Dan moeten ze dat ook als zodanig communiceren.quote:Op woensdag 23 november 2016 14:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit is niet "afschepen", dit is een reactie die je krijgt als ze nog geen duidelijk beeld van je hebben/je niet geschikt vinden/dit nog willen nabespreken met anderen.
Ze moeten natuurlijk helemaal niets.quote:Op woensdag 23 november 2016 14:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan moeten ze dat ook als zodanig communiceren.
Niet hem in letterlijke bewoordingen min of meer de baan al toezeggen.
Hij wil eerst je topicreeks en video's nog eventjes googlen.quote:Op woensdag 23 november 2016 14:17 schreef Mister-Bradge het volgende:
Snap het ook niet
De vorige keer kon ik zo aan de slag bij ze, die man stond er haast om te springenEn nu is het "Bedankt, u hoort nog van ons"
Ik kan echt niet wachten op de dag dat jij gaat vloggen.quote:Op woensdag 23 november 2016 14:43 schreef DoubleDip het volgende:
Hebben waarschijnlijk je filmpjes gezien. Of je vorige sollicitatie. Plus afwijzing door jou.
Eerlijk gezegd: als ik deed wat jij doet qua vloggen en ik ging solliciteren gingen bij mij die vlogs gelijk de prullenbak in. Je zet of zette een bepaald beeld van jezelf neer dat een werkgever of potentiële werkgever kan afschrikken.
Ik vind dit sowieso wel een goeie. Tegenwoordig is er geen werkgever meer die níét eerst de sollicitanten google't voordat er een aangenomen wordt.quote:Op woensdag 23 november 2016 14:43 schreef DoubleDip het volgende:
Hebben waarschijnlijk je filmpjes gezien. Of je vorige sollicitatie. Plus afwijzing door jou.
Eerlijk gezegd: als ik deed wat jij doet qua vloggen en ik ging solliciteren gingen bij mij die vlogs gelijk de prullenbak in. Je zet of zette een bepaald beeld van jezelf neer dat een werkgever of potentiële werkgever kan afschrikken.
Natuurlijk heeft hij niks, omdat hij alles loopt te weigeren en alleen de relaxte baantjes wil hebben. Als ie echt uit de uitkering wou komen, dan had hij dat magazijnwerk allang aangenomen. Als iemand hoogopgeleid is kan ik nog wel begrijpen dat ze dit soort werk afwijzen, maar iemand die alleen de praktijkschool heeft gedaan moet allang blij zijn als hij überhaupt al een vaste baan kan krijgen.quote:Op woensdag 23 november 2016 14:50 schreef Azpilicueta het volgende:
Dus uiteindelijk heb je weer niks. Misschien dan toch eens verder gaan kijken dan alleen datgene wat je leuk lijkt?
Je hebt natuurlijk gelijk, maar is het echt Bradley zijn schuld? Hij krijgt de positie aangeboden waarin hij kan kiezen. Ik zou er ook niet happig op zijn om een vrije levensstijl te moeten inruilen voor 40 uur achter de lopende band. Dan zou ik ook gaan voor datgene mij leuk zou lijken (of het daadwerkelijk leuk is moet dan nog blijken). Als ze dit willen voorkomen dan moeten ze strenger zijn door eisen te stellen. Dan heb ik het niet over het inleveren van een lijstje van 10 beroepen die je leuk zouden lijken, maar met betrekking tot de hoogte van de uitkering. Zijn fysiek werkt ook niet echt mee natuurlijk als je al moeite hebt met een blokje om te lopen.quote:Op woensdag 23 november 2016 16:02 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft hij niks, omdat hij alles loopt te weigeren en alleen de relaxte baantjes wil hebben. Als ie echt uit de uitkering wou komen, dan had hij dat magazijnwerk allang aangenomen. Als iemand hoogopgeleid is kan ik nog wel begrijpen dat ze dit soort werk afwijzen, maar iemand die alleen de praktijkschool heeft gedaan moet allang blij zijn als hij überhaupt al een vaste baan kan krijgen.![]()
Hilversum zal wel zo'n naïeve gemeente zijn waar ze iedereen vertroetelen. Waar ik woon sturen ze je gewoon verplicht naar een sociale werkplaats of ander project.
quote:Op woensdag 23 november 2016 16:02 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft hij niks, omdat hij alles loopt te weigeren en alleen de relaxte baantjes wil hebben. Als ie echt uit de uitkering wou komen, dan had hij dat magazijnwerk allang aangenomen. Als iemand hoogopgeleid is kan ik nog wel begrijpen dat ze dit soort werk afwijzen, maar iemand die alleen de praktijkschool heeft gedaan moet allang blij zijn als hij überhaupt al een vaste baan kan krijgen.![]()
Hilversum zal wel zo'n naïeve gemeente zijn waar ze iedereen vertroetelen. Waar ik woon sturen ze je gewoon verplicht naar een sociale werkplaats of ander project.
Don't know, i left after 15 songs, he played my favourite, Yellow Brick Roadquote:Op woensdag 23 november 2016 17:32 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
Nice concert Bradge, did he sing "candle in the wind"?.
Jaquote:Op woensdag 23 november 2016 17:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Ben je nou serieus in je trainingsbroekie naar dat concert geweest
hilversum hooligan!quote:Op woensdag 23 november 2016 17:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Ben je nou serieus in je trainingsbroekie naar dat concert geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |