abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166848330
quote:
4s.gif Op woensdag 23 november 2016 14:10 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Dit is niet "afschepen", dit is een reactie die je krijgt als ze nog geen duidelijk beeld van je hebben/je niet geschikt vinden/dit nog willen nabespreken met anderen.
Dan moeten ze dat ook als zodanig communiceren.
Niet hem in letterlijke bewoordingen min of meer de baan al toezeggen.
blablablabla
pi_166848371
Snap het ook niet ;(
De vorige keer kon ik zo aan de slag bij ze, die man stond er haast om te springen _O- En nu is het "Bedankt, u hoort nog van ons"
pi_166848396
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2016 14:14 schreef Elan het volgende:

[..]

Dan moeten ze dat ook als zodanig communiceren.
Niet hem in letterlijke bewoordingen min of meer de baan al toezeggen.
Ze moeten natuurlijk helemaal niets.

De kans zit er natuurlijk ook in dat ze op dit moment geen werk voor Bradster hebben, maar volgende week wel (anders verzet je ook een gesprek niet zomaar).
  woensdag 23 november 2016 @ 14:20:10 #254
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_166848425
quote:
2s.gif Op woensdag 23 november 2016 14:17 schreef Mister-Bradge het volgende:
Snap het ook niet ;(
De vorige keer kon ik zo aan de slag bij ze, die man stond er haast om te springen _O- En nu is het "Bedankt, u hoort nog van ons"
Hij wil eerst je topicreeks en video's nog eventjes googlen.
pi_166848657
Hoe staat het met de VR-brillen toko? Al appjes gehad :P
blablablabla
pi_166848825
Hebben waarschijnlijk je filmpjes gezien. Of je vorige sollicitatie. Plus afwijzing door jou.

Eerlijk gezegd: als ik deed wat jij doet qua vloggen en ik ging solliciteren gingen bij mij die vlogs gelijk de prullenbak in. Je zet of zette een bepaald beeld van jezelf neer dat een werkgever of potentiële werkgever kan afschrikken.
pi_166848877
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 14:43 schreef DoubleDip het volgende:
Hebben waarschijnlijk je filmpjes gezien. Of je vorige sollicitatie. Plus afwijzing door jou.

Eerlijk gezegd: als ik deed wat jij doet qua vloggen en ik ging solliciteren gingen bij mij die vlogs gelijk de prullenbak in. Je zet of zette een bepaald beeld van jezelf neer dat een werkgever of potentiële werkgever kan afschrikken.
Ik kan echt niet wachten op de dag dat jij gaat vloggen.
pi_166848910
Dus uiteindelijk heb je weer niks. Misschien dan toch eens verder gaan kijken dan alleen datgene wat je leuk lijkt?
pi_166849130
Je zou zeggen dat met de feestdagen e.d. dat ze zitten te springen om extra bezorgers.
Nee.
  PR en moderator woensdag 23 november 2016 @ 15:32:22 #260
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_166849658
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 14:43 schreef DoubleDip het volgende:

Ik vind dit sowieso wel een goeie. Tegenwoordig is er geen werkgever meer die níét eerst de sollicitanten google't voordat er een aangenomen wordt.

Brad, ik zou even dit invullen: https://support.google.co(...)pa?product=websearch
En alle links erin droppen die naar voren komen als je jouw naam Google't. Niet alles zal uit de zoekresultaten verwijderd worden, maar elke link zal worden bekeken en als het echt jouw naam bevat en geen overheidsinstantie oid is dan zijn ze verplicht om die link uit de zoekresultaten te verwijderen. Aangezien je hele leven open en bloot op tafel ligt als je je naam google't zou ik dat wel ff doen :X Het zal voor meerdere werkgevers iig absoluut een punt zijn om je niet aan te nemen, op basis van wat er nu allemaal over je te vinden is met een simpele Google search.

En écht gewoon niet meer over werk praten in je vlogs. Misschien vind je het wel leuk om mensen daarvan op de hoogte te houden, maar als je het even afweegt tegen de negatieven (eeuwige discussies erover op het forum én de rest van je leven verkleining van je baankansen omdat je alles maar op internet pleurt) lijkt het me het niet waard om erover te blijven vloggen en er openbaar je mening over te blijven geven. Want écht, de werkgevers die je mogelijk aan zouden nemen lezen en kijken gewoon mee.
Fuck the EBU.
pi_166850097
Als je op een concert met elkaar kan praten dan staat het geluid te zacht
Ziggo Dome is ook gewoon een ruklocatie natuurlijk
Nieuw is niet altijd beter.
pi_166850260
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 14:50 schreef Azpilicueta het volgende:
Dus uiteindelijk heb je weer niks. Misschien dan toch eens verder gaan kijken dan alleen datgene wat je leuk lijkt?
Natuurlijk heeft hij niks, omdat hij alles loopt te weigeren en alleen de relaxte baantjes wil hebben. Als ie echt uit de uitkering wou komen, dan had hij dat magazijnwerk allang aangenomen. Als iemand hoogopgeleid is kan ik nog wel begrijpen dat ze dit soort werk afwijzen, maar iemand die alleen de praktijkschool heeft gedaan moet allang blij zijn als hij überhaupt al een vaste baan kan krijgen. :')

Hilversum zal wel zo'n naïeve gemeente zijn waar ze iedereen vertroetelen. Waar ik woon sturen ze je gewoon verplicht naar een sociale werkplaats of ander project.
  woensdag 23 november 2016 @ 16:05:11 #263
138448 PeZu
Suspended animation
pi_166850330
Dhl koerier relaxt baantje...
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
pi_166850884
quote:
10s.gif Op woensdag 23 november 2016 16:05 schreef PeZu het volgende:
Dhl koerier relaxt baantje...
Weinig stops met veel kilometers lijkt me wel geschikt!
pi_166850889
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 16:02 schreef Sander166 het volgende:

[..]

Natuurlijk heeft hij niks, omdat hij alles loopt te weigeren en alleen de relaxte baantjes wil hebben. Als ie echt uit de uitkering wou komen, dan had hij dat magazijnwerk allang aangenomen. Als iemand hoogopgeleid is kan ik nog wel begrijpen dat ze dit soort werk afwijzen, maar iemand die alleen de praktijkschool heeft gedaan moet allang blij zijn als hij überhaupt al een vaste baan kan krijgen. :')

Hilversum zal wel zo'n naïeve gemeente zijn waar ze iedereen vertroetelen. Waar ik woon sturen ze je gewoon verplicht naar een sociale werkplaats of ander project.
Je hebt natuurlijk gelijk, maar is het echt Bradley zijn schuld? Hij krijgt de positie aangeboden waarin hij kan kiezen. Ik zou er ook niet happig op zijn om een vrije levensstijl te moeten inruilen voor 40 uur achter de lopende band. Dan zou ik ook gaan voor datgene mij leuk zou lijken (of het daadwerkelijk leuk is moet dan nog blijken). Als ze dit willen voorkomen dan moeten ze strenger zijn door eisen te stellen. Dan heb ik het niet over het inleveren van een lijstje van 10 beroepen die je leuk zouden lijken, maar met betrekking tot de hoogte van de uitkering. Zijn fysiek werkt ook niet echt mee natuurlijk als je al moeite hebt met een blokje om te lopen.

Ik denk dat die job coach een hele pittige heeft aan Bradley en dat hij op het randje zit van wat ze nog bemiddelbaar achten. Dat is wel hoe hij op mij overkomt qua werkinstelling & doorzettingsvermogen. Dus in die zin hoop ik dat dat DHL wel doorgaat aangezien dat misschien kan bijdragen aan een beter ritme/instelling.
pi_166851169
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 16:02 schreef Sander166 het volgende:

[..]

_O_
Van oudsher is dat zo. Als kansarme zit je daar top!
Ook met vluchtelingen Mijn pa werkte jaren geleden als loodgieter. Moest die op Crailo een klusje doen want de wc's zaten verstopt.

Bleken vol te zitten met lege gestolen portemonnee's. Jatten alles wat los en vast zat die gasten. Lokale struisvogelpolitiek deed het af alsof gewoon lokale jongeren liepen te jatten _O- .

Traditioneel vies vies links bolwerk.
blablablabla
pi_166851210
Waarom zeg je nou in je vlog dat je in je eentje naar het concert bent gegaan?

Je hebt 200 man meegenomen als ik me niet vergis B-)
pi_166851508
Ben je nou serieus in je trainingsbroekie naar dat concert geweest :')
pi_166851754
Nice concert Bradge, did he sing "candle in the wind"?.
  woensdag 23 november 2016 @ 18:06:41 #270
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_166852366
Wel een leuke vlog, Brad! ^O^
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_166852387
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 17:32 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
Nice concert Bradge, did he sing "candle in the wind"?.
Don't know, i left after 15 songs, he played my favourite, Yellow Brick Road _O_
pi_166852390
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 17:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja :')
pi_166852397
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 18:06 schreef Voszje het volgende:
Wel een leuke vlog, Brad! ^O^
danku
pi_166852448
Na 15 nummers weg gegaan? Volgens setlist.fm heeft ie er 25 gespeeld. Beetje zonde van het vast tamelijk dure kaartje.
Nee.
  woensdag 23 november 2016 @ 18:13:14 #275
138448 PeZu
Suspended animation
pi_166852465
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 17:17 schreef NoelGallagher het volgende:
hilversum hooligan!
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')