachttaxi betalen
beetje die klappen van de zweep lerenquote:
fietssleutel kwijtgeraaktquote:
Mijn kinderen snappen dan al wel dat je gewoon andere fiets steelt.quote:
Echt ookquote:
dat zou mij echt geen fuck interesserenquote:Op zondag 20 november 2016 19:48 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Echt ook
Of dat ze je belt om een uur of 8 "Papa, ik ben op het politiebureau, ik ben aangehouden voor het rijden zonder rijbewijs"
*Haags pakt alvast riem*![]()
Bijlmerleefjequote:Op zondag 20 november 2016 19:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn kinderen snappen dan al wel dat je gewoon andere fiets steelt.
quote:Op zondag 20 november 2016 19:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Totdat ze thuis komt met Rachid van 27quote:Op zondag 20 november 2016 19:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zou bij een dochter best veel fouten niet erg vinden.
gebeurd nietquote:Op zondag 20 november 2016 19:48 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Totdat ze thuis komt met Rachid van 27
Nouwja.. kan wel wat dingen bedenken. Of het dom is weet ik ook niet. Maar blij zal ik er niet van worden als ze bijvoorbeeld midden in de nacht verdwaald is of wat dan ook.quote:
kan gebeuren tochquote:Op zondag 20 november 2016 19:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nouwja.. kan wel wat dingen bedenken. Of het dom is weet ik ook niet. Maar blij zal ik er niet van worden als ze bijvoorbeeld midden in de nacht verdwaald is of wat dan ook.
quote:Op zondag 20 november 2016 19:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan hoeft ze niet meer thuis te komen.quote:Op zondag 20 november 2016 19:48 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Totdat ze thuis komt met Rachid van 27
Nee, dan is het eigen schuld dikke bult.quote:Op zondag 20 november 2016 19:48 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Echt ook
Of dat ze je belt om een uur of 8 "Papa, ik ben op het politiebureau, ik ben aangehouden voor het rijden zonder rijbewijs"
*Haags pakt alvast riem*![]()
lol meen je datquote:Op zondag 20 november 2016 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan hoeft ze niet meer thuis te komen.
Jezus man, racisme.comquote:Op zondag 20 november 2016 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan hoeft ze niet meer thuis te komen.
Als ik haar in 15 jaar niet heb bij kunnen brengen dat ze weg moet blijven van vieze pedo's, vraag ik me serieus af wat ze nog komt doen.quote:
dit denk ik nietquote:Op zondag 20 november 2016 19:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Misschien trouwt mijn dochter over tig jaar wel met de zoon van Inso.
hoezo pedo?quote:Op zondag 20 november 2016 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik haar in 15 jaar niet heb bij kunnen brengen dat ze weg moet blijven van vieze pedo's, vraag ik me serieus af wat ze nog komt doen.
of met de dochter van mij en sofquote:Op zondag 20 november 2016 19:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Misschien trouwt mijn dochter over tig jaar wel met de zoon van Inso.
Kan ik mij in vinden.quote:Op zondag 20 november 2016 19:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mijn kinderen trouwen niet met ongelovigen
Van je dochter wel jaquote:Op zondag 20 november 2016 19:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk eigenlijk niet dat ik heel streng zou zijn uiteindelijk sof.
Ik zou eigenlijk best veel tollereren.
ik heb volgens mij de memo gemist dat elke Rachid pedo isquote:Op zondag 20 november 2016 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik haar in 15 jaar niet heb bij kunnen brengen dat ze weg moet blijven van vieze pedo's, vraag ik me serieus af wat ze nog komt doen.
Horrorscenario nummer 1.quote:Op zondag 20 november 2016 19:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik had zelf tienerzwangerschap scenario in hoofd.
kan gebeuren tochquote:Op zondag 20 november 2016 19:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Horrorscenario nummer 1.
Stond toch een Rachid van 27?quote:Op zondag 20 november 2016 19:56 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb volgens mij de memo gemist dat elke Rachid pedo is
Ja, maar niet wenselijk. Tenzij ze het echt al goed voor elkaar heeft in haar tienerjaren.quote:
moeten bloed wel zuiver houdenquote:Op zondag 20 november 2016 19:56 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb volgens mij de memo gemist dat elke Rachid pedo is
Hm okequote:Op zondag 20 november 2016 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stond toch een Rachid van 27?
ja maar horrorscenario is ook zoietsquote:Op zondag 20 november 2016 19:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, maar niet wenselijk. Tenzij ze het echt al goed voor elkaar heeft in haar tienerjaren.
Wat komt bij jou op 1 dan?quote:Op zondag 20 november 2016 19:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja maar horrorscenario is ook zoiets
weet ik eigenlijk nietquote:Op zondag 20 november 2016 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat komt bij jou op 1 dan?
Weet ik het, ik maakte de post niet.quote:
Loverboy praktijken, jij zou moord plegen.quote:Op zondag 20 november 2016 19:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet ik eigenlijk niet
ik zou veel dingen wel kunnen relativeren
Dat wel.quote:Op zondag 20 november 2016 19:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Loverboy praktijken, jij zou moord plegen.
Sowieso.quote:Op zondag 20 november 2016 19:59 schreef Insomnia_ het volgende:
zou bij zoon van 15 met kind wel paar tikken geven als ie niet zn verantwoordelijkheid pakt
Ken er wel een paar hoor. Gelukkig niet persoonlijk, meer via via. Maar vrouw zwanger, papa gevlucht verhalen.quote:
tquote:Op zondag 20 november 2016 20:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ben jij eigenlijk een man of vrouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |