Zo, dat is wel zonde. Ik snap dat het chiller is om eerder weg te gaan, maar je mist bijna de helft.quote:Op woensdag 23 november 2016 18:12 schreef PimD het volgende:
Na 15 nummers weg gegaan? Volgens setlist.fm heeft ie er 25 gespeeld. Beetje zonde van het vast tamelijk dure kaartje.
Mensen naast mij/achter mij praatte boven de muziek uit.quote:Op woensdag 23 november 2016 18:30 schreef Azpilicueta het volgende:
Hoe kan een concert nou veel te hard zijn maar tegelijk kan je wel mensen horen praten? Het is toch ook gebruikelijk dat je in gezelschap zo nu en dan wat tegen elkaar zegt? Je kan moeilijk een spraakverbod opleggen
Bazen reactiequote:Op woensdag 23 november 2016 19:08 schreef chroestjov het volgende:
Ach, aan publiek dat eerder vertrekt, zijn ze in Amsterdam inmiddels wel gewend.
Schreeuwerige zang heb je de laatste 15-16 jaar nou eenmaal met Elton John, stem is hard achteruitgegaanquote:met een echoënde uitvoering van That's Why They Call it the Blues als één van de dieptepunten. Met schreeuwerige zang en op mokervolume afgestelde drums maakte hij van de klassieker een blues om letterlijk treurig van te worden.
Heb ik vaker bij de Ziggo Dome gehoord. Wat dat betreft een kuttent, doe mij maar de HMH, prima geluidje tijdens Gregory Porter een tijdje terug.quote:Op woensdag 23 november 2016 18:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
- Geluid was echt veel te hard en schel.
Bedenk mij net dat m'n eerste keer Motörhead 24 jaar terug wasquote:Op woensdag 23 november 2016 21:52 schreef praadje het volgende:
Ha bedenk me net, toen was jij er helemaal nog niet, grappig. Zijn nummers zijn vanaf een cd in ieder geval nog steeds geweldig.
Alleen is hij qua uiterlijk een beetje een karikatuur van zichzelf aan het worden.
We moeten naar OUD.quote:Op woensdag 23 november 2016 21:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bedenk mij net dat m'n eerste keer Motörhead 24 jaar terug was
Ik ben geen ouder, ik moet nergens naartoe, ik hoef nog niet eens naar 40+quote:
quote:Op woensdag 23 november 2016 22:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben geen ouder, ik moet nergens naartoe, ik hoef nog niet eens naar 40+(eik nog een broekie dus)
Ik word 26 hequote:Op woensdag 23 november 2016 21:52 schreef praadje het volgende:
Ha bedenk me net, toen was jij er helemaal nog niet, grappig. Zijn nummers zijn vanaf een cd in ieder geval nog steeds geweldig.
Alleen is hij qua uiterlijk een beetje een karikatuur van zichzelf aan het worden.
Pas, pls. ouwe zak.quote:Op woensdag 23 november 2016 22:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
32 pas, maar ik had een goede opvoeding
Ach, scheelt alsnog 6 jaar met onze Bradster
ok ik wil namelijk wat leuks met je besprekenquote:Op woensdag 23 november 2016 22:09 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Weet ik niet man, misschien vannacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |