bedankt voor deze verhelderingquote:Op zondag 20 november 2016 20:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn oma was 38 toen ze oma werd voor het eerst.
Dus 29 is onmogelijk.
wow, jong!!quote:Op zondag 20 november 2016 20:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn oma was 38 toen ze oma werd voor het eerst.
Dus 29 is onmogelijk.
ik wil gewoon dat er een ontspannen sfeer heerstquote:Op zondag 20 november 2016 20:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jouw vriendje is hier bij betrokken.
spinaziestampot met een gehaktbalquote:
wat is daar aan de hand?quote:Op zondag 20 november 2016 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Valt wel mee.
Relatie SC is popcorn topic.
komt goed schatquote:Op zondag 20 november 2016 20:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik wil gewoon dat er een ontspannen sfeer heerst
moeten ze even aan ons wennen denk je?quote:Op zondag 20 november 2016 20:24 schreef supersof het volgende:
[..]
komt goed schat
we moeten het even wat tijd gunnen
het is daar allemaal open tochquote:Op zondag 20 november 2016 20:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zullen er wel weer een paar vreemd zijn gegaan
Geen idee precies.quote:
ja, wat er op neer komt dat er 1 seks heeft met anderen en de ander niet omdat ie lelijk isquote:
Ja, dat denk ik welquote:Op zondag 20 november 2016 20:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
moeten ze even aan ons wennen denk je?
Wat een lastige situaties!quote:Op zondag 20 november 2016 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee precies.
Maar open relaties, vreemdgaande mensen. Lopen op elkaar te haten. Die is een slet, die ontkent het. De scharrel neemt het op voor zijn chick en slaat wild om zich heen en alles.
Snap er weinig van.
rijst met kip en Indonesische groente mix in zoetzure sausquote:Op zondag 20 november 2016 20:23 schreef supersof het volgende:
[..]
spinaziestampot met een gehaktbal
en jij?
ongemakkelijkquote:Op zondag 20 november 2016 20:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja, wat er op neer komt dat er 1 seks heeft met anderen en de ander niet omdat ie lelijk is
lekker zegquote:Op zondag 20 november 2016 20:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
rijst met kip en Indonesische groente mix in zoetzure saus
bijna 11 dagen geen banquote:Op zondag 20 november 2016 20:27 schreef Insomnia_ het volgende:
mensen die rwina maken op FOK!
al bijna 11 maanden geen ban
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |