Gisteren Fantastic Beasts gezien, nu dit. Wat een fantastisch weekendquote:Op zondag 20 november 2016 12:16 schreef Typisch het volgende:
Mijn goedkeuring heb je TARDIS. met zo'n username kan het niet meer fout gaan.
Geen dank.
quote:Op zondag 20 november 2016 12:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gisteren Fantastic Beasts gezien, nu dit. Wat een fantastisch weekend![]()
Die heb ik vrijdag gezien.quote:Op zondag 20 november 2016 12:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gisteren Fantastic Beasts gezien, nu dit. Wat een fantastisch weekend![]()
Je bent net te laatquote:Op zondag 20 november 2016 12:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die heb ik vrijdag gezien.
Ik baal nu een beetje dat je al het vriendje van sof bent.
Ja, we gaan binnenkort al trouwringen uitzoekenquote:Op zondag 20 november 2016 12:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het zelfs al vriendje.
Jeetje ik loop achter
gayquote:Op zondag 20 november 2016 12:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, we gaan binnenkort al trouwringen uitzoeken
quote:
quote:Op zondag 20 november 2016 12:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die heb ik vrijdag gezien.
Ik baal nu een beetje dat je al het vriendje van sof bent.
Kom dan breng ik jequote:Op zondag 20 november 2016 12:40 schreef supersof het volgende:
Ik ga zo met mijn ouders en broertje naar een huis kijken wat ze willen kopen en ik moet er dan heen rijden. Hopelijk gaat mijn vader nu wel zeggen waar ik heen moet want snap niks van die navigatie![]()
leuk, gezelligquote:
woon je ook nog thuis?quote:Op zondag 20 november 2016 12:40 schreef supersof het volgende:
Ik ga zo met mijn ouders en broertje naar een huis kijken wat ze willen kopen en ik moet er dan heen rijden. Hopelijk gaat mijn vader nu wel zeggen waar ik heen moet want snap niks van die navigatie![]()
Nopequote:
leef jij nog?quote:Op zondag 20 november 2016 13:36 schreef Mister-Bradge het volgende:
Wat is die Stones documentaire over zuid amerika goed zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |